Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIESTEN ketju: Salainen rakkautesi

Vierailija
20.05.2012 |

Tunnusta täällä rakkautesi naiselle jota et ole saanut tai jota kaipaat.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko että tyypit jotka joskus on saattaneet ihastua muhun kirjoittelisivat tällasella palstalla ;)

N.J.

Vierailija
22/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.I. Vaasasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.S. Nainen jota en luultavasti tule saamaan. Olisin valmis eroamaan jos saisin hänet.

Vierailija
24/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin upea nainen... huoh

Vierailija
25/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia rakastan ja Keltään en oo saanu !

Vierailija
26/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sinun kanssasi oli ainoa hetki jona elämäni oli hyvillä raiteilla.

Vierailija
27/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mielessä, sydämessä ja iholla aina.

Vierailija
28/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kiva nähdä miesten haikailua. Täällä on niin usein naisten tuskastuttavia juttuja ihonalaisistaan, että uhkaa syntyä sellainen vääristymä, että vain naiset harrastavat tällaista.

Vierailija
29/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas känsäinen kourani, sinä et koskaan petä etkä valita käytinpä sinua miten tahansa onneni tuottamiseen.

Vierailija
30/51 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaisesta rakkaudesta, vaikka me naiset niin janotaan omia nimikirjaimiamme täällä! Vääryys!

Vierailija
31/51 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossaan kärsivät naiset vain fantasioivat laittamalla omia nimikirjaimiaan tänne.

Vierailija
32/51 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä olisin kateellinen miehille joilta on jäänyt rakkaus saamatta (mutta äidinkieli on kunnossa)? Vaikka, nauraisin minä naisten ketjullekin johon kirjoiteltaisiin nimikirjaimia ihmisistä, joita ei ole saatu :)

Minusta osa kirjoituksista oli liian naismaisia että uskoisin kaikkien olevan oikeasti miesten kirjoittamia.

Jotkut miehetkin osaa kirjoittaa, jopa lauseita ja käyttää adjektiiveja. Hauska ketju kyllä! Ja tuo viesti Caritalle oli todellista suoraa puhetta :D

Vierailija
33/51 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana salarakas ja "sain" viimeksi eilen. Vaimonikin huomasi kun olin niin saaneen oloinen.

Vierailija
34/51 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.S. Nainen jota en luultavasti tule saamaan. Olisin valmis eroamaan jos saisin hänet.

Mikä paikkakunta? Milloin?

Oletkohan se, jota haikailen....

terv. L.S.

Vierailija
35/51 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteni rakkaus, olisi pitänyt aikanaan porata sua eikä vain pussailla poskelle.

No, ei nykyisessäkään mitään vikaa ole.

Vierailija
36/51 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-toinen KM tre

Vierailija
37/51 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei niillä ole salaisia rakkauksia. Tai jos onkin salaisia rakkauksia, niin niillä on vähän paremmat yhteydet ja kanttia tehdä muutakin kuin kirjoitella nimikirjaimia virtuaaliseen koivunrunkoon. :) Miehet on silleen aika järkeviä ja tehokkaita useinkin, oon joskus todennut.

Vierailija
38/51 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei niillä ole salaisia rakkauksia. Tai jos onkin salaisia rakkauksia, niin niillä on vähän paremmat yhteydet ja kanttia tehdä muutakin kuin kirjoitella nimikirjaimia virtuaaliseen koivunrunkoon. :) Miehet on silleen aika järkeviä ja tehokkaita useinkin, oon joskus todennut.

Minä ikävä kyllä olen törmännyt vähän toisenlaisiinkin; on tosiaan miehiä jotka hyvinkin kirjoittelevat virtuaaliseen koivunrunkoon ja vieläpä kuvittelevat sitä aivan päteväksi viestinnäksi. Ehkä ne onnettomimmat taunot pyörivät juuri täällä av:lla.

Vierailija
39/51 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ikävä kyllä olen törmännyt vähän toisenlaisiinkin; on tosiaan miehiä jotka hyvinkin kirjoittelevat virtuaaliseen koivunrunkoon ja vieläpä kuvittelevat sitä aivan päteväksi viestinnäksi. Ehkä ne onnettomimmat taunot pyörivät juuri täällä av:lla.

Vierailija
40/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mielessä, sydämessä ja iholla aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi