Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääjuhlaan pukeutuminen- olenko mokannut?

Vierailija
21.05.2012 |

Ostin sukulaisen kesähäihin itselleni vaatetta, mut äitini sanoi etten voi laittaa sitä, koska materiaali on väärä. Hän ei ole nähnyt pukua, mutta omasta mielestäni se on ihan hyvä.

Kyse on mustasta mekosta, jossa on lyhyet hihat, v-pääntie, kevyet rypytykset vatsan kohdalla ja vatsan toisella puolella on samasta kankaasta nauhat, jotka voi sitoa vaikka rusetille. Mekko näyttää päälläni todella hyvältä ja ajattelin lisätä siihen vielä jotkut kauniit korut. Mutta kun se on trikoota :( Voinko silti pukea sen, vai onko se ihan hirvittävä etikettivirhe jota en saa koskaan anteeksi? Olen 28 vuotias, eli en voi edes vedota nuoruuteen ja tietämättömyyteen.

Kommentit (62)

Vierailija
22/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häihin olisit sopinut oikein hyvin - rennot kesähäät, joissa sulhasella "vain" tumma puku ja morsiammella yksinkertainen hääpuku.

Mutta onhan näitäkin juhlia, jonne pukeudutaan paljon hienomminkin.

Vierailija
24/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo käy. Lisäät vaan vaikka valkoisen huivin/boleron, valkoiset kengät, valkoiseen sopivat korut ja valkoiset kengät.

Vierailija
25/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mikään juhlavaate kyllä ole.

Vierailija
26/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni sanoisin, että äitisi on väärässä, mutta en voi.

Vierailija
27/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seppala.fi/mekko/fi_1111_6155459/dp?openGroup=1536

Nätti mekko se on, arkikäyttöön. Mutta aika vaikea tuosta on edes juhlavilla kengillä ja laukulla saada hääasua.

Tuohon ei sovi oikein jakkukaan päälle, se voisi pelastaa hiukan.

Ok, jos tosiaan on hyvin rennot bileet,niin ehkä, mutta noin muuten tuo ei ole mikään juhlamekko.

-9-

Vierailija
28/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häihin olisit sopinut oikein hyvin - rennot kesähäät, joissa sulhasella "vain" tumma puku ja morsiammella yksinkertainen hääpuku.

Mutta onhan näitäkin juhlia, jonne pukeudutaan paljon hienomminkin.

häiden olevan melko rennot, hääpari ei todellakaan ole mistään tosikoimmasta päästä! Enkä ole edes kovin läheinen sukulainen, serkkuja ollaan mutta harvakseltaan tapaamme välimatkan takia.

Vierailija
29/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on kuitenkin juhla ihan arvokkaimmasta päästä eli pukeutuakin saisi niin hienosti kuin "ikinä"! Jos tuo mekko on ap:n käsitys juhlavasta pukeutumisesta niin voi apua...

Vierailija
30/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on kuitenkin juhla ihan arvokkaimmasta päästä eli pukeutuakin saisi niin hienosti kuin "ikinä"! Jos tuo mekko on ap:n käsitys juhlavasta pukeutumisesta niin voi apua...

Häihin tosiaan saisi luvan kanssa pukeutua hyvin mutta ei tuo mekko ole mikään hääjuhlavaate vaikka miten asustaisi.

Vierailija
31/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta päälle, oli sitten kaveri, sisko, serkku tai pikkuserkku.

Vierailija
32/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minunkaan mielestäni ole juhlamekko, mutta se näytti hyvältä päälläni ja uskoin asusteilla saavani sen häihin sopivaksi. Nyt kun luen tätä avaamaani ketjua, alan kuitenkin kallistua siihen kantaan, että menen uudestaan ostoksille..

Täältä on muuten kiva kysyä mielipidettä, koska kukaan ei yritä mielistellä vaan sanoo suoraan ;)

Vierailija
33/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli meidän häissä jollain vieraalla samankaltainen viritys päällään, eikä se nyt mua haitannut.

Mut ei toi kyllä mun mielestä mikään häämekko ole.

Vierailija
34/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat toisen, kyllä 27vuotiaalla pitää olla yksi oikea juhla-asu. aivan kuin miehelläkin tummapuku.

onko hääjuhla morsiusparin kotona? mökillä

tms? vain siinä tapauksessa tuo käy.

Vierailija
35/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin juhliin ns. tavallinen suomalainen pukeutuu ns. viimeisen päälle ellei hääjuhliin?

Eivätkö häät ole kuitenkin niitä tavisten maailmassa suurimpia juhlia, joihin edes voi panostaa pukeutumisella? Puhun siksi taviksista, että en tarkoita Linnan juhlia tai muita, joihin loppujen lopuksi aika harvat saavat kutsua.

Vierailija
36/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei häihin laiteta trikoota, se on ihan varma.

Vierailija
37/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hienon kampauksen ja siihen asusteiden värisen hiuskorun, niin avot!

Vierailija
38/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis laittaa mekkoni, mut ainakin olen viisaampi ensi kerralla! Ne korut joita olen ajatellut, ovat pääväriltään punaiset, samoin käsilaukkuni. Tuleeko niistä tarpeeksi väriä, vai pitäiskö ajatella jotain muutakin?

Häihin ei ole hyvällä maulla fiksua laittaa trikoomekkoa. Tuo mekko ei ole juhlava.

Toisekseen, musta ja punainen sopii yhteen ja voisi laittaa talvihäihin, mutta vaihda korut, kengät ja laukku vaikka fuksian punaiseen.

Vierailija
39/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tosiaan?

Vierailija
40/62 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä pidän joskus häät niin toivoisin just tollasta pukeutumista.

eli rennohkoa, mutta siistiä tietenkin. inhoan kaikkea epämukavaa, läikkyvää, satiineja ja sifonkeja ja sen sellaisia.

jos joku tulisi oikeassa juhlamekossa niin olisi sitten pukeutunut juhlavammin kuin morsian itse. tosin sekään ei olisi minulle ongelma.

sanoisin että laitat vaan tuon hyvillä mielin. ei siellä kukaan toisten kolttuja syynää ja arvostele, jollei nyt pers vilku, pue valkoista tai jotain TODELLA kulahtanutta rättiä.

siisti uusi mekko on täysin kelpo normaaleissa häissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan