Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun muistat jotain todella noloa/häpeällistä, tuleeko sinulle "pakkoliikkeitä"?

Vierailija
26.02.2014 |

Itse aina ilmeilen todella typerästi ja jos olen yksin saatan kiroilla "Ei hel... pitikö silloinkin olla niin idiootti" tmv. Tuota reaktiota ei voi edes oikein estää - se tulee automaattisesti. Onko muita?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lallattelen ääneen :D

Vierailija
2/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina teen semmosen jännän ilmeen, että laitan silmät tiukasti kii ja hampaiden välistä teen semmonen sihinä-äänen ja laitan kädet nyrkkiin :D sit vielä tsemppaan itteeni ääneen "ei ollut edes noloa, ei ollut!!!" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään puistelua saattaa tulla. Ja jotain henkäistyä. Jostain syystä mun tulee usein jotain äärimmäisen noloa yhtäkkiä muistaessani henkäistyä lähes äänettömästi: "kotiin". Olen itsekin ihmetellyt. Se sana tulee lähes aina, ajattelematta.

Vierailija
5/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:13"]

Tää on jännä ketju :D en oo koskaan ajatellut, että nolon/ahdistavan asian muistaminen ja siihen eri tavoilla reagointi voisi olla yleinen ilmiö. Minä kuulun lauleskelijoihin. Se lallattelu jotenkin estää ajatusta "kuulumasta", kai.

[/quote]

Ihan totta! Olen ajatellut, että olen jotenkin tyhmä tai jotain, kun reagoin noloihin muistoihin fyysisesti/äänellä. Mutta se taitaakin olla ihmiselle normaalia käytöstä!

Vierailija
6/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Yleensä pystyn hillitsemään pahimmat kirosanat ja saatan hymähdellä, huokailla tai rallatella tyyliin tittidiidiidiiidiiidiiii. Joskus kyllä pääsee ihan kunnon kirosanakin ja silloin ajattelen, että onkohan mulle puhkeamassa coprolalia.

Helpottava kuulla, etten ole ainoa :D Taitaa olla aika normaalia vissiin. Onneksi olen iän myötä oppinut päästämään näistä muistoista/ajatuksista irti, enkä pohdi niitä päiväkausia. Kaikki mokailee joskus, eks niin?

Vierailija
7/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistelen, huokailen, pyörittelen päätä ja kiroilen. Ja noita ei tosiaan itse aina edes tajua tekevänsä. Pari kertaa muistojen tullessa mieleen, kun olen ollut muiden ihmisten seurassa, olen yhtäkkiä vahingossa kiroillut ääneen, ja siitä jos mistä tulee hölmö olo. :D

Vierailija
8/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon muiston tullessa joku paikka kropassa nytkähtää tai vain säpsähdän.. saatan sanoa tiettyjä sanoja ja yleensä sieltä tulee joku sellainen kuten 'rakas auta' tai 'oi voi.' Onneksi en ole ainoa näköjään :)

Vierailija
9/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten lohdullinen ketju!

Jos oon yksin, niin naama vähänku "kramppaa" ja tulee joku " pyhyääääähhyhäää"-parkaisu. Jos mies tai joku muu on lähettyvillä, naamioin tuon parkaisun niin että alan saman tien lallatella jotain.

Vierailija
10/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun noihin lallattelijoihin/hymisijöihin! Aina jonkun nolon tapauksen muistuessa mieleeni nytkäytän päätä ja alan mahdollisuuksien mukaan puuhailemaan jotain samalla hymisten tai laulellen epämääräisesti. Onneksi en sentään kiroile tai irvistele kovin näkyvästi, mutta kyllä tuo helvetin random hyräilykin on aika kiusallista julkisilla paikoilla :D

Vierailija
11/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:42"]Itse aina ilmeilen todella typerästi ja jos olen yksin saatan kiroilla "Ei hel... pitikö silloinkin olla niin idiootti" tmv. Tuota reaktiota ei voi edes oikein estää - se tulee automaattisesti. Onko muita?

[/quote]

Mä suljen silmäni ja ravistan päätäni pikaisesti. En halua ajatella noloja tai vaikeita ajatuksia. Tämä siis sen jälkeen kun huomaan, että märehdin taas jotain mennyttä tai huolehdin tulevasta, jolle ei sillä hetkellä mitään voi.

Vierailija
13/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kans tuo "kotiin". Aika usein tulee mutistua "päästäkää mut kotiin" tuolla käveleksiessä, kun tulee liian noloja muistoja mieleen.

Vierailija
14/52 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Tai joo, ehkä mä huokaan raskaasti. Mutta mä huokailen muutenkin paljon ja erityisesti silloin kun tulee ikäviä muistoja mieleen, ei niinkään noloja.

Vierailija
15/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Saatan myös lätkäistä otsaani... D'oh!

Vierailija
16/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon FUCK! paikasta riippumatta. joskus on muutama paa kaantynyt. 

Vierailija
17/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tulee

Vierailija
18/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, juurikin liikkeitä ja saatan sanoa jotain juuri tuollaista! Olen oppinut vähän naamioimaan sitä niin , että alankin sitten puhumaan jostain " löin varpaani!" Tms ja siksi yhtäkkiä äännähdin jotain.

Vierailija
19/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan hyräillä jotain ihme biisiä!!! En tiedä miksi mutta aina käy näin. Joskus mies on ihmetellyt ääneen että miks Sä taas laulat jotain? Nykyään tulee paljon lastenlauluja....;)

Vierailija
20/52 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus ollessani yksin kaupassa saattaa päähäni tulla joku nolo muisto ja sitten naama nykii tms. Enää nuo ajatukset eivät onneksi jää päähän pyörimään samalla tavalla kuin nuorempana. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi