Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
361/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää typeriä höpinöitään ja hyökkää siksi niiden kimppuun, jotka ovat seuranneet stooria alusta alkaen ja kysyvät kiusallisia asioita? :D

Tää ketju on mennyt ihan pilalle tämän yhden skitson vuoksi. Joo, sun mies on ilmiselvästi pettänyt ja jättänyt sut. Yritä päästä siitä yli. Älä heijasta omia kokemuksiasi muihin ihmisiin tai yritä elää uudelleen kokemaasi muiden kautta. Perusta vaikka oma ketju kokemuksillesi, tämä ei ole oikea paikka.

AP, tule ihmeessä kommentoimaan kun katsot ajan olevan oikea! Äläkä välitä tämän yhden ongelmatapauksen sekavista höpinöistä.

Vierailija
362/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micke käynyt rakastelemassa? Av-palsta haluaa kuulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aviopuolisonne pettää teitä, teissä on oltava jotain vikaa. Sääliksi käy vain se toinen nainen.

Ei.

Vaan jos aviopuolisonne pettää teitä vuosikausia, on jatkuvasti poissa kotoa, työmatkoilla, illallisilla, harrastuksissa, kannattaa ynnätä yksi yhteen ja kurkata sinne verhon taakse mitä todellisuudessa oikeasti tapahtuu.

Pahempaa kuin tulla petetyksi olisi tulla petetyksi vuosikausia ilman että itse olisi vaivautunut ottamaan asioista selvää. Ainoastaan lapsellinen höntti antaa kusettaa itseään noin kauan.

Vierailija
364/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aviopuolisonne pettää teitä, teissä on oltava jotain vikaa. Sääliksi käy vain se toinen nainen.

Ei.

Vaan jos aviopuolisonne pettää teitä vuosikausia, on jatkuvasti poissa kotoa, työmatkoilla, illallisilla, harrastuksissa, kannattaa ynnätä yksi yhteen ja kurkata sinne verhon taakse mitä todellisuudessa oikeasti tapahtuu.

Pahempaa kuin tulla petetyksi olisi tulla petetyksi vuosikausia ilman että itse olisi vaivautunut ottamaan asioista selvää. Ainoastaan lapsellinen höntti antaa kusettaa itseään noin kauan.

Miten tämä liittyy Mickeen? Mistä sinä tiedät kuinka kauan hän on vaimoaan pettänyt? Sitä paitsi yksi syy, miksi av-palsta keksi miehen olevan varattu oli se, että tällä ei ollut viikonloppuisin aikaa ap:lle edes puhelimeen vastaamisen verran. Me emme myöskään tiedä, mitä Micke tekee työkseen.

Vai oletko ap ja tiedät enemmän?

Vierailija
365/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää typeriä höpinöitään ja hyökkää siksi niiden kimppuun, jotka ovat seuranneet stooria alusta alkaen ja kysyvät kiusallisia asioita? :D

Tää ketju on mennyt ihan pilalle tämän yhden skitson vuoksi. Joo, sun mies on ilmiselvästi pettänyt ja jättänyt sut. Yritä päästä siitä yli. Älä heijasta omia kokemuksiasi muihin ihmisiin tai yritä elää uudelleen kokemaasi muiden kautta. Perusta vaikka oma ketju kokemuksillesi, tämä ei ole oikea paikka.

AP, tule ihmeessä kommentoimaan kun katsot ajan olevan oikea! Äläkä välitä tämän yhden ongelmatapauksen sekavista höpinöistä.

Ap kiinnostaa. Tule kertomaan, onko Micke käynyt kylässä!!!

Vierailija
366/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Miten tämä liittyy Mickeen? Mistä sinä tiedät kuinka kauan hän on vaimoaan pettänyt? Sitä paitsi yksi syy, miksi av-palsta keksi miehen olevan varattu oli se, että tällä ei ollut viikonloppuisin aikaa ap:lle edes puhelimeen vastaamisen verran. Me emme myöskään tiedä, mitä Micke tekee työkseen.

Vai oletko ap ja tiedät enemmän?

säälit itseäsi. :D

Vierailija
367/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON IHAN SELVÄ PROVO, JOKA LOPPUI SIIHEN, KUN AP EI SAANUT ENÄÄ PROVOILLA YKSINÄÄN. HÖNÖT MAMMAT ODOTTAVAT YHÄ JATKOA JA KUULUMISTEN PÄIVITTÄMISTÄ. HAHAHAAA!!!!

sama mutta tämän yhden kyykytysobsessio saa aikaan harvinaisen suurta myötähäpeää.

Vierailija
368/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON PROVO. HÄVETTÄÄKÖ MAMMAT, KUN NEUVOITTE PROVOA JA VITTUILITTE SILLE? AP NAUROI PARTAANSA JA KEKSI KÄNNISSÄ JOTAIN FERRARILÄPPÄÄ. MAMMAT POHTI, MITÄ SE MERKITSEE. HYVÄ AP! TÄMÄN VUODEN PARAS.

Vierailija
369/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON IHAN SELVÄ PROVO, JOKA LOPPUI SIIHEN, KUN AP EI SAANUT ENÄÄ PROVOILLA YKSINÄÄN. HÖNÖT MAMMAT ODOTTAVAT YHÄ JATKOA JA KUULUMISTEN PÄIVITTÄMISTÄ. HAHAHAAA!!!!

sama mutta tämän yhden kyykytysobsessio saa aikaan harvinaisen suurta myötähäpeää.

Ap siis tunnusti olevansa provo. Hienosti vedit, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
370/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on mennyt ihan pilalle tämän yhden skitson vuoksi. Joo, sun mies on ilmiselvästi pettänyt ja jättänyt sut. Yritä päästä siitä yli. Älä heijasta omia kokemuksiasi muihin ihmisiin tai yritä elää uudelleen kokemaasi muiden kautta. Perusta vaikka oma ketju kokemuksillesi, tämä ei ole oikea paikka. AP, tule ihmeessä kommentoimaan kun katsot ajan olevan oikea! Äläkä välitä tämän yhden ongelmatapauksen sekavista höpinöistä.

Vaikuttaa olevan aika monta.

Vierailija
371/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitkään aikaan ole tuntenut yhtä suurta myötähäpeää kuin nyt tämän Micken hokijan pakkomielteisiä tekstejä lukiessani. Ymmärtääköhän tämä tyyppi itse kuinka nolo hän oikeasti on? Ja mitä kaikkea hän tulee itsestään ja omasta tilanteestaan koko ajan siinä sivussa paljastaneeksi?

Jätä se ap nyt vihdoin rauhaan ja mene elämässäsi eteenpäin.

Vierailija
372/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä oli ihan paska provo. Arvasin heti, että Porvoossa tämä tapahtuu. Ap:n puolustelijat oli niin selvästi ap itse, ettei tätä uskonut kuin idiootit. Sitä paitsi uutta tarinaa tuli aina siinä vaiheessa, kun muut oli jo unohtaneet koko ketjun. 1+1=2 Ap on muuten yhä aktiivinen ketjussa, huomaa kirjoitustyylistä.

Vierailija
373/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitkään aikaan ole tuntenut yhtä suurta myötähäpeää kuin nyt tämän Micken hokijan pakkomielteisiä tekstejä lukiessani. Ymmärtääköhän tämä tyyppi itse kuinka nolo hän oikeasti on? Ja mitä kaikkea hän tulee itsestään ja omasta tilanteestaan koko ajan siinä sivussa paljastaneeksi?

Jätä se ap nyt vihdoin rauhaan ja mene elämässäsi eteenpäin.

ap.

Vierailija
374/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologina yhtä taitava kuin provoilijana, sanoisin!

Vierailija
375/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä oli ihan paska provo. Arvasin heti, että Porvoossa tämä tapahtuu. Ap:n puolustelijat oli niin selvästi ap itse, ettei tätä uskonut kuin idiootit. Sitä paitsi uutta tarinaa tuli aina siinä vaiheessa, kun muut oli jo unohtaneet koko ketjun. 1+1=2 Ap on muuten yhä aktiivinen ketjussa, huomaa kirjoitustyylistä.

Vierailija
376/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä ap rauhaan ja mene elämässä eteenpäin", mitenhän monta kertaa tuo sanottiin ap:lle?? :) :) :)

Vierailija
377/621 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä ap rauhaan ja mene elämässä eteenpäin", mitenhän monta kertaa tuo sanottiin ap:lle?? :) :) :)

etten ole ap vaikka tähän herjan heittoon puuttunut ja 99 % varma että tämä pahin micke- skitsoilija on itseasiassa mies josta naiset ei välitä.

Vierailija
378/621 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko haaskannut ajatustakaan Micken vaimolle ja lapsille? Vai säälinyt vain itseäsi?

Mun mielestä pettäjämiehen aviopuolisossakin on pakko olla jotakin vikaa. Ei h*lvetti: ukkonsa ramppaa vieraissa sen minkä ehtii (ap ei satavarmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen!) eikä vaimo osaa tai viitsi epäillä mitään! Kyllä jonkinlaisten hälytyskellojen olisi pitänyt jo jossakin vaiheessa soida, tai olla edes sen verran miehensä menoista kiinnostunut! Aika avuton ressukka taitaa tuo vaimokin olla! Tai sitten ei vain tahdo nähdä totuutta, joka on loppujen lopuksi ihan ilmiselvä. Enemmän mä ainakin säälin ap:ta kuin vaimoa. Mahdolliset lapset taas on sivullisia kärsijöitä, jotka on vain sattuneet saamaan kieron limanuljaskan isäkseen ilman omia vaikutusmahdollisuuksia.

Jos täällä jollakin kirjoittajalla viiraa päässä, niin tällä. Miten sä voit syyllistää petettyä, eiköhän se ole jo tarpeeksi kauhea tilanne ilman räkyttävää av-mammaa mielipiteineen. Toivottavasti säkin saat joskus tarpeeksi elämänkokemusta sen tajuamiseen.

Pitää olla selkärankaa lähteä suhteesta ennen kuin tuhoaa puolisonsa.

Vierailija
379/621 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juttu ei ole ihan noin ruma, vaikka aika ruma onkin. Miehellä ei uskoakseni ole useita rooleja vaan tavallinen elämänsä, ja sitten olin minä. Hän kertoi, että on pettänyt vaimoaan ennenkin, mutta ne ovat olleet kertaluonteisia tapauksia, pidempi suhde hänellä on ollut vain minun kanssani. Senkin hän perusteli minulle, miksi.

Mies oli sinä iltana ollut viettämässä iltaa lähellä kotiani ja kaverit olivat lyöttäytyneet mukaan. Totta on se, että uudet puolet, joita hänestä olen nähnyt, eivät ole mukavia puolia. En tuntenut häntä kokonaan enkä tunne vieläkään.

Mutta selittyykö se ikävämpi käynti sitten vaan noin, että pojille oli vaan tullut mieleen pistäytyä. Minusta kuulostaa oudolta.

Vierailija
380/621 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juttu ei ole ihan noin ruma, vaikka aika ruma onkin. Miehellä ei uskoakseni ole useita rooleja vaan tavallinen elämänsä, ja sitten olin minä. Hän kertoi, että on pettänyt vaimoaan ennenkin, mutta ne ovat olleet kertaluonteisia tapauksia, pidempi suhde hänellä on ollut vain minun kanssani. Senkin hän perusteli minulle, miksi. Mies oli sinä iltana ollut viettämässä iltaa lähellä kotiani ja kaverit olivat lyöttäytyneet mukaan. Totta on se, että uudet puolet, joita hänestä olen nähnyt, eivät ole mukavia puolia. En tuntenut häntä kokonaan enkä tunne vieläkään.

Mutta selittyykö se ikävämpi käynti sitten vaan noin, että pojille oli vaan tullut mieleen pistäytyä. Minusta kuulostaa oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi