Onko sinua koskaan pantu halvalla?
Kommentit (18)
No nii... Vaan kyllä se halpa olo tulee, jos jätkä ottaa vaan itelle antamatta takas mitään.
En tiedä oliko se halvalla pantu , kun minun itseni piti maksaa, vasikka sovittiin, että mies maksaa!
Ei koskaan, aina on pantu ilmaiseksi.
Kyllä naiset panee miehiä halvalla.
Kulkumies pani kympillä ja oli vielä markka-aika!
Halva on tosi huono liukuvoide, ihan kökköstä. Makealta maistus kyllä nuolla sen jälkeen
En ole koskaan siitä maksua pyytänytkään. Inttiaikana jotkut miehet halusi vähän sponssata vähävaraista varusmiestä, silloinkaan en pyytänyt.
Meillä herralla (kirjoittajalla) on suuremmat tulot. Rahat kylläkin käytetään tasan - eli maksan rouvalle. Oikeastaan on hauska ajatella, että maksan (melkein) päivittäisestä seksistä. Laskin että kerta olisi 20E. Pettynyt rouva totesi "Halvalla menee".
Vierailija kirjoitti:
Meillä herralla (kirjoittajalla) on suuremmat tulot. Rahat kylläkin käytetään tasan - eli maksan rouvalle. Oikeastaan on hauska ajatella, että maksan (melkein) päivittäisestä seksistä. Laskin että kerta olisi 20E. Pettynyt rouva totesi "Halvalla menee".
Tähän samaa näkökulmaa... itsellä koulujen jälkeeen kilahti ihan hyvä uraputki ja tulot meni mulkavaan nousuun. Exä pörräsi kotirouvana useat vuodet ja toki 'yhteinen' tili josta milloin mitäkin. Eron tullessa puolet + asunto jäi taakse. Laskeskelin tässä ettein taida ihan tonni riittää per peno, joten ei ainkaan häntä ole halvalla pantu, toki vain omasta perspektiivistäni kateltuna. Sama jatkuu.... maksullisissa tulisi varmaan halvemmaksi, eikä tarttis kuunnella sitä järkky nalkutusta jatkuvalla syötölä kun mikäään ei oo koskaan hyvin.
m53
Ei ole pantu Halvalla! Kukapa olisikaan kiinnostunut lakupötkystä!
Eron jälkeen moni mies on todennut päinvastoin kuiñ laulussa, vaimon kanssa tuli kalliimmaksi.
Vaimon kanssa tuli 100000 euroa kalliimmaksi. Minä olin se paska jätkä. En jaksanut eroruljanssia ja muijja oikeasti vei keiken. Mitä tähän sanoo feministit, akka petti ja sikaili. Menin pois.
Nyt niitä jaxuhalei mimmille, jookos.
Silmään ja korvaan..Autz!
(Helpotti. Kun suljin telkkarin ja radion..)
Vierailija kirjoitti:
Halva on tosi huono liukuvoide, ihan kökköstä. Makealta maistus kyllä nuolla sen jälkeen
Hauska kun kysyt, koska mun setä oli töissä Siellä mut ei se mitään viikseenvetojaan ikinä kellee kertonu..
Linssiin sahaamista, pajunköyden syöttämistä yms.