Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
541/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on koko ajan pitänyt miehen määrätietoisuudesta tajuamatta, että se on naisvihaa. Mies on ollut eksoottinen, koska kiltit pojat on kasvatettu pitämään naisia vähintään tasavertaisina, mielellään jalustalla. Tämä mies otti mitä tahtoi, käytti. Ap:n mielestä se oli virkistävää ja ihanaa. Mies tarttui tukasta ja määräsi tahdin.

Sovinisti käyttää naisia kuin esineitä ja vertaa heitä luontevasti autoon. Naisen suun hän tukkii lahjoilla - nainen on siis ostettavissa kuin tavara.

Ap kertoi, että mies riisui vyönsä. Tämä on klassinen sadistinen kohtaus, tuttu elokuvista ja kirjoista, täynnä symboliikkaa. Mihin hän sitä käytti, saamme vain arvailla.

Vierailija
542/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa pahoittelee sitä, kuulostaa se siltä, että mies on ollut vähintäänkin kovakourainen, hyvin todennäköisesti jopa pakottanut seksiin. Näin täällä kyynisten AV-ämmien maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oon se op.ins.vastaaja) miksi terapia ei tuntunut hyvältä, voi olla se, että jos et ole ihan avoimesti voinut kertoa näistä tapahtumista, niin kun olet kuitenkin varmasti ensitapaamisella semmoinen itsevarman oloinen ja viehättävä, niin tämä terapeutti on voinut tehdä virhepäätelmiä ja siksi et ole kokenut hänestä olleen apua. Tai sitten terapeutti oli oikeassa, mutta sinun (tietoisen minän) on vaikea myöntää sitä. Joka tapauksessa terapia olisi ehdottomasti vaivan arvoista, ihan kenelle tahansa. En tunne itse lähipiiristäni yhtään henkilöä, josta en ole ajatellut, että tuo tarttisi kyllä vähän ammattiapua, vaikka en elä seinähullujen ympäröimänä. Terapiasta on eniten hyötyä, kun kertoo ihan kaiken, tai sitten jos ei pysty, niin kertoo sen, ettei pysty.

Vierailija
544/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on koko ajan pitänyt miehen määrätietoisuudesta tajuamatta, että se on naisvihaa. Mies on ollut eksoottinen, koska kiltit pojat on kasvatettu pitämään naisia vähintään tasavertaisina, mielellään jalustalla. Tämä mies otti mitä tahtoi, käytti. Ap:n mielestä se oli virkistävää ja ihanaa. Mies tarttui tukasta ja määräsi tahdin. Sovinisti käyttää naisia kuin esineitä ja vertaa heitä luontevasti autoon. Naisen suun hän tukkii lahjoilla - nainen on siis ostettavissa kuin tavara. Ap kertoi, että mies riisui vyönsä. Tämä on klassinen sadistinen kohtaus, tuttu elokuvista ja kirjoista, täynnä symboliikkaa. Mihin hän sitä käytti, saamme vain arvailla.

Vierailija
545/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti kyseli mm., koska ja miten kaikki alkoi, mitä me tehtiin tapaamisilla, mun aikaisemmista suhteista ja elämästä suhteen jälkeen, jolloin kerroin olleeni yhden miehen kanssa suhteen päätyttyä. Niistä hän sitten teki päätelmiään. Silloin mulla ei vielä ollut näitä viime perjantain kokemuksia, joten ne eivät vaikuttaneet terapeutin mietteisiin. En odottanut, että hän olisi kysellyt niin konkreettisia asioita, vaan olisi paneutunut enemmän mun mielialaani ja tunteisiini.

ap

(oon se op.ins.vastaaja) miksi terapia ei tuntunut hyvältä, voi olla se, että jos et ole ihan avoimesti voinut kertoa näistä tapahtumista, niin kun olet kuitenkin varmasti ensitapaamisella semmoinen itsevarman oloinen ja viehättävä, niin tämä terapeutti on voinut tehdä virhepäätelmiä ja siksi et ole kokenut hänestä olleen apua. Tai sitten terapeutti oli oikeassa, mutta sinun (tietoisen minän) on vaikea myöntää sitä. Joka tapauksessa terapia olisi ehdottomasti vaivan arvoista, ihan kenelle tahansa. En tunne itse lähipiiristäni yhtään henkilöä, josta en ole ajatellut, että tuo tarttisi kyllä vähän ammattiapua, vaikka en elä seinähullujen ympäröimänä. Terapiasta on eniten hyötyä, kun kertoo ihan kaiken, tai sitten jos ei pysty, niin kertoo sen, ettei pysty.

Vierailija
546/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti kyseli mm., koska ja miten kaikki alkoi, mitä me tehtiin tapaamisilla, mun aikaisemmista suhteista ja elämästä suhteen jälkeen, jolloin kerroin olleeni yhden miehen kanssa suhteen päätyttyä. Niistä hän sitten teki päätelmiään. Silloin mulla ei vielä ollut näitä viime perjantain kokemuksia, joten ne eivät vaikuttaneet terapeutin mietteisiin. En odottanut, että hän olisi kysellyt niin konkreettisia asioita, vaan olisi paneutunut enemmän mun mielialaani ja tunteisiini.

ap

itse olen käynyt yhdellä jos toisellakin terapeutilla ennen nykyisen hyvän löytämistä (itse asiassa kenties vähän samantyyppisten asioiden vuoksi kuin sinä, mutta enemmänkin lapsuudessa tapahtuneiden) ja joskus ei vain terapeutin kanssa kemiat kohtaa tarpeeksi. Ehkä jos vielä seuraavienkaan kertojen jälkeen ei tunnu hyvältä, niin voit miettiä terapeutin vaihtoa? Toisaalta taas sitten tuo oli eka käynti, ja terapeutti ehkä tarvitsi vain tietoja sinusta ja noista syistä, että tietää, miten jatkaa. Mutta sitten tosiaan voi olla niinkin, että juuri tuo terapeutti ja hänen lähestymistapansa ei ole sinulle oikea, persoonanne eivät ns. kohtaa. Ei siinäkään tarvitse täydellistä etsiä, mutta tarpeeksi hyvää juuri itselle. Missään nimessä ei kannata tämän terapeutin perusteella hylätä koko terapia-ajatusta, se henkilökemia vain on kuitenkin niin tärkeää, että ei ole ihme, jos ei eka terapeutti satu olemaan "se oikea".

Vierailija
547/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

itse tarvitsen sellaisen terapeutin, joka ei suhtaudu ongelmiini tavallaan vain viileän analyyttisesti vähän kuin leipätyönä, vaan on sellainen lämmin ja enemmänkin intuitiivinen persoona. Jotkut sanovat, että sillä terapiasuuntauksellakaan ei ole niin väliä, vaan kemioiden kohtaamisella. Ensi kerralla voi kumminkin tämänkin kanssa tuntua paremmalta, ja hänelle kannattaa myös sanoa, jos ei tunnu hyvältä.

Vierailija
548/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minussa ei ollut virheen virhettä. Mies oli mukava, hauska ja huomaavainen ja piti minusta. Sitten oli se perjantai, ihan erilainen päivä ja puoli miehestä. Hän oli iloisella tuulella, kun tuli luokseni, mutta muuttui ikävämmäksi, vaikka näytti ja sanoikin kaipaavansa minua. Se oli huono ilta, olisi saanut jäädä väliin. Mitä ikinä silloin tapahtuikaan, osa vastuusta on minun.

ap

Ap on koko ajan pitänyt miehen määrätietoisuudesta tajuamatta, että se on naisvihaa. Mies on ollut eksoottinen, koska kiltit pojat on kasvatettu pitämään naisia vähintään tasavertaisina, mielellään jalustalla. Tämä mies otti mitä tahtoi, käytti. Ap:n mielestä se oli virkistävää ja ihanaa. Mies tarttui tukasta ja määräsi tahdin. Sovinisti käyttää naisia kuin esineitä ja vertaa heitä luontevasti autoon. Naisen suun hän tukkii lahjoilla - nainen on siis ostettavissa kuin tavara. Ap kertoi, että mies riisui vyönsä. Tämä on klassinen sadistinen kohtaus, tuttu elokuvista ja kirjoista, täynnä symboliikkaa. Mihin hän sitä käytti, saamme vain arvailla.

Vierailija
549/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi, että mies riisui vyönsä. Tämä on klassinen sadistinen kohtaus, tuttu elokuvista ja kirjoista, täynnä symboliikkaa. Mihin hän sitä käytti, saamme vain arvailla.

Vierailija
550/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä alkuun edes uskonut että se voisi olla naimisissa. Pohdit kaikkia muita vaihtoehtoja mutta et suostunut uskomaan vaikka sitä usean AV-mamman näppiksestä sulle vakuutettiin että naimisissa se on.

Sinä et tunne miestä niin hyvin että voisit varmaksi sanoa yhtään mitään mihin mies on kykeneväinen! Voi ihan hyvin ladatakin nettiin. Ihan sama vaikka kukaan sinua tai miestä siitä tunnistaisikaan, mutta veikkaan että sinä tunnistaisit itsesi.

Oletko pohtinut minkä kuvan on toiselle kaverilleen näyttänyt kun tämä totesi että olet luonnossa vielä paremman näköinen? Toivottavasti se on naamakuva eikä panovideon pätkä. Tosin epäilen että sekin on näytetty. Jos naimisissa olevalla miehellä on pokkaa tutuille näytellä "Ferrarinsa" kuvia, tuskin tällä on häveliäisyyttä panoviedeon kohdallakaan.

Ja tosiaan, minkälainen mies vertaa naisia autoihin? Saatko itse siitä jonkinlaista tyydytystä että sua verrattiin Ferrariin eikä siihen tallissa odottavaan Volvoon?

No se mies ei ole mikään nettivideomies. Ei kuulu tyyliinsä. En pelkää sitä.

ap

koskahan se mies lataa noi kuvat/viedot nettiin. On kyllä varmasti näyttänyt ne kavereilleen; vaikuttaa sen verran härskiltä mieheltä.

Vierailija
551/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minussa ei ollut virheen virhettä. Mies oli mukava, hauska ja huomaavainen ja piti minusta. Sitten oli se perjantai, ihan erilainen päivä ja puoli miehestä. Hän oli iloisella tuulella, kun tuli luokseni, mutta muuttui ikävämmäksi, vaikka näytti ja sanoikin kaipaavansa minua. Se oli huono ilta, olisi saanut jäädä väliin. Mitä ikinä silloin tapahtuikaan, osa vastuusta on minun.

ap

Rakastajatarta ylläpidetään imarteluilla ja kehuilla ja usein myös lahjoilla ja lupauksilla.

Rakastajattarelle EI kehuta omaa vaimoa - päinvastoin; vaimo leimataan mielellään seksuaalisesti rakastajatarta vähemmän vetäväksi. Sillä yksikään nainen ei lähde leikkiin mukaan, jos mies kertoo, että vaimolla on oikeasti kyllä vetävämpi kroppa kuin rakastajattarella ja se ottaa suihin upeasti tms., mutta mies nyt vaan kaipaa vaihtelua (vaikkakin ap:n tarinassa miehen auto-vertaus oli tavallaan poikkeuksellisen rehellinen lausahdus; siitähän kuulsi se, että kotona on hyvä pakkaus odottamassa).

Hivelemällä rakastajattaren egoa mies saa sen mitä on hakemassa. Ja rakastajatar jää hämmentyneenä odottelemaan, nauttimaan omasta kauneudestaan ja seksuaalisesta ylivoimastaan, ja ihmettelemään miksei se kuitenkaan riitä oikeaan suhteeseen.

Vierailija
552/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Rakastajatarta ylläpidetään imarteluilla ja kehuilla ja usein myös lahjoilla ja lupauksilla.

Rakastajattarelle EI kehuta omaa vaimoa - päinvastoin; vaimo leimataan mielellään seksuaalisesti rakastajatarta vähemmän vetäväksi. Sillä yksikään nainen ei lähde leikkiin mukaan, jos mies kertoo, että vaimolla on oikeasti kyllä vetävämpi kroppa kuin rakastajattarella ja se ottaa suihin upeasti tms., mutta mies nyt vaan kaipaa vaihtelua (vaikkakin ap:n tarinassa miehen auto-vertaus oli tavallaan poikkeuksellisen rehellinen lausahdus; siitähän kuulsi se, että kotona on hyvä pakkaus odottamassa).

Hivelemällä rakastajattaren egoa mies saa sen mitä on hakemassa. Ja rakastajatar jää hämmentyneenä odottelemaan, nauttimaan omasta kauneudestaan ja seksuaalisesta ylivoimastaan, ja ihmettelemään miksei se kuitenkaan riitä oikeaan suhteeseen.

Ap ei vieläkään suostu ymmärtämään, että mies on suoltanut sille aivan sitä samaa sontaa, jota tuollaiset miehet aina suoltavat toiselle naiselle. Sanavalinnatkin ovat olleet täysin tuttuja meille samat asiat kokeneille. Seuraavalla kerralla sä tunnistat petturin ja huijarin noista jutuista. Ota tämä siis positiivisena kokemuksena.

Vierailija
553/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäviä puolia miehestä vielä paljastuu? Ja milloin Ap ymmärtää että mies voi olla täysin sairas paskiainen?

Vierailija
554/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vieläkään suostu ymmärtämään, että mies on suoltanut sille aivan sitä samaa sontaa, jota tuollaiset miehet aina suoltavat toiselle naiselle. Sanavalinnatkin ovat olleet täysin tuttuja meille samat asiat kokeneille. Seuraavalla kerralla sä tunnistat petturin ja huijarin noista jutuista. Ota tämä siis positiivisena kokemuksena.

Minäkin olen joutunut ottamaan opikseni vähän vastaavanlaisesta siasta. Yhden eron kuitenkin huomaan AP:n tarinan miehessä ja oman tarinani miehessä.

Itse katkaisin yhteydenpidon heti kun sain tietää että mies on varattu, mies kuitenkin soitteli ja viestittelli ja kävi pari kertaa ovellani ruikuttamassa kuinka rakastaa ja välittää minusta ja haluaa jatkaa. Eniten selitteli sitä että on jättämässä vaimonsa heti kohta kunhan lapset vähän kasvaa. En tietenkään ollut niin tyhmä että olisin uskonut, toivotin miehelle oikein mukavaa perhehelvettiä.

AP:n mies ei kuitenkaan edes vaivaudu selittelemään että on kohta jättämässä vaimonsa. Miehelle tuntuu olevan ihan sama mitä AP ajattelee, kunhan suostuu paneskelemaan. On todennut itsekin että kotona odottaa Volvo mutta välillä voisi kokeilla Ferraria. !!!

AP:n itsensä kannalta olisi hyvä että voisi puhua siitä perjantain tapauksesta. Jotain ikävää tapahtui ja tuntuu jääneen jumiin siihen tapaukseen. Ja ei, ei tarvitse kertoa meille, vaikka sille terapeutille. Mutta toivottavasti avautuu asiasta jollekulle.

Vierailija
555/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on saletisti jonkun äijän kirjoittama

Totta se kuitenkin on, että ap on liian nuori ja kokematon tuollaisten vanhojen miesten peleihin.

Vierailija
556/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on saletisti jonkun äijän kirjoittama

Totta se kuitenkin on, että ap on liian nuori ja kokematon tuollaisten vanhojen miesten peleihin.

onko 35v. vanha?

On se ap:lle vanha, joka on 26-v. ja sangen naiivi ja sinisilmäinen.

Vierailija
557/621 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinun on valitettavasti kerrottava kaikki.

Tuo lisäys tuosta tapahtuneesta yhdynnästä muutti tilannetta todella paljon. Se kertoo miehestä taas paljon enemmän kun pelkkä haluaminen ja suostutteleminen. Mies todellakin otti sinut, välittämättä sinun vastusteluista. Sillä ei ole väliä, ettet lopussa enää vastustellut, vai ajatteletko kuitenkin jotenkin antaneesi miehelle sittenkin luvan? Raiskauksesta minäkään en ehkä välttämättä puhuisi, mutta jonkinasteinen väkisinottaminenhan tuo olisi. Se on sitten eri asia, että saako sinua käyttää noin vai ei.

Olisiko nyt kuitenkin paikallaan kertoa kaikki, jotta vastaajat, joista moni todellakin miettii sinun tilannetta vakavasti ja huolella, voisivat perustaa vastauksensa todellisiin tapahtumiin, ei pelkästään arvailuihin?

Voi olla vaikeaa kertoa asioista, jos niitä ei oikein haluaisi itselleenkään myöntää, mutta kertomatta jättämisellä on paljon enemmän haittavaikutuksia, koska ne asiat jäävät vaivaamaan sinua aivan varmasti.

Sanoit muutamaan kertaan, että onhan sinun kuitenkin merkittävä miehelle jotain, koska hän palaa sinun luoksesi ja haluaa pitää yhteyttä. Mitä sinä itse ajattelet merkitseväsi miehelle?

Vierailija
558/621 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatteko vielä?

Vierailija
559/621 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivitä nyt! Onko Micke käynyt rakastelemassa ja kertonut kuinka kunnioittaa ja arvostaa sinua naisena?

Vierailija
560/621 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap rehellisesti oliko vyö sinua vasten pitäen sinua paikallaan tai jopa kaulasi ympärillä.

Siltä se nimittäin kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän