Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
101/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin tyytyväinen siihen, että mies oli itsevarma, aikuinen, tiesi, mitä halusi ja otti sen."

Huomaatko itse miten rivien välistä on luettavissa se miten vähän oikeastaan itseäsi arvostat? Edellä oleva lainaus ei ole ainoa kirjoittamasi, joka kuvastaa itsetuntoasi ja ulkopuolisena kun luen sen, tulee tunne että määrittelet itsesi objektina, jonka saa "ottaa" huomion/lahjojen/itsetuntoa hivelevien sanojen avulla-> kilttinä tyttönä suostut ja koet itsesi tärkeäksi kun mies osoittaa kiinnostusta. Seksi on upeaa varmasti myös siitä syystä, että koet olevasi todella haluttu kun mies jaksaa kiinnostustaan osoittaa. Suljet silmäsi todellisuudelta, edelleen. Kysy itseltäsi, olitko miehelle missään vaiheessa mitään muuta kuin seksikumppani, jota hän käytti tarpeensa tyydyttääkseen? Tunsitko häneen yhteyttä muulla tasolla kuin sängyssä? Puhut itsestäsi kuin tavarana, joka on arvokas silloin kun tämä mies osoittaa kiinnostusta. Etkö näe, että jos mies olisi todella arvostanut sinua hän olisi kertonut rehellisesti alusta lähtien missä todellisuudessa mennään ja antanut sinun siinä vaiheessa valita haluatko suhdetta jatkaa vai et. Nyt olet ollut vain pelinappula ja olet edelleen jos miehen ehdotuksiin suostut. Koet virheellisesti hallitsevasi tilannetta tällä kertaa, mutta todellisuudessa tilanne on edelleen sama. Jos jatkat suhdetta (tuntuu, että haikailet vielä asian suhteen), yritä karistaa vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi ja katsoa tilannetta ulkopuolisen silmin. Minkälaisena näet itsesi? Olet paljon arvokkaampi ihmisenä ja naisena kuin millaisena mies sinua kohtelee. Yhteiset ravintolaillallset ja kalliit lahjat jne. ovat aika helppoja "arvostuksen" osoittamia...päinvastoin, kertovat jostain ihan muusta.

Vierailija
102/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin tyytyväinen siihen, että mies oli itsevarma, aikuinen, tiesi, mitä halusi ja otti sen." Huomaatko itse miten rivien välistä on luettavissa se miten vähän oikeastaan itseäsi arvostat? Edellä oleva lainaus ei ole ainoa kirjoittamasi, joka kuvastaa itsetuntoasi ja ulkopuolisena kun luen sen, tulee tunne että määrittelet itsesi objektina, jonka saa "ottaa" huomion/lahjojen/itsetuntoa hivelevien sanojen avulla-> kilttinä tyttönä suostut ja koet itsesi tärkeäksi kun mies osoittaa kiinnostusta. Seksi on upeaa varmasti myös siitä syystä, että koet olevasi todella haluttu kun mies jaksaa kiinnostustaan osoittaa. Suljet silmäsi todellisuudelta, edelleen. Kysy itseltäsi, olitko miehelle missään vaiheessa mitään muuta kuin seksikumppani, jota hän käytti tarpeensa tyydyttääkseen? Tunsitko häneen yhteyttä muulla tasolla kuin sängyssä? Puhut itsestäsi kuin tavarana, joka on arvokas silloin kun tämä mies osoittaa kiinnostusta. Etkö näe, että jos mies olisi todella arvostanut sinua hän olisi kertonut rehellisesti alusta lähtien missä todellisuudessa mennään ja antanut sinun siinä vaiheessa valita haluatko suhdetta jatkaa vai et. Nyt olet ollut vain pelinappula ja olet edelleen jos miehen ehdotuksiin suostut. Koet virheellisesti hallitsevasi tilannetta tällä kertaa, mutta todellisuudessa tilanne on edelleen sama. Jos jatkat suhdetta (tuntuu, että haikailet vielä asian suhteen), yritä karistaa vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi ja katsoa tilannetta ulkopuolisen silmin. Minkälaisena näet itsesi? Olet paljon arvokkaampi ihmisenä ja naisena kuin millaisena mies sinua kohtelee. Yhteiset ravintolaillallset ja kalliit lahjat jne. ovat aika helppoja "arvostuksen" osoittamia...päinvastoin, kertovat jostain ihan muusta.

Ottamisella en tarkoita ihmissuhdetta ja parisuhdetta vaan ihan vain seksielämää. Eikä minun tarvitse kerjätä kiinnostusta eikä se ole minulle uutta ja ihmeellistä. En ole kokematon, en lähellekään. Mies ei edes ollut mikään imartelija tai niljakas mielistelijä. Se ei ollut hänen tyylinsä.

En pidä itseäni tavarana eikä mieskään pitänyt. Hän pilkkoi elämänsä osiin ja minä olin yksi niistä osista. En halua kertoa kaikkea, mitä mies kertoi vaimostaan, mutta hän sanoi, että vaimo on vaimo ja minä olen nainen. Hänen naisensa.

Lahjoilla ja ravintoloilla ei ole minulle merkitystä. Minulta ei saa mitään niillä. Nyt olen tosin tajunnut, että eivät ne alusvaatteet olleet lahjoja minulle vaan hänelle itselleen.

Suhteemme ei ollut niin tyhjä, kuin moni kuvittelee. Olimme hyviä ystäviä, meillä oli romantiikkaa, ei pelkkää seksiä ja juttelimme paljon. Elimme pysähtyneessä tilassa, emme suunnitelleet tulevaa, ja se tuntuu olevan monelle vaikea ymmärtää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies tavata sinua juttelun vai seksin merkeissä? Jos sanoisit hänelle, että voit olla hänen ystävänsä mutta et muuta, niin luuletko, että mies suostuisi?

Vierailija
104/621 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen takia et haluakaan apua häneltä. Olisihan se ikävää luopua kivasta seksiriippuvuudestaan ja lakata ruikuttamasta surkeana. Näytät saavan siitä paljon.

Näen sinussa itseni nuorempana. Roikuin vuosikausia epätyydyttävässä suhteessa, koska seksi oli niin järisyttävää ja koska suhde antoi jatkuvasti ajateltavaa ja puheenaiheita (tätä en kyllä silloin myöntänyt). Minulla oli aina jotakin kerrottavaa meistä tai miehestä. Erosimmekin useampaan kertaan.

Mies voi olla sisimmässään häikäilemätön peluri, vaikka vaikuttaa aidosti välittävältä, jopa rakastuneelta.

Vierailija
105/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä fantasioit edelleenkin siitä, että olisit ollut sille äijälle jotain erityistä. Ikään kuin et hyväksy sitä, että tulit huijatuksi ja sillä siisti. Sun pitää jotenkin saada selitys sille, miksi mies teki kuten teki ja sen selityksen pitää mielellään liittyä siihen, että sä olet erityinen.

Meitä on niin monta, jotka on tuo sama tarina koettu, että uskallan väittää, ettei teidän stoorissanne ollut mitään sen kummempaa kuin missään muussakaan klassisessa pettämistarinassa, jossa äijä imartelee, puhuu roskaa ja jättää kertomatta, että onkin naimisissa. Mä olen itse kuullut myös tuon höpinän, että vaimo ja höynäytetty rakastajatar on ihan eri asioita ja ihan eri maailma eikä liity toisiinsa. Hohhoijaa.

Sua sahattiin silmään. Hyväksy se, jatka elämää, älä puolustele äijän tekemisiä edes itsellesi.

Vierailija
106/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muutkaan salasuhteet sellaisia ole, että mies tulee paikalle, panee naista ja lähtee sitten sanaa sanomatta pois. Teillä oli suhde. Mies on kuitenkin naimisissa, joten miehellä oli samaan aikaan kaksi parisuhdetta, toinen vaimonsa ja toinen sinun kanssasi. Kertoiko hän, miksi ei halua erota vaimostaan, jos tämä on vain vaimo?

Vierailija
107/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä varmasti merkitsit/merkitset miehelle jotain. Myös hänen työnantajansa ja anoppinsa merkitsee hänelle jotain. Jos mies olisi rakastunut sinuun, hän olisi jättänyt vaimonsa. Nythän hän ei ilmeisesti edes sanonut, kuten monet pettävät miehet, että "pitää ajatella lapsia, kun ne kasvaa, niin varmasti eroan, odota minua jne", ei siis edes esittänyt, että olisi rakastunut sinuun. Eli olet miehelle erityinen, mutta et niin erityinen, että hän olisi halunnut oikean suhteen kanssasi. Tuollaiselle miehelle ei kukaan välttämättä ole koskaan tarpeeksi erityinen, hän haluaa ottaa parhaat palat ihmisistä. Mäkin oon pettänyt, ja joo, sitähän on eri maailmassa silloin kun on sen toisen kanssa, tietoisesti unohtaa sen toisen maailman olemassaolon. Mikä siinä on niin ihmeellistä sitten? Onhan kotimaailma ja työmaailmakin kaksi eri maailmaa.

Vierailija
108/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hirveän pateettista, että sun pitää täällä analysoida tätä. Eikö ole ystäviä, joiden kanssa voisit keskustella? Terapeutti kun oli"vääränlainen"...

Mitä jos lopettaisit tämän asian jauhamisen.

Vierailija
109/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaisi etsiä ikäisesi ihan sen takia, että sä luulet tuollaisen valehtelevan kohta 40-v. luuserin olevan joku tasokas mies. Ihan pelle tollainen äijä oli ja mitään et menettänyt. Tasokkuus on myös sitä miten käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
110/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä tällä hetkellä haluat elämässäsi? Haluatko parisuhteen vai fuckbuddyn? Fuckbuddy on siis sellainen, jonka kanssa ollaan melko lailla kuin parisuhteessa, mutta kumpikaan ei ole sitoutunut toiseen tunteen tasolla, eli molemmat on vapaita tekemään mitä haluaa muidenkin kanssa, eikä tarvitse sietää tavallisen parisuhteen tylsiä rutiineja ja arkea. Fuckbuddy-suhteita on tarjolla varmasti vapailta, itsevarmoilta, komeilta, kokeneilta miehiltäkin, ei tuo sinun miehesi ole ainoa, vaikka hänen kopiotaan et tietenkään mistään löydä. Kuitenkin olisi teidänkin suhteeseenne tullut ongelmia jossain vaiheessa, vaikket olisi hänen naimisissaoloaan saanutkaan selville, mutta nyt ehditte olla yhdessä niin vähän aikaa ettet ehtinyt tutustua hänen huonoihin puoliinsa (valehtelun lisäksi- kyllä se on valehtelua, jos jättää kertomatta olevansa varattu- vai onko niin, että jos esim. pettää eikä toinen arvaa siitä kysyä, niin ei ole tehnyt mitään väärää?)

Vierailija
111/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelihan se mies esimerkiksi, kun ap kysyi, miksi tämä ei koskaan kutsu häntä kotiinsa. Miten muuten on ap, onko sillä miehellä lapsia? Onko kertonut?

Vierailija
112/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen vastatakseni, jos haluat oikeasti päästä eroon miehestä, niin älä lue hänen viestejään enää, tai käske olla ottamatta yhteyttä. Niin kauan kuin hän on jollain tavalla mukana elämässäsi, niin et voi lakata ajattelemasta häntä, kyllähän ne kaikki viestit ja muut muistuttaa sinua hänestä. Niin se vain on, että jos on ollut tunteita johonkin ihmiseen, niin ne ei lopu napista painamalla, vaan sun pitää jonkin aikaa sietää epämukavaa oloa. Ja jottet joutuisi vastaavaan tilanteeseen, niin siellä terapiassa käynti kannattaisi- jos et tuosta terapeutista tykännyt niin on muitakin, vaikka hänen diagnoosinsa olisikin olleet oikeita. Oletko sitten tottunut aina olemaan täydellinen ja virheetön vai miksi sinun on vaikea hyväksyä esim. se, että sinua olisi jollain lailla huijattu tai että olisitkin seksiaddikti (joka on riippuvuus siinä missä esim. narkomania)?

Vierailija
113/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on hän seksiinkiin viitannut, mutta ei mainitse sitä syyksi tavata. En tiedä, haluaisiko mies ystävyyttä ilman seksiä. En oikein usko siihen itse, joten en lähde edes yrittämään, enkä tiedä, haluaisinko edes.

ap

Haluaako mies tavata sinua juttelun vai seksin merkeissä? Jos sanoisit hänelle, että voit olla hänen ystävänsä mutta et muuta, niin luuletko, että mies suostuisi?

Vierailija
114/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa, ainakin eläkeikään asti. Liitto on sopuisa, ja siihen liittyy muitakin kuvioita, siis syitä olla naimissa. Perhe, työ ja talous liittyvät yhteen, ymmärsin. Sinänsä tuttuja kuviota minulle, joten ymmärrän miestä. Mutta en lähde niitä kuvioita hänen kanssaan enää piirtelemään.

ap

ne muutkaan salasuhteet sellaisia ole, että mies tulee paikalle, panee naista ja lähtee sitten sanaa sanomatta pois. Teillä oli suhde. Mies on kuitenkin naimisissa, joten miehellä oli samaan aikaan kaksi parisuhdetta, toinen vaimonsa ja toinen sinun kanssasi. Kertoiko hän, miksi ei halua erota vaimostaan, jos tämä on vain vaimo?

Vierailija
115/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisestihan siitä on kyse, että saat tämän miehen ainoastaan jos suostut jakamaan hänet toisen naisen kanssa. En usko, ettei olisi olemassa yhtä "ihanaa" miestä joka olisi kuitenkin myös luotettava, rehellinen ja haluaisi olla ainoastaan sinun kanssasi. Sun pitäisi vain hyväksyä ne epätäydellisetkin hetket siinä suhteessa (ja eihän se niin ole, ettäkö suhde tuon miehen kanssa olisi ollut täydellinen, kun miehellä kuitenkin oli samaan aikaan suhde toisenkin naisen kanssa).

Vierailija
116/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän edes halunnut häntä ihan kokonaan silloinkaan, kun luulin hänen olevan vapaa. En myöskään koskaan luullut, että mies on minuun rakastunut. Irtautuminen ei silti ole mikään yksinkertainen juttu.

ap

yksinkertaisestihan siitä on kyse, että saat tämän miehen ainoastaan jos suostut jakamaan hänet toisen naisen kanssa. En usko, ettei olisi olemassa yhtä "ihanaa" miestä joka olisi kuitenkin myös luotettava, rehellinen ja haluaisi olla ainoastaan sinun kanssasi. Sun pitäisi vain hyväksyä ne epätäydellisetkin hetket siinä suhteessa (ja eihän se niin ole, ettäkö suhde tuon miehen kanssa olisi ollut täydellinen, kun miehellä kuitenkin oli samaan aikaan suhde toisenkin naisen kanssa).

Vierailija
117/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän edes halunnut häntä ihan kokonaan silloinkaan, kun luulin hänen olevan vapaa. En myöskään koskaan luullut, että mies on minuun rakastunut. Irtautuminen ei silti ole mikään yksinkertainen juttu.

ap

sitä nopeammin pääset irti, mitä vähemmän olet mieheen yhteydessä.

Kuinka kauan muuten kykenet olemaan ilman seksiä?

Vierailija
118/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huijatuksi tuleminen ja riippuvuus ihan mistä tahansa on äärimmäisen noloa. Olen elänyt ns. hyvännäköistä elämää. Sotkeutuminen naimisissa olevaan mieheen on iso tahra. Mun olisi pitänyt tajuta se ajoissa.

ap

kysymykseen vastatakseni, jos haluat oikeasti päästä eroon miehestä, niin älä lue hänen viestejään enää, tai käske olla ottamatta yhteyttä. Niin kauan kuin hän on jollain tavalla mukana elämässäsi, niin et voi lakata ajattelemasta häntä, kyllähän ne kaikki viestit ja muut muistuttaa sinua hänestä. Niin se vain on, että jos on ollut tunteita johonkin ihmiseen, niin ne ei lopu napista painamalla, vaan sun pitää jonkin aikaa sietää epämukavaa oloa. Ja jottet joutuisi vastaavaan tilanteeseen, niin siellä terapiassa käynti kannattaisi- jos et tuosta terapeutista tykännyt niin on muitakin, vaikka hänen diagnoosinsa olisikin olleet oikeita. Oletko sitten tottunut aina olemaan täydellinen ja virheetön vai miksi sinun on vaikea hyväksyä esim. se, että sinua olisi jollain lailla huijattu tai että olisitkin seksiaddikti (joka on riippuvuus siinä missä esim. narkomania)?

Vierailija
119/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sinulla on korkea moraali, kun et jatka suhdetta tuon miehen kanssa. Ei hän sitä ansaitsekaan. Mutta eihän tuota nyt tarvitse hävetä, mieshän oli selvästikin aika hyvä valehtelija, eli siis hyvä "elämään kahta eri elämää" sulassa sovussa keskenään, ja silti osasit epäillä häntä.

Vierailija
120/621 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän eron jälkeen olen ollut vain yhden miehen kanssa. Ei mulle ole tullut eteen tilanteita, että en olisi pystynyt olemaan ilman seksiä. Pikemminkin tilanteet ovat sellaisia, joissa seksi tuntuu luontevalta, ns. tulee kysymykseen. Mutta ei kenen kanssa tahansa, taso pitää säilyttää ja jälkikäteen ei saa kaduttaa.

ap

enhän edes halunnut häntä ihan kokonaan silloinkaan, kun luulin hänen olevan vapaa. En myöskään koskaan luullut, että mies on minuun rakastunut. Irtautuminen ei silti ole mikään yksinkertainen juttu. ap

sitä nopeammin pääset irti, mitä vähemmän olet mieheen yhteydessä. Kuinka kauan muuten kykenet olemaan ilman seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän