Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
501/621 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se oli vain ele mieheltä tai sitten se oli käytössä.

Vierailija
502/621 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä vaan työntänyt sitä pois, heti alussa?

Tiedän, että osa vastuusta on minun.

Siinä vaiheessa se kuitenkaan ei ollut mahdollista. Jos mietit hetken, ymmärrät ehkä miksi.

ap

Mua pisti silmään se, että vyö mainittiin useaan kertaan. Joko se oli vain ele mieheltä tai sitten se oli käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/621 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoivat kuuluvasti asunnon haltijan ulkonäköä ("sehän olikin ihan hyvän näköinen" tms).

kaveri oli sanonut, että sehän on luonnossa vielä paremman näköinen. Oli ilmeisesti nähnyt kuvan. Toisen kaverin ap oli tavannut itse aikaisemmin.

Joo. Tämä kaverin kommentti viittaisi kyllä voimakkaasti siihen, että kuvia/videoita/FB-profiilin/netissä olevan työkuvan tms on tämä toinen aiemmin jo nähnyt.

Olisikohan mies esitellyt "sotasaalistaan" jo etukäteen tyyliin: "tätä mä muuten höylään nykyisin vakituisesti vaimon tietämättä". Jotkut miehethän lesoilevat salasuhteillaan kaveriensa kanssa; salasuhteista on tullut eräänlaisia egon pönkitysvälineitä. Kun ennen statusta haettiin kalliilla autoilla ja harrastusvälineillä, nyt mahd. hyvännäköisellä & nuorella seuralaisella. Voihan olla, että tuo AP:n jo aiemmin nähnyt on vinkannut tälle toiselle AP:n nimen ja yhdessä ovat sitten googletelleet.

Yks vinkki AP: jätä se sua loukkaava sika lopullisesti! Sano sille vihdoinkin suorat sanat ja mene eteenpäin, näytä sille että saat paremmankin. Sehän on tehnyt sinusta ihan naurunalaisen pellen, oman egonsa jatkeen.

Vierailija
504/621 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(itse en kuulu heihin, jotka ilmaisevat seksillä olevan hintansa..mielestäni nimenomaan naimisissa ollessa sitä on helppo harrastaa mielin määrin (eikä vastineeksi jostain hommasta), silloin kun haluttaa, niin ainakin meillä)

Vaan kyse on siitä, että tämä Micke ei selvästikään saa kaikkia seksuaalisia tarpeitaan tyydytetyksi kotonaan. Ja siihen voi olla syynä vaikkapa se, että kotona seksi ei luista, ellei kaikki tylsät perheaskareet ole mallikkaasti hoidettu.

Ja tämäkin oli vain huomautus siihen ap:n olettamaan, että kotona vaimolta saa helposti riittävästi seksiä. Kun niin ei kaikilla aviopareilla ole ja Micke vaimoineen kuulunee jossain määrin tähän ryhmään.

Vierailija
505/621 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typeriä vastauksia on ap saanut. Ihan kuin tässä olisi kyse varattuja miehiä jahtaavasta vampista. Miettikää vähän mitä vastaatte. Ilmeisesti monella on pelko pöksyssä, että oma mies hairahtuu, kun tulee paremman näköinen, jännittävämpi ja kiinnostavampi nainen vastaan.

Vierailija
506/621 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on tosi huono itsetunto.

Vierailija
507/621 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tässä olisi kyse varattuja miehiä jahtaavasta vampista. Miettikää vähän mitä vastaatte. Ilmeisesti monella on pelko pöksyssä, että oma mies hairahtuu, kun tulee paremman näköinen, jännittävämpi ja kiinnostavampi nainen vastaan.

Mun mielestä täällä on tuhat kertaa sanottu, että ap on lapsellinen ja naiivi tyttö, joka kuvittelee aivan liikoja siitä mitä hän merkitsi miehelle. Mistä sä sen vampin revit?

Vierailija
508/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaisia on aina ollut ja tulee olemaan, mutta suurin osa miehistä on ihan kunnollisia.

Onneksi : )

Vierailija
509/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin väsynyt provo...

Vierailija
510/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut sille vielä pillua?

Vierailija
511/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä vastaukset. Viestit ketjussa muuttuivat niin omituisiksi. Taas opin uutta ihmisistä. Yksi otti hieman liian vakavasti tämän minun asiani (ei hänen) ja toinen hihkuu provoa. Toivon, että he löytävät tosielämässä toisensa ja heistä tulee onnellisia keskenään. ap

p.s. täällä on kuule aika monta provoajaa kuin vain toi yksi.

Vierailija
512/621 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tässä olisi kyse varattuja miehiä jahtaavasta vampista. Miettikää vähän mitä vastaatte. Ilmeisesti monella on pelko pöksyssä, että oma mies hairahtuu, kun tulee paremman näköinen, jännittävämpi ja kiinnostavampi nainen vastaan.

Mun mielestä täällä on tuhat kertaa sanottu, että ap on lapsellinen ja naiivi tyttö, joka kuvittelee aivan liikoja siitä mitä hän merkitsi miehelle. Mistä sä sen vampin revit?

Enemmänkin jostain, joka oli "käynnissä", niinkuin tärkeä harrastus. Voi olla merkittävää monella tavalla.

Vierailija
513/621 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaa Ap plaa plaa plaa Ap plaa plaa Ap

Plaa plaa Ap plaa plaa Ap plaa plaa Ap

Plaa plaa plaa plaa Micke plaa plaa plaa

Plaa Ap plaa Ap plaa Ap plaa plaa Ap Ap

Plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa

Ap Ap Ap plaa plaa plaa Ap plaa plaa plaa

Minä minä minä minä minä minä Ap minä minä

minä minä minä minä minä minä minä minä

Sitä se rakkaus teettää.

Vierailija
514/621 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tai ei lapsia ei ole mun asiani, vaan kahden muun ihmisen asia

Toinen heistä on lisäksi täysin ulkopuolinen.

ap

Ylläolevat ovat ap:n kirjoittamia ja kertovat hänen elämänkokemuksen puutteestaan ja itsekkyydestään kaiken oleellisen.

Mainitsit ap, tuolla myös, että seksi ei ole sinulle kaupankäynnin väline ja harrastat sitä milloin itse haluat. Et ole ilmeisesti koskaan elänyt pitkässä parisuhteessa tai kokenut vakavaa sairautta tai valvonut öitä lasten kanssa. Seksi ei aina huvita, ja vaikka haluat varmaankin kumota tämän toteamalla, että kyllä sinua lähes aina huvittaa, niin varmaankin sinullekin joskus tulee vielä tilanne jossa, syystä tai toisesta, joko sinua tai kumppaniasi ei huvita. Se on elämää.

Tätä tarkoitin kirjoittaessani ettei seksiä aina lohkea suhteessakaan ihan tuosta vaan. Joskus me vakituisessa suhteessa elävät ihmiset jopa riitelemme tai olemme väsyneitä tai sairaita - jos jokainen ajattelisi "että minä harrastan seksiä, kun minä haluan" pitäisi puolisoa lähteä raskaissa elämäntilanteissa pettämään, sillä petipuuhat eivät aina toimi.

Kyse ei ole kaupankäynnistä vaan vuorovaikutuksesta - mutta tämän asian oivaltamiseen tarvitaan pitkä parisuhde.

Jokaisen suhteen alkuvaiheessa on se kiihkeän seksuaalisuuden kausi, jota seuraa suhteen arkipäiväistyminen ja parhaimmassa tapauksessa lopulta rakastaminen. Silloin suhde ei enää rakennu niin voimakkaasti seksuaaliselle kanssakäymiselle vaan suhteeseen tulee tämän lisäksi paljon muita nyansseja.

Sitä kohti kannattaa pyrkiä.

Vierailija
515/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit väliltä 582-584 on ainakin kirjoittanut yksi ja sama henkilö. Pieni vinkki: kannattanee vaihtaa hieman kirjoitusmaneereita, esim. miten aloitat itse viestin, millainen rakenne siinä on, käytätkö välimerkkejä otsikoissa, miten ylipäätään muotoilet tekstiä... Alkaa olla jo aika läpinäkyvää tuo sinun uskomaton jankuttamisesi. Joo joo, uskotaan sun vakuuttamistasi, täällähän on myös muita kuin sinä skitsoilemassa... Yeah right. ;)

Vierailija
516/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko haaskannut ajatustakaan Micken vaimolle ja lapsille? Vai säälinyt vain itseäsi?

Mun mielestä pettäjämiehen aviopuolisossakin on pakko olla jotakin vikaa. Ei h*lvetti: ukkonsa ramppaa vieraissa sen minkä ehtii (ap ei satavarmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen!) eikä vaimo osaa tai viitsi epäillä mitään!

Kyllä jonkinlaisten hälytyskellojen olisi pitänyt jo jossakin vaiheessa soida, tai olla edes sen verran miehensä menoista kiinnostunut!

Aika avuton ressukka taitaa tuo vaimokin olla! Tai sitten ei vain tahdo nähdä totuutta, joka on loppujen lopuksi ihan ilmiselvä. Enemmän mä ainakin säälin ap:ta kuin vaimoa. Mahdolliset lapset taas on sivullisia kärsijöitä, jotka on vain sattuneet saamaan kieron limanuljaskan isäkseen ilman omia vaikutusmahdollisuuksia.

Jos täällä jollakin kirjoittajalla viiraa päässä, niin tällä. Miten sä voit syyllistää petettyä, eiköhän se ole jo tarpeeksi kauhea tilanne ilman räkyttävää av-mammaa mielipiteineen. Toivottavasti säkin saat joskus tarpeeksi elämänkokemusta sen tajuamiseen.

Vierailija
517/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko haaskannut ajatustakaan Micken vaimolle ja lapsille? Vai säälinyt vain itseäsi?

Mun mielestä pettäjämiehen aviopuolisossakin on pakko olla jotakin vikaa. Ei h*lvetti: ukkonsa ramppaa vieraissa sen minkä ehtii (ap ei satavarmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen!) eikä vaimo viitsi epäillä mitään!

Kyllä jonkinlaisten hälytyskellojen olisi pitänyt jo jossakin vaiheessa soida, tai olla edes sen verran miehensä menoista kiinnostunut!

Aika avuton ressukka taitaa tuo vaimokin olla! Tai sitten ei vain tahdo nähdä totuutta, joka on loppujen lopuksi ihan ilmiselvä. Enemmän mä ainakin säälin ap:ta kuin vaimoa. Mahdolliset lapset taas on sivullisia kärsijöitä, jotka on vain sattuneet saamaan kieron limanuljaskan isäkseen ilman omia vaikutusmahdollisuuksia.

Jos täällä jollakin kirjoittajalla viiraa päässä, niin tällä. Miten sä voit syyllistää petettyä, eiköhän se ole jo tarpeeksi kauhea tilanne ilman räkyttävää av-mammaa mielipiteineen. Toivottavasti säkin saat joskus tarpeeksi elämänkokemusta sen tajuamiseen.

Jaa. Onhan AP:kin petetty? Sama mieshän on pettänyt AP:ta kuukausien ajan? Ja hän ei siis ansaitse myötätuntoa ollenkaan? AP sentään ymmärsi asian jo muutaman kuukauden jälkeen, toista taitaa olla miehen vaimon kanssa joka ei halua nähdä totuutta kaikista ilmiselvistä merkeistä huolimatta.

Pienenä neuvona sanoisinkin kaikilla maailman vaimoille/puolisoille: jos miehesi on jatkuvasti työmatkoilla, työillallisilla, harrastuksissa ja muissa menoissa, selvittele asiaa hieman tarkemmin. Esim. omassa työpaikassani on monia naimisissa olevia miehiä, joilla on jatkuvasti joku vakituinen ja/tai vaihtuva seuralainen kierrossa. Ja näiden miesten vaimot eivät ilmeisesti tiedä mitään, ihmettelevät varmaan vain kotona vähentynyttä kanssakäymistä ja miehen jatkuvia poissaoloja.

Avatkaa silmänne ja miettikää asioita hieman tarkemmin! Mä en ikinä nielisi niitä selityksiä, joita nämä työpaikkani miehet puolisoilleen keksivät ja syöttävät. Kuinka sinisilmäinen ja herkkäuskoinen ihminen voikaan olla?!? :o

Vierailija
518/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pettäjämiehen aviopuolisossakin on pakko olla jotakin vikaa. Ei h*lvetti: ukkonsa ramppaa vieraissa sen minkä ehtii (ap ei satavarmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen!) eikä vaimo viitsi epäillä mitään!

Jaa. Onhan AP:kin petetty? Sama mieshän on pettänyt AP:ta kuukausien ajan? Ja hän ei siis ansaitse myötätuntoa ollenkaan? AP sentään ymmärsi asian jo muutaman kuukauden jälkeen, toista taitaa olla miehen vaimon kanssa joka ei halua nähdä totuutta kaikista ilmiselvistä merkeistä huolimatta.

Pienenä neuvona sanoisinkin kaikilla maailman vaimoille/puolisoille: jos miehesi on jatkuvasti työmatkoilla, työillallisilla, harrastuksissa ja muissa menoissa, selvittele asiaa hieman tarkemmin. Esim. omassa työpaikassani on monia naimisissa olevia miehiä, joilla on jatkuvasti joku vakituinen ja/tai vaihtuva seuralainen kierrossa. Ja näiden miesten vaimot eivät ilmeisesti tiedä mitään, ihmettelevät varmaan vain kotona vähentynyttä kanssakäymistä ja miehen jatkuvia poissaoloja.

Avatkaa silmänne ja miettikää asioita hieman tarkemmin! Mä en ikinä nielisi niitä selityksiä, joita nämä työpaikkani miehet puolisoilleen keksivät ja syöttävät. Kuinka sinisilmäinen ja herkkäuskoinen ihminen voikaan olla?!? :o

En ole sanonut ap:sta mitään. Lainaamassani viestissä sanottiin, että vika on petetyssä ja ap on se, jota käy sääliksi. Tuo on tunteettoman paskiaisen puhetta. Minä en ole tullut petetyksi aviolittossani, mutta se ei liity siihen, että lainaamani jutun kirjoittaja on mielestäni idiootti.

Vierailija
519/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olisit voinut sanoa senkin, että jos miesystäväsi ei eri tekosyillä päästä sinua kotiinsa tai vastaa puhelimeensa viikonloppuisin, koska on sukulaisten luona, niin turha tulla nettiin kyselemään, mikä mahtaa olla syynä. Minä en ylipäätään tiedä tästä vaimosta mitään. Mistä sinä tunnet hänet? Todella törkeää ja ätysin epäloogista on kirjoittaa, että pettäminen olisi vaimon vika ja samaan hengenvetoon jeesustella, miten ap on uhri. Sitten vielä yrität säälittävästi vittuilla minulle, kun pidän kirjoitusta mauttomana. "Taisi osua arkaan paikkaan." Vitun hullu.

Vierailija
520/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit väliltä 582-584 on ainakin kirjoittanut yksi ja sama henkilö. Pieni vinkki: kannattanee vaihtaa hieman kirjoitusmaneereita, esim. miten aloitat itse viestin, millainen rakenne siinä on, käytätkö välimerkkejä otsikoissa, miten ylipäätään muotoilet tekstiä... Alkaa olla jo aika läpinäkyvää tuo sinun uskomaton jankuttamisesi. Joo joo, uskotaan sun vakuuttamistasi, täällähän on myös muita kuin sinä skitsoilemassa... Yeah right. ;)

Olen ainoastaan tukenut, ja antanut neuvoja ap:lle. Että hyvä yrityn, mutta metsään meni.