Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä sait esikoisesi? Oliko kaveripiirissä muilla jo lapsia?

Vierailija
21.05.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripiiriin oli juuri alkanut syntyä eli kavereilla vuotta vanhempia ja samanikäisiä lapsia jonkin verran. Parhaat kaverit edelleen lapsettomia.

Vierailija
2/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikalailla eka taisin olla, mutta nyt kaverit tekee jo toista ja osa kolmatta ja minulla on edelleen vaan tuo esikoinen 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri sai esikoisensa pari vuotta minun jälkeeni, kolmas 26-vuotiaana ja yhdellä ei ole vieläkään (35-vuotiaana) lapsia.

Minulla on nykyään 4 lasta: 16v, 14v, 8v, ja 6kk ; )

Vierailija
4/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Olin ensimmäinen, joka sai lapsen.

Vierailija
5/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä oli tuolloin aika paljon pieniä lapsia ja moni sai noihin aikoihin esikoisensa.

Vierailija
6/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiri oli kutakuinkin samassa tilanteessa.

Vierailija
7/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on jotenkin hassua huomata, että yhä vain olen "nuori äiti", vaikka nyt ikää jo 32v ja esikoinen yläasteella.

Itseasiassa juuri eilen pojan luokanvalvoja antoi palautetta "upeaa huomata, että tuollaisella nuorella äidillä on perusarvot niin kunnossa ja ihana ote lapseensa"

Ihan hätkähdin, kun eipä tässä niin nuorena äitinä itseään enää pidä ;)

Vierailija
8/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan kiva, että omat lapset ovat nyt jo isoja ja se "oma elämä" häämöttää jo nurkan takana. Toisaalta nyt näkee sen hyödyn, mitä samaan aikaan lapsia saavat saavat toisiltaan: tavarat ja vaatteet kiertävät, on lastenhoitoapua, reissataan yhdessä pikkulasten ehdolla (meille kelpaisi jo seura aikuisempaan matkusteluun) ja niin edelleen.

Vierailija
9/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä ystävällä oli 1,5-vuotias lapsi, muut kaverit olivat vielä lapsettomia

Vierailija
10/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nuo kaverit sitten jäikin. Ei kylläkään täysin meidän johdosta vaan suurin syy oli se, ettei lapsettomat jaksaneet kovin pitkään ymmärtää meidän ei-nin-vapaata elämää. Yhteydenotot hiipui ja hiipui ja lopulta meillä ei ollut enää mitään yhteistä.

Vierailija
11/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v sain esikoisen. Kaveripiirin eka lapsi. Mutta siitä sitten alkoikin syntyä kahden vuoden sisällä enemmänkin lapsia :)

Vierailija
12/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni yhdellä oli siinä vaiheessa lapsia.

Vierailija
13/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla ei ollut lapsia.

Vierailija
14/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen sain 31 v. Kaveripiirissä useimmilla ollut lapsia jo vuosikaudet ja monta. Saa nähdä jääkö ainoaksi kun meni näin pitkään ensimmäistä toivoessa...

Vierailija
15/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tais yks samanikäinen kaverin tyttöystävä olla paksuna sillon, ja on parin vuoden sisällä tullut aika monelle kaveripiirissä lapsia.

Paljon on näitäkin jotka nyt 30+ alkaa hehkuttaan vauvojaan :) Itse saa vaan muistella et ai kauheeta, onneks ei oo enää pieniä vauvoja!

Riippuu ihan seurasta, missä liikkuu, ja uusia tuttavuuksia tulee kun tutustuu tietty.

Vierailija
16/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti pätkii... Siis 31 v... :D

Vierailija
17/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisilläni kamuilla ollut vielä lapsia. Siihen pitkälti tyssäsikin kaverisuhteet.. Vasta kymmenen vuotta myöhemmin lapsia on alkanut ilmaantua ikätovereilleni kun minulla niitä on jo viisi kappaletta.

Vierailija
18/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana. No arvaa, oliko muilla lapsia? Ei ollut. Vaikka kyllä niitä rupesi ystäville ja tuttaville parinkymopin kieppeillä tulemaan

Vierailija
19/38 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuttavapiirissämme melkein kaikki ovat alkaneet saamaan vasta lähempänä kolmeakymppiä tai yli.

Vierailija
20/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissä monet muutkin samoihin aikoihin, muutamalla oli ennen meitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme