Paras paikka ehkäisylaastarille
Aloitin laastarin käytön keskiviikkona, mutta jouduin tänään vaihtamaan vanhan laastarin uuteen. Vanhasta irtosi alakulma, vanha laastari oli pakarassani. Nyt uuden vaitoin navan viereen vatsaan, mutta pelkään että sekin irtoaa kun mulla on vatsamakkaroita...
Onko jollakin kokemuksia, missä laastari pysyy parhaiten? Tuo pakara oli todella huono paikka ja nämä laastarit ovat aika kalliita niin ei kiva jos joudun parin kolmen päivän välein vaihtamaan! :S
Kommentit (31)
4AP ja kolmoselle on kai turha vastata. Hienoa yrittää oikeesti pyytää apua jos vastaukset on tätä tasoa....
ap
Kuinka kauan sen sitten pitäisi pysyä? Laitat johonkin paikkaan, mistä ei hikoile kovin paljoa. Vaikka käsivarren yläosaan, heti olkapään alle?
Viikon pitäisi kestää, kokeilen sitä jos tämä vatsa on nyt huono paikka... Kesällä ei ole kyllä mukavaa jos tuo laastari näkyy.. Joku vielä luulee että on nikotiinilaastari! :D
ap
Evra ehkäisylaastari - https://onlinecheappills.com/evrafi.html
Itselläni ollut Evra käytössä 2 kertaa 1 vuotta. Ekalla kerralla lopetin vain, kun ehkäisylle ei ollut tarvetta ja nyt tosiaan taas ollut käytössä se 1 vuotta ja jatkuu. Itse olen kokenut Evra erittäin käytännölliseksi ja hyväksi. Iho on laastarin poiston jälkeen voinut olla hieman punakka, mutta palautunut nopeasti ennalleen. Kuukautiset pysyneet normaalin pituisina ja muutenkin ihan perusolo. Ensimmäisellä kerralla laastari taisi toimia paremminkin, mutta johtuneen varmaan, että nyt on hieman erilainen siitä, että raskauden jälkeen kroppa on muutenkin erilainen. Laastarilla on myös pystynyt hyvin siirtämään kuukautisia ilman ylimääräistä tiputtelua yms. Suosittelen siis kokeilemaan ainakin sen 4 kk mitä yleensä sanotaan. Itse olen kokeilkut aikanani kolmea eri pilleriä ja hormoonikierukkaa, joten omat vaihtoehtonikin olivat vähissä ja toivon, että tämä tulee jatkossakin toimimaan yhtä hyvin
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:31"]Paras paikka ehkäisylaastarille... odotas... roskakori.
Kaikkeen naiset suostuvatkin. Laastareita pakaroihin...
[/quote]
Olen 21v työtön ja jäin ilman opiskelupaikkaa, lukiosta siis valmistuin viime kesänä. Asun kotona ja olen täysin riippuvainen vanhemmistani taloudellisesti. Mitä luulet kun nyt heitän laastarin roskiin ja saan lapsen ja elän sossu pummina, mitä sitten keksit? Sinä maksat veroja ja minä laiska paska elän sinun rahoilla? Hienoa kommentointia, en usko sinun olevan yli viisi vuotias, niin tyhmää puhetta.. Hävettä tuollaiset ihmiset kun sinä, olettaen että olet yli viisi vuotias, lapselta ymmärtäisi.