Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälaihdutus, kuka lähtee mukaan?

Vierailija
19.05.2012 |

Kaikki mun keväiset suunnitelmat laihduttamisesta on kariutuneet, joten nyt alkaa kesälaihdutus. Lähden matkalle 23.7. ja siihen mennessä haluan olla ainakin 10 kiloa kevyempi.

Näköjään tuossa aivan lähellä olevassa liikuntakeskuksessa on kesätarjouksena 2kk kortti ilman mitään sitoumuksia vain 60e joten maanantaina haen sellaisen (se ei ole sunnuntaisin auki)!

Maanantaina kerron tänne myös painoni kun käyn vaa'alla, mutta siis veikkaan että se on noin 115 kiloa.

Yksi hyvä asia on keväällä tullut tehtyä, eli työpaikan punttiksella käyn säännöllisesti 2krt/vk. Sitä siis jatkan ja lisäksi tuonne kuntokeskukseen menen jumppiin ja spinniin.

Muita?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin mökillä viikonloppuna sukulaisten kanssa, ja tulihan siellä tietty syötyä. Liikuin kyllä kiitettävästi molempina päivinä, mutta kun maanantain kävin vaa'alla, niin lukema oli +300g aloitustilanteesta :( Nesteitä tietty suuri osa, mutta silti.

Tämän alkuviikon olen nyt syönyt niukahkosti, Kiloklubin mukaan eilen söin 840 ja tänään 993 kaloria. Luulisin vähän tasoittavan viikonloppua!

Liikkunutkin olen, että kai tämä pidemmän päälle taas...Mun heikko lenkki on selkärangattomuus. En ole yhtään päättäväinen näissä laihdutusasioissa. Mulla ei ole kilpailuviettiä eikä musta löydy yllytyshulluuttakaan. Niistä kun voisi olla hyötyä tässä touhussa...

Plääh...

-Taape-

Vierailija
42/111 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas! Viime yön olin pois kotoa, mutta palasin onneksi niin ajoissa aamulla, että sain vielä aamupainon otettua. Päivää vaille viikossa pudotusta tuli 500! Olen tyytyväinen!

Tänään hyvillä mielin juhlimaan ja sitten taas jatketaan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin eilen GFG-dieetin! Tavoite on pudottaa kaikenkaikkiaan 15-20kg, normaalipainoon. Painoa tänään 87,4kg, pituus 173cm. Alkutavoite olis, että saisin painon 7-alkuiseksi niin olisin enemmän kuin tyytyväinen! Treenaamaan pyrin kolme kertaa viikossa mahdollisuuksien mukaan.

Eilinen ja tämä päivä on mennyt hyvin, olen noudattanut ruokavaliota ja tänään aamulla jaksoin käydä lenkilläkin herättyäni! :))

Vierailija
44/111 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkkini vois olla Lilli! :)

Vierailija
45/111 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ollut minulta monta päivää kadoksissa, mutta nyt löytyi :) Täällä on päästy aika hyvin herkku-kierteestä irti, lisäksi aloitettu säännöllinen urheilu. Joka päivä siis ollut n.tunnin liikuntaa. Silti paino junnaa edelleen paikoillaan, vaikka kalorit aika pienellä. Kai sen kuitenkin kohta on alettava putoamaan, eikö?! :D

-mamma

Vierailija
46/111 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Taape siitä tasaantuu, nesteitähän nuo vain ovat!

Tervetuloa mukaan vaan, Lilli! :)

mamma: Ketju löytyy joko tuosta ylhäällä olevasta hausta sanalla kesälaihdutus, tai sitten ihan googlesta kesälaihdutus -haulla. Hyvin sulla sitten alku menee kun olet onnistunut noin paljon muutoksia tekemään,eiköhän se painokin sieltä perässä seuraa!

Ap

Vierailija
47/111 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mutta miten voi olla että tääl on pari järkevää laihduttajaa eli aloittaja ja toi toinen jonka nimen unohdin, ja sit ketjuun eksyy joku joka imettää ja yrittää samalla jotain juttatouhuja (JÄRKI PÄÄHÄN!) ja sit yks joka sai hyvän neuvon siitä kiloklubista mutta ei edelleenkä tajua että paino ei putoo kun syö liian vähä!?

Hyvä ap, olet sisäistänyt jotain laihdutuksesta eli syödään tarpeeksi niin että olo on hyvä ja liikutaan niin kyllä paino tippuu!

Vierailija
48/111 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle vain sen verran, että jokainen tyylillään :) kaikki varmasti oppivat sen verran tuntemaan omaa kroppaansa, että tietävät mikä laihdutuskeino sopii parhaiten itselle. Täällä lukemat tänään 79,5, jihuu! :)

-mamma

Vierailija
49/111 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tosi hienoa että oot terveellisessti menny eteenpäin! :) Mutta sie joka imetät??? Ei siun pitäis laihduttaa! Imettävä äiti ei saa missään nimessä olla nälkärääkissä, vaan siun pitää syödä se 1800 kcal päivässä! :/ Nyt järki käteen hyvä nainen!! Ja tosiaan, 1100 on liian vähän kaloreita. Vähintään 1200 pitäisi syödä, jos meinaa että keho jaksaa kuluttaa! Tsemppiä jatkossa! :) Ja toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä! :)

Vierailija
50/111 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä valitettavasti samaa mieltä kuin nuo pari muuta, että ensinnäkin -mamma- syöt liian vähän joten et voi millään saada kaikkia tarvitsemiasi ravintoaineita ruuasta, ja kitukuurilla ollessa repsahdusvaarakin on suurempi.

Imettämisjutuista taas minulla ei havaintoa ole, mutta käsittäisin, että ei silloinkaan mitään ihan älyttömiä kuureja voi pitää vaan ennemmin niin päin että syö runsaammin ja liikkuu sitten vaikka vähän enemmän.

Mulla jatkuu edelleen hyvä meininki, kaloreita tulee nyt jo enemmän kuin alussa, eli n. 1600-1800 on jo parin viikon ajan ollut ja paino tosiaan tippuu. Tänään vielä tällainen päivä, huomisesta alkaakin juhannus ja vaikka mässäilemään en ajatellut ruveta, alkoholi tuo kyllä kaloreita niin, että vajetta ei varmastikaan jää yhtään. No, sitten juhannuksen jälkeen taas palataan tähän normaaliin elämään, jolta tämä siis nykyään tuntuu.

Laihtumisen tuomia muutoksia:

* Ei tarvitse avata enää housunnappia kun otan housut alas :)

* Salilla käynti on tuonut takamukseen muotoa

* Tulen täyteen vähemmällä kuin aiemmin, ei tulis mieleenkään santsata ruokaa kun olen ihan ähkyssä vaikka kalorit pysyy kurissa (tähän vaikuttaa myös suuri kasvisten määrä lautasella)

* Olen energisempi ja virkeämpi

* Veden juomisen lisäännyttyä ihoni voi paremmin

Ap

Vierailija
51/111 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muutoksia, en pysty jatkamaan GFG-dieettiä koska maidon tuleminen loppui jo kahden päivän jälkeen! Liian vähän kaloreita ilmeisesti?? Lapsen etu nyt kuitenkin etusijalle, mutta en aio luovuttaa! Pitää vaan lisätä kaloreita hedelmillä, vihanneksilla ym niin että maidontulo pysyy ennallaan. Aion kuitenkin pitää hiilarit minimissä ja lisätä liikuntaa, eiköhän niinkin saa tuloksia aikaa, vaikka hitaammin.

Uusi yritys alkaa nyt :D

- Lilli

Vierailija
52/111 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo tajusin itsekin ettei kannata laihduttaa samalla ku imettää, mutta se oli mun anopin idea! Se sanoi mulle viikonloppuna että näytän lihavalta, ja sanoi että kannattaa laihduttaa ja ehdotti jotain proteiinidieettiä.

Googlesta sit löysin gofatgo:n enkä tajunnut ettei se sovi jos imettää. Luulin että se olis ollu hyvä juttu ku anoppi kerran ehdotti sitä..

Mutta kuten sanoin aikaisemminkin, pojan etu on mulle tärkeämpi kuin laihdutus! Tästä eteenpäin katson vaan että syön riittävästi ja lisään vaikka liikuntaa :)

- Lilli

Vierailija
53/111 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille onnistujille! :)

Itse unohdin torstaiaamuna käydä vaa'alla, kun se ei ole normaali vaakapäiväni, joten nyt tuli pidempi tauko vaakailuun. Juhannus meni kolmen päivän herkutteluksi, tai lähinnä kai tuo alkoholi niitä kaloreita toi, ja siksi en tänään mennyt vaa'alle vaan menen vasta viikon päästä sunnuntaina. Tänään kuitenkin olen ollut taas normirytmissä, eli syömisiä tähän mennessä n. 1200 kcal (iltapalaa vielä kehittelen) ja puoltoista tuntia treeniä takana (salitreeni + aerobinen).

Hyvin menee siis, toivottavasti juhannuksen turvotukset häviävät viikon aikana.

Ap

Vierailija
54/111 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas mökillä, mutta hyvin menee tällä kertaa. Suku on huomannut laihtumisen, mikä tietysti tuntuu kivalta. Nyt on reilu kuukausi töiden alkuun, ja on tarkoitus vielä jonkin verran pudottaa ennen sitä. Nyt en taas tiedä tämänhetkistä painoani, mutta tsrviikos sitä koko ajan kytätä! :)

Ensi maanantaina lähtö risteilylle tuottanee taasnlaihdutustauon, mutta hei elämän mittainen matka ei kaadu yhteen reissuun. Sieltä tullessa taas roti, eikä sielläkään tarvitse possuna elää.

Terveisiä kaikille laihduttajille ja ap:lle taas hatunnosto ahkerasta liikunnasta!

Majlis, jota kyllä houkuttaisi tietää onko eka etappi jo saavutettu..

Vierailija
55/111 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoasenne sulla ja onnea siitä, että muutkin näkevät tuloksesi! Ja tosiaan, minäkin laihduin myös sillä viikolla kun olin laivalla, ei se yhden päivän rennommin ottaminen mitään pilaa!

Mä huomaan jatkuvasti pieniä muutoksia itsessäni, äsken tulin juuri työpaikan salilta ja suihkussa huomasin, että allien sisälle on tullut lihasta :) Roikkuu noi käsivarret edelleen, mutta jotain edistystä siis kuitenkin tapahtuu, jes!

Tämä onkin sunnuntain jälkeen mulla eka liikunta, kun maanantaina tein töiden jälkeen opiskelujuttuja ja eilen oli yks palaveri illalla joka kesti kahdeksaan asti. Onneks nyt ehdin mennä ja toivon, että ehtisin vielä illalla lenkille niin tulis tota aerobista liikuntaa mukaan. Huomenna menenkin kahteen jumppaan töiden jälkeen.

Jännittää jotekin, mitä vaaka näyttää sunnuntaina kun on ollut nyt sitten kahden viikon vaakatauko. Mutta ei se voi mitään kamalia näyttää kun kalorit on pysyneet kurissa ja liikuntaakin tulee.

Aurinkoista loppuviikkoa!

Ap

Vierailija
56/111 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki muut luuraa? :)

Eilen pidin lepopäivän, ja tänään tein kuntosalitreenin ja päälle 30min aerobista. Olin kyllä tosi ylpeä itsestäni. Pari ihmistä on jo laihtumisen huomannut, ja kun olen kertonut tuon vajaat 3,5 kiloa pudonneen, väittävät että näyttää kuin olisi mennyt enemmän. No, vyötärö onkin kaventunut siihen malliin että ehkä tuo runsas liikunta on sille tehnyt jotain. Niin, ja enhän tiedä nykyistä painoanikaan, huomenna vasta vaa'alle!

Mukavaa lauantai-iltaa!

Ap

Vierailija
57/111 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti ketään muita enää ole mukana?

Mulla mennyt alkuviikko mukavasti, paitsi eilen en päässyt liikkumaan kun vietin illan päivystyksessä terveysongelmien vuoksi. Mutta tänään olin aamulla työpaikan salilla ja illalla teen vielä aerobisen treenin.

Lomamatkaan on aikaa kaks ja puol viikkoa ja siis ehkä n. 7 kiloa ehdin yhteensä siihen mennessä tiputtaa. Sen jälkeen tietty jatketaan!

Nyt jo mahtuu yhdet uudet farkut jalkaan jotka tilasin pari kuukautta sitten ja jotka kiristi niin paljon etten ole kertaakaan käyttänyt. Eilen ostin yhdet cargo-housut ja ne on numeroa pienemmät kuin normaalisti käyttämäni. Saan siis ihan kivoja vaatteita sinne lomallekin mukaan!

Ap

Vierailija
58/111 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin näköjään tässä ketjussa jo yksin, niin päivitän silti kuulumisiani :)

Tänään oli siis vaakapäivä, ja 0,9kg putosi viikossa! Kokonaispudotus siis 6,2kg toukokuun loppupuolelta alkaen!

Olen tosi tyytyväinen! Matka on vielä pitkä mutta koska tämä on oikeasti ollut tosi helppoa, jaksan sen kyllä!

Ap

Vierailija
59/111 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan ollut kiireitä,lapset olleet tosi sairaita. PAino ei ole pudonnut, mutta ei ole noussutkaan (65). Aloitin taas tiukemman kuurin, nyt on neljä viikkoa töiden alkuun kutakuin ja aion jotain vielä tiputtaa ennen sitä.

Mutta huoli lasten terveydestä on vienyt huomion pois laihduttamisesta. Ehkä tämä silti tästä kohta taas!

Tsemppiä ap!

Majlis

Vierailija
60/111 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä jatkumo tämä sairastelu. Ensin oli joku flunssa, nyt sitten enterorokko kiertää koko perheen. Tällä hetkellä itse kuumeessa ja käsissä ja jaloissa näppylöitä. Jee.

Mutta laihdutusmotivaatio on taas kohdillaan, ja paino onkin pudonnut. Nyt on aamupaino 64,5 eli eka etappi saavutettu. Tässä kohdin oli tarkoitus miettiä jatkanko seuraavaan alle 60kg etappiin, ja kuulkaas kyllä jatkan. :) Ei ole kiirettä eikä hätää, ei haittaa vaikka menisi vuosi. Mutta suunta on se. (Vaikka tarkoitus on vähän vikkelämmällä tahdilla edetä silti. :) )

Majlis.