Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TP:T VIIKOLLA 47

21.11.2005 |

Jos joku joka osaa,voisi liittä sen listan tähän ja sitä pitäis päivittääkin vähän.Mä nolo kun en osaa.....

Mua vaan kyrsii tää olotila ja kohta tytön kanssa muskariin jossa kysellään:VIELÄLÖ OOT YHTENÄ? Rasittavaa välillä...

Lauantai oli rasittava päivä,mua supisteli aamusta iltaan,kivuttomasti ja sitten se loppui,tietty....

joo,perjantaina näen itseni vaappumassa sinne Seinäjoen äitipolille taas,kunpa ei olisi sama tökerö lääkäri,mutta varmaan on....

Selkä ei kestä kohta enää tätä taakkaa ja jokohan se vauvakin on joku 4-kiloinen,kääk!!!

äitiliini rv 38+3(ultran mukaan 39+1)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLIN ÄITIPOLILLA TÄNÄÄN JA KAIKKI HYVIN.

VAUVAN PÄÄ EI OLLUT KIINNITTYNYT EIKÄ KUNNOLLA LASKEUTUNUT VIELÄKÄÄN JA MULLA LANTIOSSA AHTAUTTA,KATSOTTIIN RÖNTGENKUVIA.

VAUVAN PAINOARVIO 4230G(OHO!!) JA RAKKAAT PALSTAKAMUT:

VAUVAMME SYNTYY MAANANTAINA 28.11 KEISARINLEIKKAUKSELLA!!!! =) =) =)

OLEN NIIN ONNELLINEN JA HELPOTTUNUT!!!SAIN SEKTION ILMAN MUKINOITA JA LÄÄKÄRIKIN OLI TOSI MUKAVA TÄLLÄ KERTAA!!!KERRON KUULUMISIA SITTEN KUN VOIN,SEKTIOSSAHAN ON OLTAVA MONTA PÄIVÄÄ(YLEENSÄ 5) SAIRAALASSA!!!!

äitiliini ja vauva rv 39+0

nyt halusin vain kertoa hyvät uutiset,täytyy mennä!!!

Vierailija
22/27 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jännitys pian tiivistyy kun maanantai lähenee...hui!

Meillä vaan esikoinen on niin kamalassa yskässä ja flunssassa että=(

Lääkärikin vaan antoi kolmatta erilaista yskänlääkettä kokeiltavaksi ja toisia nuhatippoja..huoh..on niin itkuinen ja sairas.Huonoa tuuria että tää viikonloppu menee nyt valvoessa ja toista hoivatessa...

huomenna pakko viedä mun äidille se hoitoon kun mies tulee synnytykseen mukaan...

mutta eipä tässä kummempia paitsi mulla itelläkin yskä ja nuha vähän=(.

äitiliini ja masu,vielä, rv 39+1 *ultran mukaan eka laskettu aika huomenna*=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä päin suomea (etelä-suomessa siis...) on ainakin ihanan lumista!

piti nopeasti tulla lukemaan teidän kuulumiset! ÄITILIINILLE ihan valtavasti onnea maanantaille! tulehan sitten kirjoittelemaan kuulumiset!

ja joeelalla ainakin jaksamisia kovasti! ja kaikille muillekkin tasapuolisesti.

meillä poika hymyili tänään ensi kerran! tai aikaisemminkin on, mutta johtunut varmasti vatsavaivoista. tämänpäiväisen en usko johtuneen, katsoi niin suoraan silmiin kun lepertelin pojalle...

vähän on huono omatunto, tuntuu että laiminlyön esikoista kun ajatuksiini ei tunnu mahtuvan kuin vauva ja vauva ja vauva.... onneksi isi puuhaa sitten tytön kanssa paljon enemmän!

nyt saunaan kun poika nukkuu...

viivi ja poju 19 vrk

Vierailija
24/27 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äitiliinille maanantaille! Kyllä on varmasti jännää, kun tietää tarkkaan milloin vauva syntyy! Ja muista ottaa rauhallisesti sektion jälkeen, se kipu on aika kamalaa monta päivää...Tulehan sitten kertomaan pian, miten kaikki meni! =)

Kiva kun Viivikin jaksaa käydä vielä tällä puolella. Eiköhän se vauvaintoilu siitä tasaannu ajan myötä, ja esikoisellekin riittää huomiota. Tuo lienee aika luonnollista tuoreelta äidiltä. Luulisin.

Tänne ei mitään kummempaa. Selkää vähän juilii kun oon touhunnu tänään niin paljon. Ollaan koottu olkkariin uus, ite maalattu lelukaappi - aika vinkee =) ja sitä myöten sitten järjestetty leluja, mitä on olkkarissa, mitä lastenhuoneessa, mitä menee varastoon jne. Pulkkailtukin on ym.

No, eipä tässä kai muuta, tulin kurkaan kuulumisia mutta aika hiljasta on.

Kölli

Vierailija
25/27 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ensimmäistä adventtia!

Ultran mukaan ensimmäinen laskettu aika mulla tänään=)

Kiva kuulla Viivistä!!eka hymy on aina niin ihanaa!!!Onko vauvapuolella jo TP-pino?????

MUA NIIN JÄNNITTÄÄ HUOMINEN...OLISPA JO OHI!

jeps,tiedän että aika kipeä on sektion jälkeen,mutta kyllä siitäkin toipuu!!

Viime yön unessa sain POJAN 4300g,kohtapa sekin selviää.

Siis on outoa mutta ihanaa ja jännää tietää että minäpäivänä näkee vauvansa.HUOMENNA TYTÖT HUOMENNA!

mun päähän ei nyt mahdu muuta kuin vauva,sorry!

Esikoinen nukkui alkuyön tautinsa takia huonosti(haukotus) mutta loppuyön paremmin.

palaan kurkkimaan ainakin myöhemmin ennekuin olen palstailutauolla hyvän syyn takia=)

Jos mitään ihmeitä ei tule,ensi viikonlopuksi pitäis päästä sairaalasta kotiin mutta katsotaan nyt.

äitiliini rv 39+2

Vierailija
26/27 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä äitiliini29:lle huomiseen!!!!! Varmaan mieletön tunne kun tietää, että baby huomenna sylissä. Ajatuksiin mahtuu vain vauva :)

Ja kiva kun viivi_ kävit kertomassa kuulumisia. Poikahan on huomenna jo 3 viikkoa, hui kuinka nopeasti aika menee. Onko pojalla jo nimi tai miksi kutsutte häntä...? Mites isosisko jakselee... vieläkö jaksaa vauva kiinnostaa?

Omaan napaan ei siis mitään uutta. Eilen ja tänään ollaan tehty kunnon kävelylenkit kun sääkin on ollut niin mahtava. Masu kulkee mukana ja olo melkein parempi kuin aikaisemmin. Nukuin viime yönä kuin tukki ja kävin vessassakin vain kerran... MUTTA silti sais jo alkaa syntymään, pää alkaa hajota tähän odottamiseen.

Nyt päikkäreille kun tyttö ja mieskin on unten mailla :)

j 41+0

Vierailija
27/27 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti onnea äitiliinille huomiseen!!! toivottavasti saat nukuttua ja kerättyä voimia ensi yönä! ihan varmasti jännittää ja ei ihme ettei päähän muuta mahdu.

mulla on taas ollut viimesen viikon aikana enemmän supistuksia :( ja jotenkin tuota alapäätä jomottelee ja vihloo välillä. ei auta muu kuin yrittää olla ihan rauhallisesti, niin paljon kun voi. vauvelikin on hiljentynyt, ei kai enää mahdu samalla tavalla voimistelemaan kuin aikasemmin. muutama viikko vielä niin vauva vois huoletta syntyä.

on kyllä ihanaa kun sitä lunta vihdoinkin tuli! ulkona on paljon kauniimpaa ja valosampaa. alkaa jo pikkuhiljaa olla joulutunnelmaa :)

aurinkoisia talvipäiviä toivottelee pikku.myy rv 32+6