Laihduttaja! Millä nujerrat aivan järkyttävän suklaanhimon?
Mulla saattaa päivä mennä täysin oppien mukaan,mutta illalla myöhään on PAKKO saada suklaata. Siinä hujahtaa sitten poikkeuksetta koko levy (fazerin sininen) hetkessä.
Sanomattakin selvää, että laihdutus siltä päivää olisitten siinä :(
Mutta ei voi mitään, himo iskee, pakko syödä tai polla repee.
Kysymys kuuluukin: Jos ja kun himo sinulla iskee, miten nujerrat sen?
Kommentit (23)
Kun selitän itselleni, että tiedän kyllä miltä se maistuu; ei mun tarvii syödä sitä, saattaa himo mennä ohi. Tällä keinolla sain taltutettua juustojen himon. Suklaan kohdalla vain yksinkertaisesti tuli mitta täyteen. Mutta: paheiden summa on vakio! Nyt pitäis päästä eroon siideristä (pari tölkkiä saunailtoina; ja saunahan lämpiää harva se ilta) sekä kahvileivistä (pulla, keksit, kuivakakut).
Ostan mahdollisimman tummaa suklaata, esim. joku 85%. Muutamalla palalla lähtee suklaanhimo.
Itse en edes pidä erityisemmin kaikkein makeimmista suklaista, niillä ei suklaanhimo lähde edes kokonaisella levyllä, tulee kauhea jano ja paha olo.
Tumma suklaa on oikein hyvää, kun siihen voimakkuuteen ensin tottuu. Se ei ole hotkittavaksi tarkoitettua suklaata, vaan pienissä paloissa makustellen.
mukillinen kevytmaitoa mikroon 1 minuutin ajaksi, lisaa vajaa tl sokeritonta kaakaojauhetta ja sekoita. Laita viela mikroon puolen minuutin ajaksi ja makeuta varovasti sokerittomalla makeutusaineella, ei tarvitse laittaa paljon kun on muutenkin hyvan makuista.
Kaupoista saa myos Brunnbergin sokeritonta suklaata, se on niin tayttavaa etta harvemmin jaksaa syoda enemman kuin yhden pienen levyllisen.