Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto miten ärsyttävä fb-kaveri

Vierailija
23.05.2012 |

Kommentoimassa JOKAISEEn päivitykseeni ei niin fiksuja juttuja. Jos pistän vaikka "jee, meiän erkki oppi vihdoinkin konttaamaan" tulee heti vastaus "Ai nyt vasta, meiän Pertti on kontannu jo pari kuukautta" (lapset siis melkein saman ikäiset)

"tänään vois kokeilla jotain uutta piirakka ohjetta"

vastaus: "mä oon tänään leiponu jo sämpylöitä, pannaria, patonkeja ja pipareita".

"kannatti käydä kirpparilla, löyty parilla eurolla kolmet shortsit pojalle kesäks"

vastaus: "me ostettiin just 50e kesävaatteita pertille"

"välillä nyppii maksaa näin paljon vuokraa kämpästä missä mikään ei toimi ja mitään ei tulla korjaamaan"

vastaus "nii, meillä on vuokra 400e enemmän ku teillä ja silti meiän ovea ei oo korjattu"

"voi itku, Erkillä korvatulehdus.."

vastaus: "Pertti ei oo ollu vielä kertaakaan kipee, varmaan kun ollaan panostettu niin paljon vaatteisiin".

AAAAAARRRRGh.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa "kaveria" pois kaverilistaltani. Tuli vaan mitta täyteen jatkuvasta nokittelusta ja besserwisseröinnistä.. Ah, mikä helpotus!!!

Yhden ärsyttävän sukulaisen päivitykset olen piilottanut niin ettei tarvitse nostaa niistä enää verenpainetta :-D

Vierailija
2/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

livenä tuollainen ihminen on vielä ärsyttävämpi - usko pois.

Olen yhden tuollaisen ihmisen lempannut elämästäni, siitäkin huolimatta että hän oli lapseni kummi mutta kun ei vaan jaksa, ei kertakaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta tyypistä ei olekaan vielä onneksi kokemusta. Tää on nyt oikeasti ärsyttävä! (mua ei ärsytä fb:ssa juuri mikään, ei humblebragit, salaisuuspäivitykset, säälin kerjäys, kiertoviestit, mutta ton blokkaisin tasan heti).

Vierailija
4/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivareissa just tota tyyppiä kuvaava mittari:

miten pieneksi minun täytyy mitätöidä toinen, jotta näkyisin itse.

Vierailija
5/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistanut listoilta jo aikaa sitten, mutta kun en kehtaa kun on mieheni esimiehen vaimo:D

-ap

Vierailija
6/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vastaisi mitään noihin hänen kirjoituksiinsa, mutta vastaisin kyllä muille, jotka päivityksiäni ovat kommentoineet ;). Ehkä välillä tykkäilisin jostain hänen päivityksistään, jos tuntisin tarvetta ylläpitää jonkinmoisia välejä.

Vierailija
7/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää kovin hyviä kavereita ei olla mutta aina sillointällöin nähdään, yleensä jonkun yhteisen kaverin luona.

Mä olen todella onnellinen että toi ihminen ei ole naamakirjassa, mä en kestäisi, livenä on jo ihan mahdoton tapaus :)

Mä olen miettinyt että onko sillä joku sosiaalisen taidon puute tai jotain?

On vaan niin uskomatonta että aina se vetää puheen itseensä ja perheeseensä ja siihen miten paljon paremmin heillä kaikki on.

Vierailija
8/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rajoita, hyvä ihminen! Ihan jo sillä perusteella, että suhteenne pysyisi "ammattimaisena", mikä olisi suotavaa jos kerta miehesi on töissä hänen miehellään.

Vierailija
9/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mullapa on vielä ärsyttävämpi kaveri, ja ainakin kaksinverroin pahempi päällepäsmäri kuin mitä kenelläkään täällä.

Vierailija
10/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässään mitään kunnon sisältöä ja huono itsetunto. Hakee huomiota muilta ja haluaa korostaa omia saavutuksiaan. Tätä on ihan tutkittukin, että sosiaalinen media vahvistaa em. ihmisllä ko. käytöstä.

