Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä sait esikoisesi? Oliko kaveripiirissä muilla jo lapsia?

Vierailija
21.05.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään vuosiin,

muttei se ystävyyteen vaikuttanut

Vierailija
22/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäinen olin. Eipä niistä kavereista juuri sen jälkeen ole mitään kuulunut pl. yksi jolla itsellään on nyt kolme lasta. Ollaan nyt siinä kolmenkympin hujakoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä oli paljon lapsia + syntyi paljon.

Vierailija
24/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni sai samaan aikaan kolmannensa.

Vierailija
25/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kellään lapsia. Nyt niitä alkaa syntymään. Täytän tänä vuonna 27. Ihan on parin viime vuoden aikana syntynyt kymmeniä vauvoja per vuosi sukulaisille ja ystäville.

Vierailija
26/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kavereilla pahemmin lapsia. Yksi ystävä sai vuotta myöhemmin. Ollaankin oltu taas enemmän yhteyksissä lasten saannin jälkeen.

Lasten myötä on kyllä tutustuttu uusiin ystäviin, niin on tullut niitä lapsiperhe tuttujakin. Yleensä oon kyllä sieltä nuorimmasta päästä..nyt oon siis 28 ja lapsia 2.

Vierailija
27/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 30, ja kaveripiirissäni lähes kenelläkään ei ollut lapsia. Ainoastaan kahdella eri paikkakunnalla asuvalla, minua pari vuotta vanhemmalla kaverilla oli lapsi. Nyt olen 34, ja vanhoista ystävistäni vain parille on syntynyt lapsi. Nykyisin ne "lapselliset" kaverit ovat oman lapsen syntymän jälkeen äiti- ja vauva-juttujen parissa tavattuja.

Eli edelleen suurimmalla osalla vanhoista ystävistä ja kavereista ei ole lapsia.

Vierailija
28/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava syntyi, kun olin 26 ja nyt 30 vuotiaana haaveilen kolmannesta.

Vierailija
29/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla kaverilla oli jo lapsia, mutta useimmat saivat esikoisensa vuoden sisään siitä, kun meidän esikoinen oli syntynyt. Ei ole montaa lapsetonta kaveria, 2 taitaa olla.

Vierailija
30/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä ei ollut lapsia. Mutta kaveripiiri muuttuikin paljon esikoisen syntymän jälkeen. Sain paljon uusia ystäviä.

Vierailija
31/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun täytin 30 on kavereillekin alkanut tulla muksuja tasaiseen tahtiin (suurin osa kavereista saman ikäisiä ja samalla alalla jos sillä nyt on jotain merkitystä ;), eli nyt on mennyt muutama vuosi kun tutuille tulee 5-10 vauvaa vuodessa.

Vierailija
32/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35 vee, kune sikoinen syntyi. Tuttavapiirissä oli joillain lapsia, mutta nyt tuntuu moni perhe lisääntyvän samaan aikaan, kun me yritämme pikkukakkosta. Itse olen nyt 37 eli pikkukakkonen syntyy aikaisintaan, kun olen 38.

Tämä on varmaan ajateemisten uraihmisten malli, kun lapset tehdään vähän vajaa 4o-vuotiaina.

Vierailija
33/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, kaveripiirissä oli aika paljon lapsia - teinejä jo

Vierailija
34/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vuoden vanhempi ja toinen syntyi samana vuonna. Muut alkoivat tekemään paljon myöhemmin lapsia.

Vierailija
35/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin oli, joillakin ei nyt 7v myöhemmin ole edelleenkään, osa ei aio hankkiakaan.

Oliko tämän kyselyn tarkoitus selvittää hankitaanko kaveripiirissä ne lapset aina suht saman ikäisinä, entä onko tulossa joku "koulutustasonne?"-jatkogallup?

Vierailija
36/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v sain eikä ollut muilla lapsia siinä ne kaverit sitten kaikkosivatkin kun lapsi tietysti vei ja vie edelleen(nyt kolme vuotias) paljon aikaani. Nyt muutamalla kaverilla jo lapsia mutta sen verran pienempiä ettei heistä ole oikein seuraa tuolle minun kolmevuotiaalleni

Vierailija
37/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ekoja oltiin

Vierailija
38/38 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ensimmäinen vauvan saanut. Vuoden kuluttua oli jo muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi