Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen saa miehistä kaveria??

Vierailija
23.05.2012 |

Mua mietityttää paljon se, kun olen yrittänyt miehistä saada itselleni kaveria, mutta tuntuu jäävän aina yksipuoliseksi kaveruudeksi.. Naisten seurassa tunnen itseni aina hiukan epävarmaksi (paitsi lähimmät ystävät), pelkään että arvostelevat elämääni ja koen miehet rennonpina. Mutta miksi miehet eivät halua minusta kaveria? Pitävät minuun aina tietyn etäisyyden. Olen heille vain kaverin kaveri, kaverin vaimo tms. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän miehistä kavereina ja haluan jutella, nauraa jne. heidän kanssaan. Kohdella samoin kuin naiskavereita esim. työpaikalla. En pidä seksuaalisesta flirttailusta vaan reilusta ystävällisestä kaverimeinigistä. Jostain syystä tulee tunne että miehet suhtautuu varovaisesti ja kohtelee etäisemmin. Esim jos menen miehen viereen palaverissa saattaa tämä vaihtaa paikkaa jonkun tekosyyn varjolla jonkun miehen viereen. Olen siis ihmetellyt ihan samaa että eikö miehet voisi kohdella naisia samoin sukupuolettomasti kuin minä olen valmis kohtelemaan tuttuja miehiä. Muuta heistä en etsi koska mies minulla jo on ja sen teen tiettäväksi puhumalla miehestäni lämpimään sävyyn.

Vierailija
2/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työpaikalla mies vaihtaa jonkun toisen pöytään? Joko miehet luulevat, että yritätte iskeä niitä, ja pelästyvät, koska eivät halua hankaluuksia, taikka sitten pitävät teitä "liian" viehättävinä kaveriksi. Jälkimmäiseen ratkaisu on etsiä sellainen mies, joka ei pidä teitä ulkonäöllisesti kovin viehättävinä, niin hänelle ei tule turhautunutta oloa seurassanne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis kyseessä on mukava työkamu jonka kanssa aina väliin puhumme asiallisesti työasioita. Menin eilen palaverissa hänen viereen istumaan ja muutaman sanan vaihdoimme hyvässä hengessä. Sitten tämä mies nousi ylös ja lähti muka hakeamaan kynää ja meni aivan eri paikkaan istumaan ja mä jäin yksin nolona ja miettien syytä paikanvaihtoon. Olen nauravainen ja ystävällinen mutta en flirtti omasta mielestä vaan juttelen ja kuuntelen muita.

että työpaikalla mies vaihtaa jonkun toisen pöytään? Joko miehet luulevat, että yritätte iskeä niitä, ja pelästyvät, koska eivät halua hankaluuksia, taikka sitten pitävät teitä "liian" viehättävinä kaveriksi. Jälkimmäiseen ratkaisu on etsiä sellainen mies, joka ei pidä teitä ulkonäöllisesti kovin viehättävinä, niin hänelle ei tule turhautunutta oloa seurassanne..

Vierailija
4/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä liittyykö tähän, mut miehenä en halua ihastuksia tai ex-ihastuksia kauheasti kavereiksi. Ainakin jos ihastuksesta on vain vähän aikaa.

Vierailija
5/6 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli linkki johonkin tutkimukseen että miesten on vaikeampi olla kaveri ilman seksuaalisia taka-ajatuksia. Että olisko syy sitte siinä?

Vierailija
6/6 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ajattelemaan häntä vain ystävänä. Elän onnellisessa parisuhteessa ja tiedän, että ystävällisyys johtaa helposti pikku flirttiin ja pikku flirtti helposti vaikeuksiin,

Siksi pidän reilusti eroa. Tämä myös siksi, että minun olisi vaikeaa em. syistä sulattaa myöskään vaimollani kovin läheisiä miespuolisia ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä