Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto miten ärsyttävä fb-kaveri

Vierailija
23.05.2012 |

Kommentoimassa JOKAISEEn päivitykseeni ei niin fiksuja juttuja. Jos pistän vaikka "jee, meiän erkki oppi vihdoinkin konttaamaan" tulee heti vastaus "Ai nyt vasta, meiän Pertti on kontannu jo pari kuukautta" (lapset siis melkein saman ikäiset)

"tänään vois kokeilla jotain uutta piirakka ohjetta"

vastaus: "mä oon tänään leiponu jo sämpylöitä, pannaria, patonkeja ja pipareita".

"kannatti käydä kirpparilla, löyty parilla eurolla kolmet shortsit pojalle kesäks"

vastaus: "me ostettiin just 50e kesävaatteita pertille"

"välillä nyppii maksaa näin paljon vuokraa kämpästä missä mikään ei toimi ja mitään ei tulla korjaamaan"

vastaus "nii, meillä on vuokra 400e enemmän ku teillä ja silti meiän ovea ei oo korjattu"

"voi itku, Erkillä korvatulehdus.."

vastaus: "Pertti ei oo ollu vielä kertaakaan kipee, varmaan kun ollaan panostettu niin paljon vaatteisiin".

AAAAAARRRRGh.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä myös ap:n päivitykset ovat todella ärsyttäviä. En ymmärrä ihmisiä, joiden täytyy raportoida jokaikinen asia naamakirjaan. Just nuo sämpylän paistot sun muut niin aaaaaaaaaaaaergh!

niitä ei ole pakko lukea mutta tahallinen vittuilu päteminen jne.. kertoo jostain todella säälittävästä ihmispersoonasta. Jokainen voi omalla seinällään tehdä mitä lystää mutta jättäkään toisten seinät rauhaan.

Vierailija
22/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotin yhden kaverin päivitykset seinältäni kun en enää jaksanut lukea jokapäiväisiä härskejä juttuja ja kuvia.

Ne on ihan hauskoja silloin tällöin mutta päivittäisannoksina alkoivat vain ällöttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble Brag - määritelmä Urban Dictionarystä:

A form self promotion where the promoter thinks he is, almost subliminally, bragging about himself in the context of a humble statement or complaint. Everyone listening thinks he a jackass.

I am exhausted from my two week vacation to Hawaii. I need a vacation.

Vierailija
24/24 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo ääneen "sainpa vihdoin valmiiksi senn 1000 palan palapelin" niin tämä nainen vastaa "Minä tein juuri kolme 5000 palan palapeliä valmiiksi".

Ehkä eniten ärsytti kun odotin esikoista:

Minä "Hitto kun en ole oikein voinut syödä mitään kun kaikki tulee ulos".

Sukulainen "Kun minä odotin Kalle-Jooseppia niin olin teho-osastolla pakkoruokinnassa kun kärsin niin pahasta pahoinvoinnista".

Tuon naisen mies vain tokaisi myöhemmin että se nainen söi kaikkea mitä eteensä sai, eikä kärsinyt pahoinvoinnista ollenkaan. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme