Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
421/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamisella en tarkoita ihmissuhdetta ja parisuhdetta vaan ihan vain seksielämää. Eikä minun tarvitse kerjätä kiinnostusta eikä se ole minulle uutta ja ihmeellistä. En ole kokematon, en lähellekään. Mies ei edes ollut mikään imartelija tai niljakas mielistelijä. Se ei ollut hänen tyylinsä.

En pidä itseäni tavarana eikä mieskään pitänyt. Hän pilkkoi elämänsä osiin ja minä olin yksi niistä osista. En halua kertoa kaikkea, mitä mies kertoi vaimostaan, mutta hän sanoi, että vaimo on vaimo ja minä olen nainen. Hänen naisensa.

Lahjoilla ja ravintoloilla ei ole minulle merkitystä. Minulta ei saa mitään niillä. Nyt olen tosin tajunnut, että eivät ne alusvaatteet olleet lahjoja minulle vaan hänelle itselleen.

Suhteemme ei ollut niin tyhjä, kuin moni kuvittelee. Olimme hyviä ystäviä, meillä oli romantiikkaa, ei pelkkää seksiä ja juttelimme paljon. Elimme pysähtyneessä tilassa, emme suunnitelleet tulevaa, ja se tuntuu olevan monelle vaikea ymmärtää.

ap

Kai sinä hyvä ap ymmärrät että hänen vaimonsakin on joskus ollut nainen, eikä "vain" vaimo. Itse asiassa Nainen niin isolla N-kirjaimella että mies on mennyt hänen kanssaan naimisiin. Sinun kanssasi mies ei edes halunnut mitään kummempaa suhdetta. Vain helppoa seksiä naiselta joka ei edes älynnyt kysyä oikeita kysymyksiä. Ymmärrätkö sinä että mies ei välitä paskaakaan tunteistasi, jos välittäisi ei hän pokkana selittäisi haluavansa jatkaa tapaamistasi "näissä merkeissä" (eli seksin merkeissä).

Enkä sano tätä pahalla. Yritän vain tehdä sinulle selväksi että kohdallesi sattui paska tyyppi, joka ei oikeasti rakasta sinua. Tuolla jossain odottaa sinua ihminen, jolle olet ainoa.

Vierailija
422/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen mikä näissä petturisioissa, juopoissa ja muissa huonosti käyttäytyvissä äijissä oikein viehättää monia naisia. Oletteko te samoja, jotka kirjoittavat elinkautisvangeille rakkauskirjeitä? Mun mielestä tasokas ja itsevarma mies on ihan muuta kuin pettävä, huijaava ja valehteleva urpo. Tämänkin tarinan miespuolinen pääosan esittäjä vaikuttaa ihan luuserilta, joka keksii hätävalheita ja esittää säälittävästi suurta rakastajaa. Lähinnä huvittaa tuo murun hokeminen ym. elkeet. :D Miksi sä et ap ota normaalia miestä, jos olet itse niin tasokas? Miten sä jäät koukkuun tollaseen nollaan? Ikäeroko siinä viehättää? Kuviteltu itsevarmuus, joka ei todellakaan mene läpi äijän ikätovereille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimme pysähtyneessä tilassa, emme suunnitelleet tulevaa, ja se tuntuu olevan monelle vaikea ymmärtää.

ap

Susta tuntuu, että me ei ymmärretä, kun me yritetään saada sulle jakeluun, että se pysähtynyt tila ei ollut todellisuutta. Sä kuvittelet, että se oli totta, koska te juttelitte, teillä oli omat juttunne ja se tuntui helpolta. Mutta ei se ollut todellisuutta, sillä kaikkihan perustui valheelle, oli illuusiota, joka oli eristetty muusta maailmasta.

Vierailija
424/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huijatuksi tuleminen ja riippuvuus ihan mistä tahansa on äärimmäisen noloa.

Voin kuule kertoa, että kyllä meillä muillakin, jotka on joskus terapiassa käyty, on ollut tunne, että on noloa. Mutta sehän se terapian tarkoitus on, että siitä noloudesta päästään yli ja sen jälkeen kyetään kasvamaan ihmisenä, viisastumaan.

Vierailija
425/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Mitä jos olisit heittänyt ne ukot pihalle?? Oletko ihan nössö? Mies on sinussa löytänyt sätkynuken, kauniin pantavan sellaisen. Etkö jo huomaa, miksi mies jatkaa yhteydenpitoa? Koska sallit sen. En voisi kuvitellakaan että a) olisin päästänyt nuo miehet sisälle b) jos olisivat tulleet ilman lupaa, olisin soittanut poliisit c) mua ei kukaan urpo olis ruvennut kähmimään yleisön edessä kuin jotain maksullista naista. Jos sulla ei ole tuon enempää itsekunnioitusta, niin et sinä sitä täältä löydä. TERAPIAAN MARS.

Vierailija
426/621 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-klassikko pätee yhä. Nainen, ryhdistäydy!

Vierailija
427/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla he olisivat voineet ola samanlaisia, mutta eivät ole olleet. Ei tämäkään mies mikään imartelija ollut vaan mukava, kiva, hauska. En mä pettäjää oppinut tunnistamaan, valitettavasti. Eihän se vaimokaan tunnista. En tiedä, opinko yhtään mitään. No sen, että taustat pitää selvittää heti aluksi. Tapaan entisen poikaystäväni ja juttelen jotain asiasta hänen kanssaan. Hänelle mä uskallan kertoa melkein kaiken.

ap

Ap ei vieläkään suostu ymmärtämään, että mies on suoltanut sille aivan sitä samaa sontaa, jota tuollaiset miehet aina suoltavat toiselle naiselle. Sanavalinnatkin ovat olleet täysin tuttuja meille samat asiat kokeneille. Seuraavalla kerralla sä tunnistat petturin ja huijarin noista jutuista. Ota tämä siis positiivisena kokemuksena

Vierailija
428/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Mulla on vähän samankaltainen tilanne ollut tässä päällä jonkin aikaa. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen mies paljastui varatuksi. Katkaisin suhteen heti, mutta mies jatkoi viestittelyä. Paljastin hänet jopa vaimolleen, mutta sekään ei muuttanut tilannetta. Vaikka tilanne on ristiriitainen, pidän hänestä ja viesteistä, joita hän lähettelee. Mies saa mut tuntemaan olevani jotakin erityistä ja ihanaa. Se tuntuu hyvältä ja uskonkin, että se on totta, olen paljon nuorempi, kauniimpi, seksikkäämpi ja muutenkin ihanampi, kuin miehen vaimo esimerkiksi. Uskon, että hän pitää minua erityisenä. Minua kuitenkin vaivaa se, että mies on alusta asti valehdellut minulle suhteemme laadusta. Hän on naimisissa, muttei halua luopua siitä eikä minusta. Mietin, että hän varmasti arvostaa seksiä ja yhteisiä ihania hetkiä minun kanssani, mutta arvostaako hän minua ja minun tunteitani, kun on niin kirkkain silmin voinut elää tämmöistä kaksoiselämää? Jos mies olisi ollut rehellinen alusta saakka, en olisi moraalisena ihmisenä siihen suostunut alkuunkaan. Toisaalta olen onnellinen, että sain tämän ihanan aijan kokea ja ikävöin kovasti kaikkea sitä hyvää, mikä meillä oli, mutta olen alkanut miettiä, oliko se kaikki totta. On tullut todistetuksi, että mies ei ole ollut mulle rehellinen, kun on jättänyt noinkin oleellisen asian kertomatta. Tuntuu vähän hyväksikäytetyltä, että mies on kelpuuttanut minut elämäänsä vain osittain, vaikka se osa onkin tuntunut minusta hyvältä, olisin halunnut enemmän. Olisin halunnut kokonaisen suhteen. Ihanan suhteen, joka olisi perustunut turvallisuuteen ja luottamukseen ja rehellisyyteen. Suhde oli kyllä ihana, mutta perustui alunperinkin valheeseen. Mietin, millainen ihminen voi noin kirkkain silmin valehdella. Olisiko hän voinut valehdella muutakin? En haluaisi sitä uskoa, mies kun vaikuttaa muuten rehelliseltä ja luotettavalta. En olisi ikimaailmassa halunnut joutua toisen naisen rooliin, se tuntuu minusta moraalittomalta ja likaiselta. Tuntuu kurjalta, että mies on minut siihen rooliin kuitenkin laittanut, minun tietämättäni. Itse hän on ollut täysin tietoinen mitä tekee. Hän sanoi hullaantuneensa minusta niin, ettei voinut asialle mitään. Olen siis niin ihana, ettei hän voinut vastustaa kiusausta. Mutten kuitenkaan niin ihana, että olisi halunnut minut kokonaan. Mies ei tunnu ymmärtävän, etten voi luottaa häneen enään. En voi luottaa mihinkään mitä hän sanoo, vaikka haluaisin luottaa, kun hän sanoo kaipaavansa ja että olen maailman ihanin. Tuntuu, ettei hän kunnioita petetyksi ja loukatuksi tulemisen tunteitani. Haluaisin, että hän lohduttaisi minua ja sanoisi, ettei halua maailmassa mitään muuta kuin olla kanssani. Tai kyllähän hän haluaa, mutta edelleen vaan osittain, Kelpaan edelleen vain tavattavaksi silloin tällöin, lähinnä seksin merkeissä. Se vähän loukkaa minua. Mietin, voinko tyytyä siihen, kun tunnen, että mies voisi antaa mulle enemmänkin, sitä mitä kaipaan, oikeaa turvallista yhdessäoloa. Miksei hän halua antaa sitä minulle? Voisin rakastaa häntä maasta taivaaseen. Hänkin voisi rakastaa minua niin, olenhan hänen mielestään ihana. Miksei hän sitten tee niin? Enkö sittenkään ole ihan niin ihana, mitä hän on sanonut? Onko hän ollut mulle rehellinen siinä? Halauisin uskoa, mutten enää tiedä voinko. Unelmani on vaakalaudalla, voiko hän tai kukaan rakastaa minua siten, kun toivoisin, siten kuin tämä mies sai minut puheillaan tuntemaan? Voinko koskaan kelvata kellekään kokonaan ja kokonaisena? Voiko olla rakkautta ilman rehellisyyttä?

Vierailija
429/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse SE vaimo! mies pettää ja ap fantasioi miltä tuntuisi itse olla se "toinen nainen"

Vierailija
430/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Mulla on vähän samankaltainen tilanne ollut tässä päällä... pälä pälä

Sä olet tosi spesiaali ja se mies rakastaa sua tosi paljon. Se ei varmaan halunnut kertoa olevansa naimisissa, koska pelkäsi menettävänsä sut ja sä olet sille tärkeintä maailmassa toisin kuin sen vaimo. You go girl!

Vierailija
431/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla he olisivat voineet ola samanlaisia, mutta eivät ole olleet. Ei tämäkään mies mikään imartelija ollut vaan mukava, kiva, hauska. En mä pettäjää oppinut tunnistamaan, valitettavasti. Eihän se vaimokaan tunnista. En tiedä, opinko yhtään mitään. No sen, että taustat pitää selvittää heti aluksi. Tapaan entisen poikaystäväni ja juttelen jotain asiasta hänen kanssaan. Hänelle mä uskallan kertoa melkein kaiken.

ap

Ap ei vieläkään suostu ymmärtämään, että mies on suoltanut sille aivan sitä samaa sontaa, jota tuollaiset miehet aina suoltavat toiselle naiselle. Sanavalinnatkin ovat olleet täysin tuttuja meille samat asiat kokeneille. Seuraavalla kerralla sä tunnistat petturin ja huijarin noista jutuista. Ota tämä siis positiivisena kokemuksena

Sä et tiedä sen vaimosta mitään.

Vierailija
432/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Yhtä lailla he olisivat voineet ola samanlaisia, mutta eivät ole olleet. Ei tämäkään mies mikään imartelija ollut vaan mukava, kiva, hauska. En mä pettäjää oppinut tunnistamaan, valitettavasti. Eihän se vaimokaan tunnista. En tiedä, opinko yhtään mitään. No sen, että taustat pitää selvittää heti aluksi. Tapaan entisen poikaystäväni ja juttelen jotain asiasta hänen kanssaan. Hänelle mä uskallan kertoa melkein kaiken. ap

Sä et tiedä sen vaimosta mitään.

Vierailija
433/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä samaa sontaa muutkin miehet ja poikaystäväni ovat suoltaneet. Yhtä lailla he olisivat voineet ola samanlaisia, mutta eivät ole olleet. Ei tämäkään mies mikään imartelija ollut vaan mukava, kiva, hauska. En mä pettäjää oppinut tunnistamaan, valitettavasti. Eihän se vaimokaan tunnista. En tiedä, opinko yhtään mitään. No sen, että taustat pitää selvittää heti aluksi. Tapaan entisen poikaystäväni ja juttelen jotain asiasta hänen kanssaan. Hänelle mä uskallan kertoa melkein kaiken.

ap

Ai sulla on enemmänkin poikaystäviä, jotka ei ole "remonttikiireiden" takia vieneet sua kotiinsa ja höpöttäneet, että vaimon kanssa ei mene hyvin ja sä olet muru jotakin ihan muuta. :D :D :D

Vierailija
434/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ihan sitä samaa sontaa muutkin miehet ja poikaystäväni ovat suoltaneet. Yhtä lailla he olisivat voineet ola samanlaisia, mutta eivät ole olleet. Ei tämäkään mies mikään imartelija ollut vaan mukava, kiva, hauska. En mä pettäjää oppinut tunnistamaan, valitettavasti. Eihän se vaimokaan tunnista. En tiedä, opinko yhtään mitään. No sen, että taustat pitää selvittää heti aluksi. Tapaan entisen poikaystäväni ja juttelen jotain asiasta hänen kanssaan. Hänelle mä uskallan kertoa melkein kaiken. ap

Ai sulla on enemmänkin poikaystäviä, jotka ei ole "remonttikiireiden" takia vieneet sua kotiinsa ja höpöttäneet, että vaimon kanssa ei mene hyvin ja sä olet muru jotakin ihan muuta. :D :D :D

Vierailija
435/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ihan sitä samaa sontaa muutkin miehet ja poikaystäväni ovat suoltaneet. Yhtä lailla he olisivat voineet ola samanlaisia, mutta eivät ole olleet. Ei tämäkään mies mikään imartelija ollut vaan mukava, kiva, hauska. En mä pettäjää oppinut tunnistamaan, valitettavasti. Eihän se vaimokaan tunnista. En tiedä, opinko yhtään mitään. No sen, että taustat pitää selvittää heti aluksi. Tapaan entisen poikaystäväni ja juttelen jotain asiasta hänen kanssaan. Hänelle mä uskallan kertoa melkein kaiken. ap

Ihan vastaavaa paskaa se on sun mukaan sulle selittänyt. Etkö enää Ferrari muista, mitä kirjoitit ekaan ketjuun?

Vierailija
436/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja surkea sellainen. Mä sanoin jo alkuperäisessä ketjussa!!! Ei muista, mitä on valehdellut.

Vierailija
437/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei koskaan ole verrannut meitä toisiimme, onneksi. Paitsi nyt sen typerän jutun, johon sinäkin viittaat. Meidän suhde päättyi siihen, kun mies kertoi olevansa naimisissa. En luule olevani parempi, enkä edes halua sellaista. Toivon, että et nimittelisi noin alentavasti, satutat enemmän kuin tarkoitat.

ap

ap

Ihan vastaavaa paskaa se on sun mukaan sulle selittänyt. Etkö enää Ferrari muista, mitä kirjoitit ekaan ketjuun?

Vierailija
438/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

PORVOOSTA

Vierailija
439/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä automiehellä on itsellään kaikenlaisia sielullisia ongelmia esim. itsetunnon kanssa (eikä sen tarvitse olla mikään psykopaatti/narsisti tai muutakaan) ja on varmaan melko hukassa itsensä kanssa. Ehkä se ajattelee olevansa semmoinen kaikkien naisten haluama ja miesten kadehtima alfauros, jota tavalliset säännöt esim. avioliiton suhteen ei koske, monet rikkaat ja vaikutusvaltaiset miehet on juuri tällaisia..ja onhan heillä näennäisesti itsetuntoa ja karismaa, mutta läheisille ihmisille (esim. vaimo) sitä ei riitä. Ei tuokaan mies jaksaisi olla niin ihana aina, jos sen kanssa joutuisi vähänkään tiiviimmin tai pitempään elämään, koska se vaan tarttee aina uusia virikkeitä esim. naisista.

Vierailija
440/621 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että halusin torjua hänet, siis lopulta. Senhän hän sanoikin, että hänen avioliittonsa ei liity mitenkään meihin. Erotti siis säännöt ja itsensä.

Mietin sitä, että hän on ollut töissä ja tavannut ihmisiä ja toisaalta tehnyt kaiken sen, minkä on tehnyt viime päivien ja kuukausien aikana. Moni voisi muuttaa käsityksensä hänestä, jos tietäisi. No, jotkut tietävätkin. En tiedä, onko hän kaikille muille aina mukava, ja minä vain näin sen ikävän puolen hänestä. Jotenkin toivoisin, että niin ei olisi. Olen mieluummin huijattukin, kuin ainoa, jota mies on kohdellut huonosti.

ap

tällä automiehellä on itsellään kaikenlaisia sielullisia ongelmia esim. itsetunnon kanssa (eikä sen tarvitse olla mikään psykopaatti/narsisti tai muutakaan) ja on varmaan melko hukassa itsensä kanssa. Ehkä se ajattelee olevansa semmoinen kaikkien naisten haluama ja miesten kadehtima alfauros, jota tavalliset säännöt esim. avioliiton suhteen ei koske, monet rikkaat ja vaikutusvaltaiset miehet on juuri tällaisia..ja onhan heillä näennäisesti itsetuntoa ja karismaa, mutta läheisille ihmisille (esim. vaimo) sitä ei riitä. Ei tuokaan mies jaksaisi olla niin ihana aina, jos sen kanssa joutuisi vähänkään tiiviimmin tai pitempään elämään, koska se vaan tarttee aina uusia virikkeitä esim. naisista.