Iholla loppuu..Millaiset kuusi naista haluaisit nähdä jatkossa, olisiko sinusta ohjelmaan? :)
Siispä millaisia naisia seuraavalla kaudella tulisi sinun mielestäni nähdä? Olisiko sinusta mukaan ohjelmaan?
Kommentit (34)
aika moni luettelee täällä sellaisia ääri esimerkkejä mitkä ei ole niin sanottuja "tavis" tilanteita. Minusta taas tämän sarjan hohto oli juuri siinä, että naiset oli tavallisia naisia, tavallisine murheineen. Eikä sitä tosi TV sontaa missä mahdollisimman outoja ihmisiä ja erikoisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä kuvataan.
Minä siis kaipaisin uuteenkin tuotantoon sellaisia kauniita, tavallisia, mutta rehellisesti tuntevia naisia. Ehkä ei ihan noin rikasta väkeä kuin tuossa ekassa ja voisi olla muualtakin kuin Helsingistä,
aika moni luettelee täällä sellaisia ääri esimerkkejä mitkä ei ole niin sanottuja "tavis" tilanteita. Minusta taas tämän sarjan hohto oli juuri siinä, että naiset oli tavallisia naisia, tavallisine murheineen. Eikä sitä tosi TV sontaa missä mahdollisimman outoja ihmisiä ja erikoisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä kuvataan.
Minä siis kaipaisin uuteenkin tuotantoon sellaisia kauniita, tavallisia, mutta rehellisesti tuntevia naisia. Ehkä ei ihan noin rikasta väkeä kuin tuossa ekassa ja voisi olla muualtakin kuin Helsingistä,
suurperheen ja vammaisperheen elämää siksi, että se koskettaa itseä. Ei minua puhutele penthousessa asuva parikymppinen ja bilettäminen.
perheellisiä, kyllä ne on mielenkiintoisimpia. ainakin näin äitinä :)
mutta taidan asua liian kaukana, tuossa haussa puhuttiin pääkaupunkiseudusta. Minulla suuri perhe ja kotoa käsin pyöritän bisnestä samalla. Kyllähän tässä hommaa on.
Winkun, Martan, Allin, Taukon, tv:n ja Perrrhosen
Petri
-maaseudulla asuva nainen (ei välttämättä maatilallinen, mutta nainen, jonka elämä ei keskity kehä 3:sen sisäpuolelle)
-suurperheen äiti
-esikoistaan odottava äiti
-vanhempi nainen
-pari, jolla jokin kipeä asia taustalla (sairaus, lapsettomuus tms.)
Enkä tarkoita sellaista yliekstroverttia elämäntapavalittajaa jolla parisuhde ja kymmeniä kavereita mutta silti ajoittain tuntee itsensä yksinäiseksi, vaan henkilöä joka on oikeasti aivan yksin tässä maailmassa. Eli lapseton sinkku/leski jonka vapaa-ajan ihmiskontaktit rajoittuvat joko omasta tahdosta tai olosuhteiden pakosta kaupan kassaan ja mahdollisiin virastojen virkamiehiin yms.
Näitä on Suomessa eikä kaikki ole mitään käenpesän yli lentäneitä erakoita vaan ulospäin aivan normaalin ja mukavan oloisia tapauksia joilla vaan ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää.
-BED-ahmimishäiriöstä kärsivä
-suonensisäisten käyttäjä
-Psykomamma
-harrasmuslimi pomminrakentaja vaimonhakkaaja
-miehensä rahoilla leveästi elävä kotiäiti
Siinäpä sitä kauhisteltavaa riittäisi.
miehiä ja heidän elämää
Lisäksi suurperheen äiti
itseä ärsytti jo se saaran perhe ku ne kaks mukeloa tehnyt mitään muuta kuin riehu ja rääky taustalla lievä ero marian lapsiin. ärsyttää kuunnella sitten äidin ajatuksia kun pennut vaan meuhkaa taustalla.
Ei mitää rikkaita hömppiä.
- opiskelija
- maahanmuuttaja
- koti-äiti tai isä