Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.
Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.
Kommentit (621)
vaan lähinnä ajattelin miehen toimintatapoja ja tekemisiä, joista näit ensin yhden puolen ja nyt on paljastunut toinen puoli.
Totta kai asia pyörii nyt mielessä, sehän on tuore. Saa pyöriäkin mielessä.
Siis perjantai-illan tapahtumia. Siitä on vain pari päivää, siksi se pyörii mielessäni.
ap
Ristiriitaisuuksia niin sanoissa kuin teoissa, hellä ja herkkä paskiainen. ap
Älä liikaa pohdi niitä ristiriitaisuuksia, että miksi se oli tuollainen, ei tuo oikein voi olla noin, kun on niin ristiriitaista. Vaan hyväksy se, että ne ristiriidat johtuu siitä, että miehessä on se toinen puoli, johon tutustuit ensin. Ja sitten siinä miehessä on myös tämä toinen puoli, johon olet vasta nyt myöhemmin tutustunut / tutustumassa.
koskahan se mies lataa noi kuvat/viedot nettiin. On kyllä varmasti näyttänyt ne kavereilleen; vaikuttaa sen verran härskiltä mieheltä.
mies on varmasti myös hyväkin tyyppi, että on ehkä älykäs, hauska ja romanttinen, mutta sitten myös valehtelee, pettää ja huijaa. Monet naiset lankeaa näihin miehiin noitten ekaksi mainittujen hyvien puolien vuoksi ja jättävät huomiotta nuo huonot puolet. Että tuokaan mies ei ole joko täydellinen tai sitten kusipää, hänessä on monia erilaisia piirteitä. Naisen pitää sitten päättää, mitä kaikkea mieheltä haluaa. Että ei ne teidän yhteiset hetket sinänsä olleet valetta, mutta valetta ei ole myöskään se, että hän on valehdellut sinulle oleellisista asioista (kertomatta jättäminenkin lasketaan valehtelemiseksi) ja ns. petti sinua toisen naisen eli vaimonsa kanssa.
Juuri minulle ei pitänyt ikinä käydä näin. Mun ei pitänyt olla huijattavissa eikä kenenkään pitänyt voida tai haluta tai uskaltaa toimia mun kanssani, niin kuin mies teki. Mä en ollut se ihminen. Minä olin se, joka sai sanoa kiitos tai kiitos ei. Mä olen tavannut monenlaisia miehiä, mutta niin paskamaisesti ei ole kukaan tehnyt ja se mua loukkaa.
ap
On sen verran sekavaa tuo ap:n käytös tai sitten hän on jo uponnut niin syvälle "suohon" erittäin huonon itsetuntonsa kanssa ettei edes tajua tarvitsevansa apua.
koskahan se mies lataa noi kuvat/viedot nettiin. On kyllä varmasti näyttänyt ne kavereilleen; vaikuttaa sen verran härskiltä mieheltä.
se sellaista tekisi ja riskeeraisi paljastuvansa vaimolleen? Voihan sen sitten haastaa oikeuteen jos niin käy..
kunhan olisin ajatellut hänet ja meidän jutun loppuun. Tämän piti olla hyvä viikonloppu, mutta se ei ollut. Mulla on nyt paljon enemmän ajateltavaa.
ap
ne tapahtumat kuitenkin kerro miehen luonteesta? Kyllähän kaikista ihmisistä paljastuu niitä epätäydellisiä puolia kun on jonkun aikaa oltu yhdessä, ja olet nyt päässyt tutustumaan niihin tuossa miehessä. Mikä sua nyt tässä kaikessa kaikkein eniten mietityttää?
ap
Juuri minulle ei pitänyt ikinä käydä näin. Mun ei pitänyt olla huijattavissa eikä kenenkään pitänyt voida tai haluta tai uskaltaa toimia mun kanssani, niin kuin mies teki. Mä en ollut se ihminen. Minä olin se, joka sai sanoa kiitos tai kiitos ei. Mä olen tavannut monenlaisia miehiä, mutta niin paskamaisesti ei ole kukaan tehnyt ja se mua loukkaa.
ap
Kukaan ei ole niin täydellinen, etteikö joku onnistuisi kusettamaan, vaikka olisit miten älykäs ja kaunis, koska olet kuitenkin vain inhimillinen ihminen etkä mikään tunteeton kone.
Ehkäpä sulla on nyt jonkinsortin trauma, kun olet ekaa (?) kertaa tullut pahasti petetyksi ja luottamustasi ihmisiin ja maailmaan on horjutettu. Tässä asiassa terapeutista olisi paljon apua, että pääset asiasta yli.
Otti mitä halusi? Sai sinut uskomaan, että sinäkin haluat? Tai ainakin melkein. Olen varmaan aika lähellä totuutta?
Se oli aika sekavaakin. En ehkä edes osaisi kertoa. Näin miehestä uusia puolia tai ehkä jotkut puolet vahvistuivat, kärjistyivät. Ristiriitaisuuksia niin sanoissa kuin teoissa, hellä ja herkkä paskiainen. ap
että mies kävi likaamassa sinut. Mitä silloin tapahtui kun miehen kaverit poistuivat asunnosta?
ap
On sen verran sekavaa tuo ap:n käytös tai sitten hän on jo uponnut niin syvälle "suohon" erittäin huonon itsetuntonsa kanssa ettei edes tajua tarvitsevansa apua.
Kuten tässäkin ketjussa on tuhat kertaa sanottu ja sata kertaa peesattu: Sun on vaikea päästää irti, koska ylpeytesi ei anna periksi myöntää, että et merkinnyt sille sialle mitään. Sun pitää selitellä itsellesi, että merkitset sille miehelle enemmän kuin tämän vaimo - nainen, jonka se saasta vei vihille ja nyt pettää. Mitä se mies muka susta ja sun tunteistasi piittaa, kun kohtelee vihille viemäänsä naista noin?
Sulla on huono itsetunto, joka näkyy nöyryyden puuttumisena. Ehkä itsetuntosi paranee, kun tajuat, että maailma on täynnä miehiä, jotka ei vilkaisisi sun perään kahta kertaa. Et sä lumoa jokaista vastaantulijaa, et vaikka yrittäisit parhaasi. Eikä tarvitsekaan! Merkitystä on niillä miehillä, jotka susta välittävät. Ei näillä Micken kaltaisilla miehillä, joita sä luulet tasokkaiksi ja erehdyt siinä karvaasti. Ota järki käteen viimeinkin. Turpiin tuli ja sillä siisti. Ensi kerralla muista, että jos joku juttu haisee, näyttää ja maistuu petokselta - se on myös sitä.
Totta, että kerroin, että se ei tuntunut ensin hyvältä, mutta siihen liittyy myös miehen yksi fyysinen ominaisuus, jota hän nyt ei ottanut huomioon. Kyllä mä kielsin, mutta en sitten enää lopussa. En usko, että hän halusi satuttaa, siinä vain kävi niin.
Hmmm.. kuulostaa hieman samalta mitä minullekin tapahtui. Olin tosin hieman humalassa ja etsimällä etsin seksiseuraa. Yö miehen kanssa oli ihana, mutta aamulla olin sen verran humalassa/krapulassa että en oikein ehtinyt "juttuun mukaan" ja minuun sattui, koska mies.. sanotaanko vaikka niin, että hän oli hyvin "kookaseliminen". Tilanne oli hieman sekava, koska olin juuri heräilemässä, enkä silloin miettinyt seksiä kun taas mies oli halukas. Ei se kamalaa ollut, mutta sattui jonkin verran, juuri miehen ison koon takia. Nykyään tiedän, että ko. mies ottaa yleensä kokonsa huomioon ja huolehtii naisen riittävästä "lämmittelystä", jotta molemmat nauttivat samalla tavalla, eikä synny vahinkoja. Pointtini on, että ymmärrän hyvin että tollaisessa tilanteessa jossa mies hieman humalassa, ei ote huomioon tällaista ja jos kokoa on, niin nainen ei välttämättä nauti tilanteessa ollenkaa. Sinulle taisi käydä juuri näin?
Jotain erilaista varmaankin. Kyllä mä päästän irti, mutta mun on pakko tunnustaa se, että mä en ole ihan selvillä omista tunteistani. Takaisin mä en halua, enkä enää voisikaan.
Sain tänään mieheltä viestin, jossa hän pahoitteli sitä, että oli "kännissä ja vähän liian innokas". Mä en tiedä, vastaanko, onko parempi antaa anteeksi vai pysyä hiljaa. Ja taas mä korostan: en ole ottamassa miestä takaisin.
ap
Kuten tässäkin ketjussa on tuhat kertaa sanottu ja sata kertaa peesattu: Sun on vaikea päästää irti, koska ylpeytesi ei anna periksi myöntää, että et merkinnyt sille sialle mitään. Sun pitää selitellä itsellesi, että merkitset sille miehelle enemmän kuin tämän vaimo - nainen, jonka se saasta vei vihille ja nyt pettää. Mitä se mies muka susta ja sun tunteistasi piittaa, kun kohtelee vihille viemäänsä naista noin? Sulla on huono itsetunto, joka näkyy nöyryyden puuttumisena. Ehkä itsetuntosi paranee, kun tajuat, että maailma on täynnä miehiä, jotka ei vilkaisisi sun perään kahta kertaa. Et sä lumoa jokaista vastaantulijaa, et vaikka yrittäisit parhaasi. Eikä tarvitsekaan! Merkitystä on niillä miehillä, jotka susta välittävät. Ei näillä Micken kaltaisilla miehillä, joita sä luulet tasokkaiksi ja erehdyt siinä karvaasti. Ota järki käteen viimeinkin. Turpiin tuli ja sillä siisti. Ensi kerralla muista, että jos joku juttu haisee, näyttää ja maistuu petokselta - se on myös sitä.
pahoitteli sitä, että oli "kännissä ja vähän liian innokas". Mä en tiedä, vastaanko, onko parempi antaa anteeksi vai pysyä hiljaa.
ole ottamassa miestä takaisin (hyvä). Nopeiten pääset miehestä yli, kun et pidä enää mitään yhteyttä. Jos et vastaa hänen viesteihinsä, lakkaa hän pikku hiljaa lähettelemästä niitä. Mä roikuin yhdessä miehessä parin kk suhteen jälkeen vuoden, kun aina viestittelin ja välillä tapasinkin vaikka olimme eronneet, sitten lopetin kaiken yhteydenpidon ja ihmettelen, että mikä siinäkin miehessä nyt niin ihmeellistä oli. Mitä pitempään pidät yhteyttä, sitä enemmän hukkaat aikaasi. Eikä siinäkään mitään, mutta haluat varmaan jossain vaiheessa päästä eteenkinpäin elämässäsi.
Sä elät harhoissa oman vetovoimasi suhteen ja se tekee susta helposti höynäytettävän. Ei ainoastaan tälle porsaalle vaan myös seuraavalle. Ota nöyrempi asenne elämään ja se kohtelee sua paremmin. Kohta 3-kymppisen pitäisi jo tajuta nämä jutut.
Mikäli on, haluaako mitään muuta kuin seksiä?
Mistä kaikki alkoi, mitä sitten tapahtui ja mihin kaikki päättyi. Niin se sitten oikeasti päättyisi. Ei kovia kokenut tavisnainen suostuisi tapaamaan enää kertaakaan tuollaista kusipäätä. Millaisissa piireissä liikkuu ihminen, joka ei oe tajunnut jo kauan sitten, mistä on kyse?
Totta, että kerroin, että se ei tuntunut ensin hyvältä, mutta siihen liittyy myös miehen yksi fyysinen ominaisuus, jota hän nyt ei ottanut huomioon. Kyllä mä kielsin, mutta en sitten enää lopussa. En usko, että hän halusi satuttaa, siinä vain kävi niin.
Hmmm.. kuulostaa hieman samalta mitä minullekin tapahtui. Olin tosin hieman humalassa ja etsimällä etsin seksiseuraa. Yö miehen kanssa oli ihana, mutta aamulla olin sen verran humalassa/krapulassa että en oikein ehtinyt "juttuun mukaan" ja minuun sattui, koska mies.. sanotaanko vaikka niin, että hän oli hyvin "kookaseliminen". Tilanne oli hieman sekava, koska olin juuri heräilemässä, enkä silloin miettinyt seksiä kun taas mies oli halukas. Ei se kamalaa ollut, mutta sattui jonkin verran, juuri miehen ison koon takia. Nykyään tiedän, että ko. mies ottaa yleensä kokonsa huomioon ja huolehtii naisen riittävästä "lämmittelystä", jotta molemmat nauttivat samalla tavalla, eikä synny vahinkoja. Pointtini on, että ymmärrän hyvin että tollaisessa tilanteessa jossa mies hieman humalassa, ei ote huomioon tällaista ja jos kokoa on, niin nainen ei välttämättä nauti tilanteessa ollenkaa. Sinulle taisi käydä juuri näin?
nro 208: Ketä tarkoitat? Minuako? Kirjoitin tuon lainauksissa olevan viestin. En todellakaan ole aiemmin edes kommentoinut tähän viestiketjuun ja jos luulet, että olen av, niin olet pahasti hakoteillä, sillä a) olen häntä nuorempi ja b) en edes asu Suomessa tällä hetkellä vaan kirjoittelen hieman "etelämmästä" ;) En tiedä onko ap provo (en kyllä usko että on, mutta mistäpä sitä tietää, meitä ihmisiä on nykyään joka lähtöön..), mutta voin vakuuttaa, että hän ei tuota lainauksissa olevaa viestiä kirjoittanut.
Olen kuitenkin imarreltu, että luulit minua Suomessa asuvaksi. Olen nimittäin ollut jo tovin huolissani siitä, että äidinkielellä kirjoitus olisi näin pitkän ulkomaillaolon jäljiltä tosi ruosteessa. Näköjään kirjoitan kuitenkin suht hyvin, edelleen :)
sellainen erotunnelmissa tapahtunut juttu, jota mä en silloin ajatellut yhtään. Nyt olisinkin tarkempi.
ap