Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälaihdutus, kuka lähtee mukaan?

Vierailija
19.05.2012 |

Kaikki mun keväiset suunnitelmat laihduttamisesta on kariutuneet, joten nyt alkaa kesälaihdutus. Lähden matkalle 23.7. ja siihen mennessä haluan olla ainakin 10 kiloa kevyempi.

Näköjään tuossa aivan lähellä olevassa liikuntakeskuksessa on kesätarjouksena 2kk kortti ilman mitään sitoumuksia vain 60e joten maanantaina haen sellaisen (se ei ole sunnuntaisin auki)!

Maanantaina kerron tänne myös painoni kun käyn vaa'alla, mutta siis veikkaan että se on noin 115 kiloa.

Yksi hyvä asia on keväällä tullut tehtyä, eli työpaikan punttiksella käyn säännöllisesti 2krt/vk. Sitä siis jatkan ja lisäksi tuonne kuntokeskukseen menen jumppiin ja spinniin.

Muita?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja pudotus tällä viikolla, 1,6kg! Nyt siis kokonaispudotus jo 7,8 kiloa, ja aikaa mennyt 8 viikkoa!

Viikko vielä ja LOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :)

Ap

Vierailija
62/111 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puntaria ei ole mutta max n.95kg on varmaan mittarissa. Liikunnan harrastaminen on hieman haasteellista kroonisesta sairaudesta johtuen mutta ruokavaliolla mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa sen salikortin, ja tosiaan puolilmaseks sain ja kuuluu sekä punttiksen että ohjattujen jumppien rajaton käyttö. Jäin samantien sitten spinningiin, ja olihan rankkaa! En ole näin pulleana spinnissä ollutkaan ja jalkapohjat sattui koko ajan ja jajaja :) Mutta jaksoin tunnin kuitenkin ja hyvä olo tuli!

ap

Vierailija
64/111 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino oli 53,5kg! Joten heti kuukautisten loppumisen jälkeen tuloksia alkaa taas näkyä!

Minun päivittäiseen ohjelmaani kuuluu 20-30min 8kg kahvakuulajumppa sekä 30min stepperirääkki. Melkein joka päivä molemmat, aina vähintään toinen. Illalla tv:tä katsellessa menee kuin huomaamatta!

10

Vierailija
65/111 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on (ainakin tähän asti) mennyt päivä laihdutuksen kannalta tosi hyvin! Ruokailut on mallillaan, nälkä ei ole, ja liikuntaa olen jo harrastanut vajaan tunnin ja illalla on vielä tunti edessä. Hiphei!

Vierailija
66/111 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tunnin reippaalla polkupyörälenkillä kun tuli niin hieno ilma!

Syönyt olen aamuisen jälkeen vain yhden ruisleivän, mutta tunnin päästä on päivällisen vuoro.

Vierailija
67/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu pitää itsensä ruodussa syksystä kevääseen niin sitten kesällä saa nauttia ruuasta. Tosin ap on niin läski että on syönyt jo monta vuotta liikaa..

Vierailija
68/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap että oikeasti meinaat laihduttaa, jo ensi viikolla (viimeistään) olet vanhoilla urillasi ja vedät mättöä kaksin käsin. Kyllä se lentokone jaksaa sinut lennättää matkoillesi tuon kokoisenaki, tosin sitä en tiedä mahdutko penkkiin istumaan. En lähde mukaasi laihduttamaan koska olen normaalipainossa ja vaikken olisikaan niin KUKA HULLU LAIHDUTTAA KESÄLLÄ!!!

Vierailija
69/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tunnette suurta ylpeyttä itsestänne, kun kävitte kommenttinne jättämässä???

Ihan kaikkia aivopieruja ei tosiaan kannata päästää pois.

Vierailija
70/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 ja 28 oli varmaan samat ihmiset, purkamatonta agressiota ilmeisesti :) En jaksa provosoitua mistään lapsellisesta nettikirjoittelusta kun täällä ei kukaan minua tunne eikä minusta tiedä muuta kuin sen mitä olen tässä ketjussa kertonut. Sen voin kertoa että lentokoneen penkkiin mahdun oikein hyvin, ja se vyö menee kiinni ja kiristysvaraakin on, joten ei kannata siitä huolehtia :)

Miten se menikään se vanha sanonta että.. Sinä olet tyhmä ja minä lihava, mutta minä voin sentään laihduttaa.. ;D

Vierailija
71/111 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä pitäisi laihtua, onko turvallista, onko kellään kokemusta??

Vierailija
72/111 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä viestiä kirjoittaessa oli hiukan kiire, joten en ehtinyt kuulumisia päivittää. Tässä niitä siis!

Homma toimii mulla edelleen hyvin, eilen hikiliikuntaa oli tunti ja syömiset hyvin kasassa :) Kaikki siis kivasti, yllättävän helppoakin on kaiken lisäksi. Olen yrittänyt sisäistää sitä, että jos tulee tehtyä joku huonompi valinta, voi seuraavat valinnat taas tehdä hyvinä, eikä siis kannata heittää koko hommaa läskiksi (sananmukaisesti!) sen takia. No, huonot valinnat ovat vielä odottaneet tuloaan muutenkin onneksi! :)

Aurinkoa!

Ap

Vierailija
73/111 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissani kirjoitin ap kun piti kirjoittaa majlis. :D vähän puuroinen pää tänään.

Majlis

Vierailija
74/111 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko takana ja kävin vaa'alla. Pudotusta tuli viikossa 1,6 kiloa! Tästä on mukava jatkaa toiseen viikkoon!

Tsemppiä myös muille!

Ap

Vierailija
75/111 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea laihdutuspäätöksestä! Sinuna lisäisin ruokavalioosi vielä enemmän rahkoja ja raejuustoja nälkää pitämään. Hedelmiä vain hyvin niukasti laihduttajalle mukaan.

Itse olen laihduttanut vuoden alusta -14kg (173cm ja 70kg) ja olen todennut, että lo carb proteeinipatukat ovat tosi hyvä välipala laihduttajallekin.

Vierailija
76/111 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olit Majlis sinä :) Ihmettelinkin että mikäs juttu tämä on :)

Edelliselle kiitoksia vinkistä, mutta en valittettavasti käytä mitään rahkoja enkä raejuustoja enkä muitakaan vastaavia, terveydellisistä syistä. Huolehdin proteiinintarpeestani syömällä joka aterialla proteiinia, kuten esimerkiksi eilen söin sekä lounaalla että päivällisellä broileria ja illalla vielä tonnikalaa. Hedelmät taas mielestäni sopivat laihduttajalle oikein hyvin, ja saan niistä tarpeellisia vitamiineja. Mitään ateriankorvikepatukoita en käytä vaan laihdutan tavallisella ruualla.

ap

Vierailija
77/111 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin päivittää kuulumisia! Homma sujuu edelleen hyvin, huomenna vaakapäivä joten näen mitä on tapahtunut mutta kyllä pitäis painon olla pudonnut. Eilen oltiin elokuvissa ja ostin sellaisen lasten combon eli ihan pikkupopparit ja sokeritonta limsaa. Päivän kalorit jäivät silti alle 1600 kalorin, eli tuo ei varmasti haitannut laihtumista! :)

Tsemppiä muille laihduttajille, tulen huomenna kertomaan punnitustuloksen!

Ap

Vierailija
78/111 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on mennyt tähän asti oikein hyvin, ruokailut on kurissa ja liikuntaa on harrastettu! Eilen söin yhden jäätelön, mutta sekin harkitusti ja päivän kaloreihin mahtuen joten nautiskelin sen hyvällä omallatunnolla :)

Majlis, ei kannata kans mistään kakunpalasta stressata, ne kuuluu välillä elämään!

Tsemppiä!

ap

Vierailija
79/111 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ulkopuolisen kommenttina haluan sanoa, että olet ihanan positiivinen ja maalaisjärjellä varustettu tuossa laihdutuksessasi. Toivon sulle tasaista painon laskua ja hyvän mielen kesää!

Vierailija
80/111 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mökillä on ollut tosi vaikea laihduttaa. Tarvitsisin tsemppausta kotiinpaluun suhteen. En varmasti ole lihonut täällä, mutta en varmaan laihtunutkaan. Koko ajan tulee sosiaalinen paine syömiseen: etkö nyt ottaisi vähän kahvin kanssa, lomallahan tässä ollaan jne. Eihän se ohut pullaviipale lihottamaan pääse, jos muuten on tolkku syömisissä, mutta henkisesti ottaa koville. Oli niin voittajaolo kotona..

No, huomenna matkataan kotiin, sitten taas tiukka linja päälle. Harmittaa vain.

Majlis