Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras paikka ehkäisylaastarille

Vierailija
09.03.2014 |

Aloitin laastarin käytön keskiviikkona, mutta jouduin tänään vaihtamaan vanhan laastarin uuteen. Vanhasta irtosi alakulma, vanha laastari oli pakarassani. Nyt uuden vaitoin navan viereen vatsaan, mutta pelkään että sekin irtoaa kun mulla on vatsamakkaroita...

Onko jollakin kokemuksia, missä laastari pysyy parhaiten? Tuo pakara oli todella huono paikka ja nämä laastarit ovat aika kalliita niin ei kiva jos joudun parin kolmen päivän välein vaihtamaan! :S

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisylaastari on oikeasti huono keksintö. Se on ruma, se on hankala, se pitää muistaa vaihtaa ja sen olon muistaa ihan koko ajan - en suosittele ollenkaan. Sitä paitsi olin laastarin liimalle allerginen ja laastarin kohta kutitti ihan järkyttävästi. Vaihdoin suosiolla ehkäisyrenkaaseen, joka oli huomattavasti helpompi, mutta ei paras mahdollinen sekään.

Vierailija
2/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:50"]Ehkäisylaastari on oikeasti huono keksintö. Se on ruma, se on hankala, se pitää muistaa vaihtaa ja sen olon muistaa ihan koko ajan - en suosittele ollenkaan. Sitä paitsi olin laastarin liimalle allerginen ja laastarin kohta kutitti ihan järkyttävästi. Vaihdoin suosiolla ehkäisyrenkaaseen, joka oli huomattavasti helpompi, mutta ei paras mahdollinen sekään.

[/quote]

Minä vaihdoin renkaasta laastariin. Ei pysynyt paikoillaan ja aiheutti kamalia alavatsa kipuja... Rengas siis. Pillereitä olen kolmea merkkiä kokeillut, ei sopinut ja minipillereistä tuli 18 viikon tiputtelu vuoto... Rupee menetelmät loppumaan :( toivon niin että tämä laastari toimisi, olen todella kyllästynyt näihin ehkäisy asioihin, mutta vauva ei tule vielä kuuloonkaan. Mutta lapsia ehdottomasti haluan kun on talous kunnossa ym

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lääkelaastarit on selässä. Onko ohjeita paikasta?

Vierailija
4/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi?

Vierailija
5/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:25"]Aloitin laastarin käytön keskiviikkona, mutta jouduin tänään vaihtamaan vanhan laastarin uuteen. Vanhasta irtosi alakulma, vanha laastari oli pakarassani. Nyt uuden vaitoin navan viereen vatsaan, mutta pelkään että sekin irtoaa kun mulla on vatsamakkaroita...

Onko jollakin kokemuksia, missä laastari pysyy parhaiten? Tuo pakara oli todella huono paikka ja nämä laastarit ovat aika kalliita niin ei kiva jos joudun parin kolmen päivän välein vaihtamaan! :S

[/quote]Reisien ulkosyrjät ja olkavarsien ulkosyrjät ovat olleet täällä käytössä.

Vierailija
6/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:25"]Aloitin laastarin käytön keskiviikkona, mutta jouduin tänään vaihtamaan vanhan laastarin uuteen. Vanhasta irtosi alakulma, vanha laastari oli pakarassani. Nyt uuden vaitoin navan viereen vatsaan, mutta pelkään että sekin irtoaa kun mulla on vatsamakkaroita...

[/quote]Reisien ulkosyrjät ja olkavarsien ulkosyrjät ovat olleet täällä käytössä.

Vierailija
7/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, pakara, alavatsa, käsivarsi tai yläselkä :D ajattelin sen yläselän olevan huono, koska en saa itse tarkastettua että se on kunnolla kiinni... Mutta laitan äitini ja mieheni tarkastelemaan... Kesällä se yläselkä on parempi kun on enemmän piilossa! :) Kiitos tiedosta 10! :)

ap

Vierailija
8/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:25"]

mulla on vatsamakkaroita...

[/quote]

Eiköhän tuossa ole ehkäisyä tarpeeksi!

Vierailija
9/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:25"]Aloitin laastarin käytön keskiviikkona, mutta jouduin tänään vaihtamaan vanhan laastarin uuteen. Vanhasta irtosi alakulma, vanha laastari oli pakarassani. Nyt uuden vaitoin navan viereen vatsaan, mutta pelkään että sekin irtoaa kun mulla on vatsamakkaroita...

[/quote]

Onko sinulla minkäkokoiset reidet? Minulla aika kookkaat, veikkaan käyvän samallailla kun pepussa :S

Kondomia käytimme ensimmäiset puoli vuotta kun aloitimme seksi elämän, en luota siihen yksinään ja onhan se aika räpeltämistä... Vakituisessa suhteessa tämä laastari olisi helpompi ja kivempi käyttää...

Vierailija
10/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:25"]

mulla on vatsamakkaroita...

[/quote]

Eiköhän tuossa ole ehkäisyä tarpeeksi!

[/quote]

Ei oman mieheni mukaan. Hän jumaloi vartaloani ja rakastaa joka ikistä kurviani! Onneksi minulla on hänen kaltainen ihana mies, eikä sinua. Olen kyllä painoindeksin mukaan ihan normaali painoinen :o

ap

Vierailija
11/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan häpykarvojen yläpuolelle, itsellä on pysynyt siinä jo viitisen vuotta. muissa kohdissa tuppaa irtoamaan ja inhoan että jos pitää toppia, se näkyy kädessä

Vierailija
12/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsa.

Vierailija
13/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:11"]ihan häpykarvojen yläpuolelle, itsellä on pysynyt siinä jo viitisen vuotta. muissa kohdissa tuppaa irtoamaan ja inhoan että jos pitää toppia, se näkyy kädessä

[/quote]

Niinkun juuri pikkuhousujen sisäpuolella? Miten se makkara jos se 'hinkkaa' siihen laastariin? :D

ap

Vierailija
14/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:11"]Otsa.

[/quote]

Vierailija
15/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:11"]Otsa.

[/quote]

huoh, onko pakko kommentoida, jos ei voi olla asiallinen?

ap

Vierailija
16/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkäisylaastari ja mä rakastan sitä! Pidän sitä pakaran yläosassa, melkein se on jo alaselkää oikeastaan. Siinä kohtaa iho ei veny ja vanu niin paljon kuin pakaran ja vatsan alueella.

En todellakaan huomaa sen olemassaoloa mitenkään. En näe sitä koskaan kun se on selkäpuolella, eikä sitä näe kyllä kukaan muukaan, paitsi mun mies. Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut. Ei ihoärsytystä, ei mielialanvaihteluita, eikä yhtään mitään muutakaan. Lievä aknekin parani laastarin takia täysin! Ehkäisyrenkaasta sain kaikki mahdolliset sivuvaikutukset, ja lisäksi inhosin tunkea sitä sisälleni...

Vierailija
17/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:16"]Mulla on ehkäisylaastari ja mä rakastan sitä! Pidän sitä pakaran yläosassa, melkein se on jo alaselkää oikeastaan. Siinä kohtaa iho ei veny ja vanu niin paljon kuin pakaran ja vatsan alueella.

En todellakaan huomaa sen olemassaoloa mitenkään. En näe sitä koskaan kun se on selkäpuolella, eikä sitä näe kyllä kukaan muukaan, paitsi mun mies. Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut. Ei ihoärsytystä, ei mielialanvaihteluita, eikä yhtään mitään muutakaan. Lievä aknekin parani laastarin takia täysin! Ehkäisyrenkaasta sain kaikki mahdolliset sivuvaikutukset, ja lisäksi inhosin tunkea sitä sisälleni...

[/quote]

Minäkin inhpsin renkaan laittoa! :S Ja nyt ei ole ainakaan mitään sivuuvaikutuksia tullut! Oli kyllä todella huono paikka tuo pakara :D kiitos vinkistä :)

ap

Vierailija
18/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta seksiä tai käyttäkää kondomia tai kiurukan.

Vierailija
19/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikka ehkäisylaastarille... odotas... roskakori.

Kaikkeen naiset suostuvatkin. Laastareita pakaroihin...

Vierailija
20/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyhuulet