Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälaihdutus, kuka lähtee mukaan?

Vierailija
19.05.2012 |

Kaikki mun keväiset suunnitelmat laihduttamisesta on kariutuneet, joten nyt alkaa kesälaihdutus. Lähden matkalle 23.7. ja siihen mennessä haluan olla ainakin 10 kiloa kevyempi.

Näköjään tuossa aivan lähellä olevassa liikuntakeskuksessa on kesätarjouksena 2kk kortti ilman mitään sitoumuksia vain 60e joten maanantaina haen sellaisen (se ei ole sunnuntaisin auki)!

Maanantaina kerron tänne myös painoni kun käyn vaa'alla, mutta siis veikkaan että se on noin 115 kiloa.

Yksi hyvä asia on keväällä tullut tehtyä, eli työpaikan punttiksella käyn säännöllisesti 2krt/vk. Sitä siis jatkan ja lisäksi tuonne kuntokeskukseen menen jumppiin ja spinniin.

Muita?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ulkopuolisen kommenttina haluan sanoa, että olet ihanan positiivinen ja maalaisjärjellä varustettu tuossa laihdutuksessasi. Toivon sulle tasaista painon laskua ja hyvän mielen kesää!

Kiitos, olipa kivasti sanottu :)

ap

Vierailija
82/111 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majlis: ymmärrän hyvin, meillä on täällä töissä tota samaa, tänäänkin tuputettiin pullaa ja eilen suklaata. En tiedä mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku ei syö jotain (minä kun en ole täällä aiemminkaan mitään makeita rohmunnut kun olen enemmän suolaisen ystävä).

Älä anna sen harmittaa, siitä ei seuraa mitään hyvää. Tärkeintä on että huomenna olet taas yhtä innostunut kuin tähänkin asti! :)

Aurinkoa päivääsi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin just toissapäivänä.

Meillä matka edessä 4.8. ja siihen mennessä 6,3 kg pois. Siinä siis mun tavoite.

Toissapäivänä vaa'alla käydessä lukemat oli 62,3kg.

Noudattelen aika pitkälti GFG-dieetin runkoa. Se on helppo ja siihen on vara vähän lisätäkin, jos haluaa jotain ekstraa.

Dieetin lisäksi liikun enemmän. Tavoite on liikkua päivittäin. Esim. maanantaina ja tiistaina kävelin vaunujen kanssa reilu tunnin hikilenkin, tänäään menen juoksemaan ainakin 45 min.

Olkoon mun nimimerkki vaikka "Taape" :)

-Taape-

Vierailija
84/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Taape, ja tervetuloa mukaan! Mullakin oli inspiraatio lähteenä alunperin toi gfg, mutta en halua tehdä asioista hankalia ja syön sit samaa ruokaa mitä muukin perhe. Enkä erityisen hirveästi liiku, mitä nyt lapset kyydissä pyöräillen. Mulla on kaksi ihan pientä lasta, ja he asettavat reunaehtoja jaksamiselle. Mutta niin taitaa sullakin ola, kun vaunujen kanssa lenkkeilet! :) Mä kävin jossian välissä juoksemassa molemmat lapset kärryssä, mutta se oli vähän hurjaa.

kiitos ap tsempeistä. Jotenkin oli tosi vaikea kokonaan kieltäytyä herkuista mökillä. Join muutamana iltana light-siiderinkin. Mutta eilen illalla tultiin kotiin, ja mies oli käynyt kaupasta mulle rahkoja ja raejuustoa. :) Nyt täytyy uudestaan ottaa tähtäimeen se töihinlähtö ja muistaa, että laihtuminen onnistuu kyllä kun sen itse laittaa onnistumaan. Jotenkin sen niin helposti unohtaa..

Tekisi mieleni käydä puntarilla kohta, ehkä käynkin anopilla kahvilla ja kokeilen siellä. :)

majlis

Vierailija
85/111 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamun avaaka näytti 80.8kg :). Pituutta vain 161cm joten hurjasti liikaa on vieläkin.

Minulla toimi se ,että jätin lähes kaikein hiilarin pois. Tuon ohjeen sain jo pari vuotta sitten gyneltäni, koska minulla on paha pco.

Olen vuosien aikana kokeillut vaikka minkälaisia ruokavalioita,mutta tämä on nyt selkeästi se mikä todellakin toimii.

Elimistöni ei pidä hiilareista,koska hiilihydraatit saavat elimistöni tuottamaan hurjan määrän insuliiniä ja se varastoituu rasvaksi koska elimistö ei sitä pysty käyttämään. Tuo lääkäri silloin sanoikin, että vaikka koko päivän urheilisin en pystyisi kuluttamaan sitä pois.

Vajaan tunnin reippaita kävelylenkkejä teen n.5 kertaa viikossa.

Vierailija
86/111 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis ensitöikseni lähden tutustumaan tuohon kiloklubiin :) Minusta vaan kaikki kalorien laskemiset tms on niiiin turhauttavia (tekosyitä, niinpä..:D. Tuo viisi ateriaa päivässä vaan kuulostaa niin hurjalta, kun normaalisti syön yhden, korkeintaan kaksi. Mutta illat sitten kaksin käsin karkkia, siitähän nämä kilot ovatkin peräisin :D Eli on tässä opeteltavaa muuttaa tapojaan ja tottumuksiaan. Kivaa kun on täällä kohtalotovereita, joilta saa tsemppiä! :)

Ehdottomasti kannattaa nyt muuttaa niitä elämäntapoja, niin jää se karkkihimo vähemmälle :) Ja kiloklubi laskee ne kalorit puolestasi :)

Mulla on tällä viikolla punnituspäivä jo lauantai, koska lauantai-illalla ajattelin humaltua :) Paino saattaa siis näyttää sunnuntaina ihan outoja, joten otan sen mieluummin lauantaina jotta näen todellisen edistymiseni.

Eilen olin jumpassa ja tänään menen kahdeksi tunniksi jumppaan. Ihanaa kun on noin aurinkoistakin, pitääkin katsoa vieläkö meidän kaupungissa järjestetään puistojumppia!

Ap

Vierailija
87/111 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tosiaan otin useamman siiderin, syömiset kyllä pysyivät kurissa mutta sokerisista siidereistä kertyy karsea määrä kaloreita.. No, sunnuntaina ei onneksi ollut krapulaa kun lopetin ajoissa, ja niinpä pääsin illalla vielä salille. Salilla tein tunnin salitreenin ja lisäksi vielä puoli tuntia aerobista siihen päälle, eli tuli kunnon tehotreeni tehtyä!

Aurinkoista juhannusviikkoa!

Ap

Vierailija
88/111 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina oli kotosalla kekkerit ja sunnuntaina sukulaisissa. Sen lisäksi on SE aika kuukaudesta, ja paino taas huipussaan! Mutta eiköhän se tästä taas tasaannu. Niin syöminen kuin hormoonit :)

Perjantaina vaaka näytti iloiset 60,5 kg ja tänä aamuna 62,2 kg...Että näin...

-Taape-

Vierailija
89/111 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pyyhkii edelleen hyvin, kaloreita on hiukan lisätty, eli menee n.1400 kaloria päivässä. Painoa pudonnut nyt yhteensä 6,5kg. Vielä siis matkaa kuitenkin edessä :) Miten muilla sujuu? Saas nähdä, kuinka kovia kiusauksia tämä viikonloppu tuo grilliherkkuineen ;)

-Mamma-

Vierailija
90/111 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ap, vinkistä, nyt löytyy ketju sitten ilman monen sivun läpi selaamista :) Tuo kiloklubi on tosiaan ihan huippu keksintö, sen avulla ollut helppo unohtaa turhat herkuttelut kun kalorit näkee sieltä ;) Olen syönyt nyt n. 1100 kaloria päivälle, mikä tuntuu ihan sopivalta. Pitäisiköhän vielä vähentää? Ja sitten sen tunnin juoksun joka aamu. Silti paino edelleen sama :O Mahtavia tuloksia jo teillä muilla! :)

-Mamma

Vierailija
91/111 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka oli armollinen ja pari kiloa tippui! Kokonaispudotus nyt 5,3kg eli eka vitonen rikki, jee! :)

Ap

Vierailija
92/111 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan ollut kiireitä,lapset olleet tosi sairaita. PAino ei ole pudonnut, mutta ei ole noussutkaan (65). Aloitin taas tiukemman kuurin, nyt on neljä viikkoa töiden alkuun kutakuin ja aion jotain vielä tiputtaa ennen sitä. Mutta huoli lasten terveydestä on vienyt huomion pois laihduttamisesta. Ehkä tämä silti tästä kohta taas! Tsemppiä ap! Majlis

että olet vielä mukana! Mä ajattelin, että olet sen mökkeilyn huumassa unohtanut koko ketjun :)

Toivottavasti lapset tulee kuntoon!

Ap

Vierailija
93/111 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kehonkoostumusmittari, ja se laskee kaikki viskeraalirasvat ja rasvaprosentit ja bmi:t ja kulutuksen. Niin nyt katsoin mun bmi:n pitkästä aikaa, niin sehän on 26,3. :) Ei pitkää matkaa normaalipainoon enää. :) Ja kaikkiaan painoa on lähtenyt nyt 5,3kg. Kivaa!

Tosin myöskin päivän lepokulutus oli mittarin mukaan tippunut noin sadalla kilokalorilla. Ei silti että olisi niin väliä, en laske kaloreita.

Tällä hetkellä syön kutakuin näin:

Aamulla juon kahvin maidolla ja syön yhden leipäpalan.

Lounaaksi paljon salaattia ja sitä ruokaa mitä lapset syö.

Välipalaa en yleensä syö, mutta jos mieli tekee, niin otan jotain pientä. Eilen join kahvin ja söin kaksi vohvelia.

Päivällinen lounaan tapaan.

iltapalaa en myöskään välttämättä syö, jos ei ole erityisesti nälkä. Syömme päivällisen yleensä vasta noin klo 18 ja menen usein nukkumaan yhdeksään mennessä, eikä yleensä ole nälkä enää illalla. Mutta jos on, syön jotain hedelmää tai.. no jotain.

Tosi hyvin menee, on taas mukava meininki. TÄmä tuntuu ruokavaliolta, jota voisin noudattaa pääsääntöisesti lopun elämääni.

Majlis

Vierailija
94/111 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä sun jälkimmäisessä viestissä näkyy sun hyvä fiilis :) Kiva juttu! Ja tosi lähellä normaalipainoa olet, eihän tuossa varmaan ole kuin pari kiloa enää?

Mulla on samanlainen tilanne, että olen löytänyt tuon ruokavaliorytmin ja tämä on sellainen, joka voisi olla ihan loppuelämän ruokavalio, eli olen jo tottunut koostamaan ateriat niin, että kalorit ei nouse korkeuksiin, ja mukaan mahtuu tarvittaessa herkkujakin ja silti paino putoaa. Luulisin että syön nyt suurinpiirtein sen verran kuin minun normaalipainoisena pitäisi syödä ylläpitääkseni painoani, eli siinäkin mielessä hyvä. Tätä kun jatkan niin hyvä tästä tulee :)

Tällä viikolla olen ollut 45min pyörälenkillä, yhden punttitreenin tekemässä ja eilen kulutin 500kcal crosstrainerilla, eli ihan kivasti. Tosin tänään en ehdi mihinkään, eli menee huomiselle seuraavat liikunnat.

Sunnuntaina punnitus, hui!

Istun tässä koneella uusissa farkuissani, kokoa pienemmät kuin edelliset :)

Ap

Vierailija
95/111 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Eilinen meni hienosti! Ruokailut siis seuraavanlaiset:

Aamiaisella marja-ananas-smoothie

Välipala ruisleipä oivariinilla

Päivällinen riisiä ja possukastiketta, herne-maissi-paprikaa

Välipala viinirypäleitä

Iltapala näkkileipää, oivariinia, kinkkua, kurkkua, teetä makeutusaineella

Laskin nuo Kiloklubin avulla ja kaloreita alle 1200. Lisäksi siis tunnin hikilenkki pyörällä, joka kulutti ehkäpä 400 kaloria.

Siis, loistolaihdutuspäivä!

Ja joo, liian vähän kaloreita mutta kyllä se tästä tasaantuu nopeasti tämä alkuinnostus :)

Tänään siis hakemaan se jumppakortti ja joko siellä jumpalle tai sitten töissä salille, katsotaan nyt.

Tsemppiä muillekin!

Vierailija
96/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla sujuu laihdutus? Mulla edelleen hyvin.

Eiliset ruokailut noudatti tuttua linjaa, joten en niitä tähän listaa. Eilen oli välipäivä liikunnasta, koska tänään on kaksi tuntia liikkumista tiedossa.

Vielä en ole vaa'alla käynyt, yritän olla ramppaamatta siellä ettei harmita jos vaikka ei putoakaan kovin nopeasti.

Aurinkoista ja kevyttä päivää kaikille!

Ap

Vierailija
97/111 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikon verran laihduttanut tosissani. Työt alkavat elokuussa, ja ennen sitä tahdon olla paremmassa kunnossa. En itseasiassa tiedä tarkkaan mitä painan tällä hetkellä, mutta viimeksi puntarilla käydessäni painoin noin 69. Olen aika lyhyt, joten bmi silti suht korkea.

Minä sovellan juttajuttuja: syön aamulla rahkaa tai raejuustoa, mehukeittoja. Päivällä paljon salaatttia ja vähän ruokaa, mutta ihan tavallista ruokaa mitä lapsille laitan. En jaksa laitaa erilaisia. Saatan jättää perunan tai pastan pois, mutta en aina. Annos vain pieneksi. Välipalaa syön jos on nälkä, se on hedelmää tai rahkaa. Päivällinen kuten lounas, illallinen kuten aamupala tai välipala.

Tuntuu tosi hyvältä nyt. MOtivaatio on kohdillaan. Tahdon pois sokerikierteestä ja voinnin hyväksi. Olen myös alkanut lenkkeillä, mutta se takkuilee kun kärsin migreeneistä (siis aina, en laihdutuksen takia).

Tsemppiä teille! Aletaan vain yhdessä tähän!

majlis

Vierailija
98/111 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihispäivä meni hyvin!

Ruokailut:

Aamulla smoothie

Kahvilla 1 ruispala oivariinilla ja kurkulla

Lounaaksi kanasalaattia ja ruisleipää

Päivälliseksi pastaa, tomaattimurskaa ja nakkeja, pussillinen herne-maissi-paprikaa

Iltapalaa en enää jaksanut edes syödä :)

Liikuntaa vajaat 1,5h, kahdesta eri kerrasta yhteensä siis.

Hyvää laihispäivää kaikille, aurinko paistaa! :)

ap

Vierailija
99/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki muut luuraa? :)

Ap

Vierailija
100/111 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino tänään 65,9! Vain kilo enää ekaan etappiin. :)