Lapsettomat häät ja muut juhlat
Mä en jaksa ymmärtää tätä jauhamista... Jos kutsussa lukee vaan aikuisten nimet, niin lapsia EI ole kutsuttu. Miten siitä kukaan voi loukkaantua???? Entäs kun on kaverisynttäreitä lapsilla? Jos kutsussa lukee Maija, niin tungetteko te kaikki Maijan viis sisarustakin mukaan? Tai pitäiskö myös äidin ja isän saada tulla juhliin? Eikö sovittais, että kaikki saa kutsua juhliinsa ihan ne ihmiset kun itse haluavat ja jos se ei kutsutuille sovi, niin pysyköön kotona? Itselläkin on lapsia ja on tosi ihanaa päästä joskus juhliin ilman niitä!!! Ei silti tarvi mitkään ryyppyjuhlat olla, vaan saa rauhassa syödä ja jutella ihmisten kanssa!
Kommentit (5)
mulle ei ole, kutsuihin joko vastataan kyllä tai ei, riippuu juhlien ajankohdasta, ei siitä, ketä on kutsuttu...
Kun tuli tulevan morsiammen kanssa puheeksi, selvisi että tottakai haluavat lapsetkin häihin. Ei heille ollut tullut mieleenkään että lapsia ei olisi kutsuttu jos niiden nimet ei ole kirjekuoressa.
Että näinkin voi käydä. Hyväksyn kyllä lapsettomat juhlat, mukavahan se on joskus juhlia ilman lapsiakin
Kun tuli tulevan morsiammen kanssa puheeksi, selvisi että tottakai haluavat lapsetkin häihin. Ei heille ollut tullut mieleenkään että lapsia ei olisi kutsuttu jos niiden nimet ei ole kirjekuoressa. Että näinkin voi käydä. Hyväksyn kyllä lapsettomat juhlat, mukavahan se on joskus juhlia ilman lapsiakin
Jos ei jokaisen serkun kaiman lasten nimiä muista, niin sitten pitäisi lukea kutsussa "matti ja maija perheineen".
Mutta ei pidä loukkaantua, jos osa vieraista vastaa kutsuun kielteisesti. Ei kyseessä ole lapset ja heihin ripustautuminen vaan se, että ei yksinekertaisesti haluta tulla kutsujan juhliin.
Ei se tee muiden mielipiteistä yhtään sen arvottomampia, vaikka sinä et niitä ymmärrä.