Vierailija
11/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mullapa on vielä ärsyttävämpi kaveri, ja ainakin kaksinverroin pahempi päällepäsmäri kuin mitä kenelläkään täällä.

Vierailija
12/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise postauksesi kaikille muille kuin tuolle. Näin ollen sun ei tarvitse blokata sitä ja se ei suutu, mutta se ei myöskään koskaan nää sun statuspäivityksiä ellet halua :) kätevää!

Vierailija
13/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen sivusta seuraillut kaverini päsmäröivää fb-kontaktia, jolla on kaikkea (hyvää ja pahaa) kaksinverroin enemmän kuin kaverillani. Huvittaa, säälittää ja ärsyttää. :D En tajua, miksei kaverini blokkaa päivityksiään tältä tyypiltä. Ehkä häntä ei häiritse - tai ehkä hän ei edes huomaa? :D

Vierailija
14/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees tajunnu tollasta vaihtoehtoa et voi sulkea päivitykset vaan tietyiltä ihmisiltä.. Nyt helpotti siis tääkin ärsytys, kiitos taas av:lle!:D

-ap

Vierailija
15/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"välillä nyppii maksaa näin paljon vuokraa kämpästä missä mikään ei toimi ja mitään ei tulla korjaamaan"

vastaus "nii, meillä on vuokra 400e enemmän ku teillä ja silti meiän ovea ei oo korjattu"

Eli hän kehuu olevansa vielä suurempi tollo, koska maksaa paljon enemmän, eikä ovikaan ole kunnossa? Onko naisten elämä jatkuvaa vertailua ja kilpailua ihan pähkähulluista ja mitättömistä asioista, sellaisista, joilla ei edes ole mitään merkitystä? Nyt alan ymmärtää paremmin Facebookin suosiota. Eipä tuommoista voi muuten laajalti harrastaa.

Vierailija
16/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees tajunnu tollasta vaihtoehtoa et voi sulkea päivitykset vaan tietyiltä ihmisiltä.. Nyt helpotti siis tääkin ärsytys, kiitos taas av:lle!:D

-ap

Nii, mutta ennenpitkää se huomaa sen, kun et vastaa hänen kysymyksiinsä. Sit se suuttuu ja saattaa alkaa levittämään kaikenlaista ikävää, eiks niin? Kun et sitten näe niitä päivityksiä, et ole edes kiistämässä mitään?

Vierailija
17/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Nii, mutta ennenpitkää se huomaa sen, kun et vastaa hänen kysymyksiinsä. Sit se suuttuu ja saattaa alkaa levittämään kaikenlaista ikävää, eiks niin? Kun et sitten näe niitä päivityksiä, et ole edes kiistämässä mitään?

Jos ap blokkaa OMAT päivityksensä tältä tyypiltä, niin kyllä ap näkee silti tän tyypin päivitykset.

Vierailija
18/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä myös ap:n päivitykset ovat todella ärsyttäviä. En ymmärrä ihmisiä, joiden täytyy raportoida jokaikinen asia naamakirjaan. Just nuo sämpylän paistot sun muut niin aaaaaaaaaaaaergh!

Vierailija
19/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä myös ap:n päivitykset ovat todella ärsyttäviä. En ymmärrä ihmisiä, joiden täytyy raportoida jokaikinen asia naamakirjaan. Just nuo sämpylän paistot sun muut niin aaaaaaaaaaaaergh!

Totta. Itseasiassa juuri tuollaisten juttujen takia löin tilini kiinni ja häivyin. Hyvin harvalla "kavereistani" oli koskaan mielenkiintoista asiaa tai sanottavaa. Ei minullakaan ollut, mutten sitten kirjoittanukaan mitään.

Vierailija
20/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta tyypistä ei olekaan vielä onneksi kokemusta. Tää on nyt oikeasti ärsyttävä! (mua ei ärsytä fb:ssa juuri mikään, ei humblebragit, salaisuuspäivitykset, säälin kerjäys, kiertoviestit, mutta ton blokkaisin tasan heti).

...hyviä tyyppi-kuvauksia. Salaisuuspäivitys ja säälin kerjäys :D

Jos oot linjoilla, kerro vielä suomeksi mikä toi humblebrag on, kuulostaa muhevalta !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan