Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko että pärjään naisena yksin omakotitalossa?

Vierailija
11.05.2012 |

Ja missä kohtaa luulette mulle tulevan ongelmia?

Pitäisköhän ruveta bloggaamaan asiasta :D Vois olla ihan hauska idea.

Muutto parin viikon päästä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikset pärjäisi?

Minä asun kyllä mieheni kanssa omakotitalossa, mutta minä kaikki hommat teen. Putkimies naureskeli, kun mieheni ei tiennyt mitään meidän tekniikasta, minä sitten selitin kaiken olennaisen.

Tiedän yhden naisen, joka on tehnyt 4 lasta yksin ja viimeisimmän raskausaikana rakennutti vielä omakotitalon. Hänellä oli 2 alle kouluikäistä lasta ja odotti vielä kaksosia.

Naiset pystyy mihin vain niin halutessaan.

Vierailija
2/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4 kuukautta kerrostalokaksiossa ja tämä on yhtä helvettiä!

Kyllä mä luulen, että jotain pientä ongelmaa saattaa tulla, mutta rahalla saa apua ja on lähipiirissä miehiäkin, joilta kehtaa neuvoja kysyä :).

Samaa mieltä että nainen pystyy mihin haluaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset pärjäisi? Jos on jotain, mikä ei luonnistu, niin sitten ammattiapua tilaamaan, niin ne monet miehetkin tekee joka tapauksessa.

Vierailija
4/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOko ajan saan vain kuulla joka puolelta siitä, että miten ROHKEA olen. Se alkaa jo rasittaa! En mä koe olevani ollenkaan rohkea. No, ehkä sen elämä sitten näyttää, että olis parempi olla vähän rohkeampi :D

ap

Vierailija
5/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saa, mutta usein kannattaa pysähtyä ja katsella, mistä on kyse. Ratkaisu saattaa löytyä ihan omin voimin. Vrt. ei napin paikoilleen ompeleminenkaan kovin suuria taitoja vaadi. Sama pätee ns. miestenkin töissä: kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, rapata vanhan maalin ja uusia pinnat, puhdistaa viemärit... Ja huom. nämä ns. miesten työt vaativat tunteja/vuosi huomattavasti vähemmän kuin päivittäiset ns. naisten työt!

Vierailija
6/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalosta pois ja ok-taloon. Kyllä sinäkin pärjäät, ap.

Vierailija
7/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka voivat ajatella noin, missä ihmeessä te olette kasvaneet.

Vierailija
8/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. miestenkin töissä: kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, rapata vanhan maalin ja uusia pinnat, puhdistaa viemärit... Ja huom. nämä ns. miesten työt vaativat tunteja/vuosi huomattavasti vähemmän kuin päivittäiset ns. naisten työt!