Kaverini puhu itsensä pussiin :D
Minulla ja kaverillani on molemmilla tosi pienet lapset, ja tänään oltiin heillä lounasaikaan kylässä.
Kaverini perheessä lapset 1.v ja 2.v syövät vain ja ainostaan purkkiruokaa eli pilttejä. Aina.
Omalle lapselleni (1.v) en ole koskaan antanut purkkiruokaa. Ainoastaan joskus marja- ja hedelmäsoseita, mutta niitä syön itsekkin.
Aloimme kaverini kanssa keskustelemaan purkkiruuasta, ja hän tokaisi pilttiä lämmittäessä että "hyi tää kyllä näyttää ja maistuu niin pahalle!"
Miten hän tuota voi sitten lapselleen antaa, jos itse ei pysty purkkiruokaa tyyliin edes katsomaan??
Tiedän, ettei lapsella ole vielä yhtä hyvää makuaistia kun aikuisella, mutta miten joku oikeasti hyvällä omatunnolla voi syödä kunnon kotiruokaa, kun lapselle tuputetaan pilttiä. Joka oikeasti on kamalan makuista...
Kommentit (47)
En IKINÄ anna lapselleni purkkiruokia.. Ja seuraavassa lauseessa jo annatkin joskus hedelmäsosetta.
Tätä tarkoittaa pussiin puhuminen. :P
Oikeesti, MISSÄ se pussi nyt on?? :D Miksei ap voi kertoa? :D
meidän 5v haluaa välillä kaupasta ostaa niitä, koska tykkää niistä!
ja minä meinaan oksentaa siintä lemusta! Ikinä en ole suostunut moista edes maistamaan...puhuitte toisenne pussiin!!
Kytätä jonkun lapsen ruokavaliota... Säälittävää.
joissa aloittaja käyttää jotain sanontaa täysin väärin. Ihan itkettää moinen tyhmyys.
vähän hehkuttaa itseään, kun tekee lapselle samaa ruokaa. Ja vähän dissata kaveriaan, kun antaa purkkiruokaa.
puhuitte toisenne pussiin!!