Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.
Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.
Kommentit (621)
Ex vain epäilee näin mustasukkaisena. Lukutaitoa!
jotka perää toisilta lukutaitoa, kun eivät osaa itse lukea. :-)
mun duunikännyyni ja -sähköpostiini. En keksi syytä, miksi ne pitäisi vaihtaa; mitä siis sanoisin töissä. En oikeastaan ymmärrä, miksi mies vielä haluaa tavata. Onhan hänellä vaimo (niin inhottava ajatus se onkin). Omat tarpeeni ymmärrän paremmin, tietysti...
ap
On helppo olla vahva ja olla tapaamatta miestä nyt, kun on niin päättänyt, mutta entäs jonkin ajan kuluttua, voikin olla sellainen "mitä väliä" -tunne. Ja tuo kierre vain jatkuu. Koska sitähän se on. Mies voi jatkaa noin maailman tappiin asti ja jaksaa varmasti vielä vuodenkin päästä kysellä, että kiinnostaisko. Sitten löydät tuolla menolla itsesi taas jonain heikkona hetkenäsi vällyjen välistä tuon miehen kanssa. Ei siis ehkä nyt mutta puolen vuoden päästä. 21
jos ei uskalla käydä terapiassa, kun terapeutti näyttäisi olevan ihan oikeassa.
Ainiin, mutta kyllähän ap uskaltaisi, mutta terapia ei vain ole häntä varten. :)
kunhan se löytää uuden naisen jujutettavaksi. Don't worry!
"En mä pysty näinkään näkemään. Mä olin jalustalla,
minussa ei ollut virheen virhettä.Mies oli mukava, hauska ja huomaavainen ja piti minusta. Sitten oli se perjantai, ihan erilainen päivä ja puoli miehestä.
ja tulla idealisoiduksi. Se on väistämättä todellisuuden vääristelyä. Rakastumiseen se toki jossain määrin kuuluukin - mutta ei yleensä näin massiivisesti.
terapiassa? Käytkö sinä? En pidä oikein tarkoituksenmukaisena sitä, että terapeutti latelee niin suoraan "diagnoosejaan". Eihän hän minun elämääni ole elänyt. Terapeutin tehtävä on tukea. Lupasin kuitenkin sinne mennä, joten menin.
ap
jos ei uskalla käydä terapiassa, kun terapeutti näyttäisi olevan ihan oikeassa. Ainiin, mutta kyllähän ap uskaltaisi, mutta terapia ei vain ole häntä varten. :)
suista tolaltani. Eikä niitä ole niin hirveästi edes tullut. Ihan asiallisesti mies on kirjoitellut, niitä omia juttujaan ja sanojaan ja ehdottaa tapaamisia. Mutta ei vainoa eikä piinaa! Ei viesteistä ole mitään haittaa. En myöskään tunne mitään suurta vihaa, jonka vuoksi mun pitäisi viestit tuhota. Eihän niiden tarvitse mihinkään johtaa.
ap
että AP on jäänyt jumiin tapahtumiin koska on nyt kokenut jotain joka on järkyttänyt hänen uskoaan hyviin ihmisiin. AP:han on kertonut kuinka on elänyt helppoa elämää jossa ei vastoinkäymisiä ole ollut. Ihmiset on olleet kivoja jne. Vaikka lehdissäkin jatkuvasti kerrotaan murhista, pahoinpitelyistä, pedofiliasta yms, on aiemmin onnistunut sulkemaan silmänsä huonoilta asioilta. Nyt kun kohdalle on sattunut "vähemmän kiva" ihminen, ei enää pystykään sulkemaan silmiä.
Osaksi jumiutumiseen vaikuttaa varmaan myös se että AP tuntee olonsa niin höynäytetyksi ja tyhmäksi että hänen on hyvin vaikea myöntää edes itselleen totuutta. Yrittää selitellä itselleenkin tapahtumat parhain päin. Kukapa haluaisi katsoa peiliin ja myöntää että vittu mä olin typerä ja mua vietiin kuin pässiä narussa? Itse olen sen kerran joutunut tekemään ja oli muuten elämäni vaikeimpia paikkoja.
Ex vain epäilee näin mustasukkaisena. Lukutaitoa!
jotka perää toisilta lukutaitoa, kun eivät osaa itse lukea. :-)
Siitä sitten voidaakin olla montaakin mieltä....
ole naisen puolella joka makaa toisen naisen miehen kanssa. Hyvä jos suhde on loppunut mutta valitettavasti ei oikein vakuuta jos on kerran tavattukin.
häpeämäänkään. Ei tämä ole ollut niin helppoa, kuin voisi kuvitella sellainen, joka ei ole samaa itse kokenut.
ap
ole naisen puolella joka makaa toisen naisen miehen kanssa. Hyvä jos suhde on loppunut mutta valitettavasti ei oikein vakuuta jos on kerran tavattukin.
Sanot pahoittelevasi tilannetta ja miehen valehdelleen olevansa sinkku. Ehkäpä sen jälkeen mies saa opetuksen joka joko muuttaa hänet tai aiheuttaa eron.
kenellekään. Eihän tämä sen vaimon syy ole. Eikä mies valehdellut olevansa sinkku, minä vain en kysynyt asiaa. Eikä mun tarvitse päästä eroon - mä olen erossa.
ap
Sanot pahoittelevasi tilannetta ja miehen valehdelleen olevansa sinkku. Ehkäpä sen jälkeen mies saa opetuksen joka joko muuttaa hänet tai aiheuttaa eron.
Oot selvästi seksiriippuvainen, jos oot jo nyt hakenut seksiseuraa, vaikka erosta on vasta vähän aikaa. Lisäksi kaipaa eniten seksiä.
Tukeminen on ystävien ja muiden maallikkojen tehtävä. Terapeutin tehtävä on ohjata ihminen keskustelun avulla oivallusten ja henkisen kasvun tai tasapainoisen tunne-elämän tielle. Mutta ap ei uskalla.
Kasvaminen tekee kipeää. Ap ei ole siihen valmis.
Toivon, että kovin moni ei tule sanomaan, että mitäs minä sanoin. Mies kävi mun luonani. Hän lähetti viestin, jossa kysyi, olenko kotona ja oli 10-15 minuutin kuluttua oveni takana. Ei soittanut summeria vaan oli päässyt porraskäytävään jonkun mukana kahden kaverinsa kanssa.
M oli humalassa, oli tulossa jostain saunaillasta tai jostain työkavereittensa kanssa. Toisen heistä olin tavannut aikaisemmin pari kertaa. Mä jäin eteiseen ja miehet menivät olohuoneeseen ja laittoivat telkkarin päälle. Kuulin toisen miehen sanovan, että sehän on luonnossa vielä paremman näköinen. Mitä hittoa, mä ajattelin.
Mies, tämä minun siis, jäi mun kanssani ja oli jotenkin, ei aggressiivinen, en keksi nyt sanaa. Mies nosti mut ylös seinää vasten, siis syliinsä, ja alkoi suudella, mitä mä en tietysti siinä halunnut. Ole kiltti tyttö nyt, se sanoi. Kuinka monta kertaa olen kuullut nuo sanat. Kun mä muistutin miehen kavereista, m sanoi, että mä olen hieno, ihan liian hieno, ettei hän halua lopettaa käymästä mun luona ja tapaamasta mua. Puhui jotain viikonlopusta, en muista nyt kaikkea tarkkaan. Minä sanoin, että nyt ei taida olla ihan oikea aika noille puheille ja mua ärsytti ne miehet, jotka istuivat mun sohvallani ja kysyivät, onko mulla olutta. Ja se mies sanoi mulle, kehtasi sanoa mulle, että sä olet muru paras nainen, jota mä olen ikinä pannut. Saatana! Mä arvasin, että hän haluaa tulla käymään, koska lähetti kaksi viestiä, mutta ihan tätä mä en odottanut. Teen nyt varmaan virheitä tekstissä, en jaksa miettiä sitä, koska kädet tärisevät. Mä olen niin vihainen. Ihan vitun, perkeleen, helvetin vihainen ja surullinen. Miksi sen piti pilata tämä. Miksi mä en saanut vain antaa tämän hiipua pois? Paska ilta, niin kuin sanoin.
ap
Se, mikä oli hauskaa ja mukavaa, onkin nyt erilailla sävyttynyttä. Yritän olla miettimättä sitä, että mies oli poissa kotoaan aina, kun oli luonani. Että joku jossain joko suri tai sitten teki kotihommia kaikesta tietämättä tai nukkui yksin.
Vaikeaa on sekin, että mies ei ole päästänyt irti. Ei hän koko ajan ota yhteyttä, mutta useamman kerran kuitenkin. Vaikuttaa mustasukkaiseltakin, koska on kysynyt, olenko ollut toisten miesten kanssa, tai sitten tulkitsen väärin. En tajua häntä. Hänhän ei ole menettänyt mitään. Hänen elämänsä on ennallaan, kai. Mies on lähettänyt mulle myös videoklipin meistä yhdessä. Hänellä tuntui olevan niin monta kysymystä, koska ei ymmärtänyt, miksi halusin lopettaa tapaamisen, että suostuin lyhyesti hänet tapaamaan. Mutta ei mulla ole kuin yksi vastaus, se naimisissa olo. Miehen mielestä se ei ole mikään oikea syy. Mikä sitten on, kysyn minä.
ap
miksi naimisissa oleminen olisi este naisten kaatamiselle en koskisi tyyppiin enää kepilläkään. Ellei sitten mies elä avoimessa liitossa, jossa kumppanien kesken on sovittu, että muita saa olla - mutta useimmiten näin ei ole, vaan pettäjä ottaa itselleen vapauksia joita ei suo muille; ei vaimolleen eikä rakastajattarelleen. Avoimissa liitoissa käsittääkseni sääntöihin kuuluu myös rehellisyys niitä liiton ulkopuolisia kohtaan, eli uudelle ihmiselle kerrotaan heti , minkälaisessa kuviossa eletään, jottei tulisi väärinkäsityksiä.
Sinun tapauksessasi mies valitettavasti kuulostaa perinteiseltä itsekeskeiseltä pettäjältä.
Mies tulee kännissä panolle ja tuo kaverit katsomaan hyvännäköistä panoaan! Kuin olisit joku statussymboli.
Mies vaikuttaa todella kusipäiseltä tyypiltä. Yritä unohtaa hänet.
Kyllä niitä hyviä seksikumppaneita löytyy vapaistakin miehistä.
Tsemppiä.
Toistan itseäni, mutta tuolla tavalla käyttäytyvässä äijässä ei ole mitään tasoa. Se on idiootti ja täysin pelle. Älä nosta sitä jalustalle ikäeronne takia. Ei itsevarma mies ole tuollainen surkea petkuttaja ja törppö. Avaa silmäsi ja ota ikäisesi vielä kun hyvin ehdit.
Olin varma että palaat miehen kanssa vielä yhteen. Miten on: missä merkeissä olette pitäneet yhteyttä?