Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
261/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tapahtua, että se saisi koskettaa? Miehen pitäisi polttaa mun kotini? Tappaa vanhempani? Pahoinpidellä minut?

ap

Joo sä hallitsit juttua ja olet paras. Lopeta sitten tuo lapsellinen vinkuminen jonkun nollan perään. :D :D :D

Vierailija
262/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä dramaattista prinsessaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä dramaattista prinsessaa. :D

Onko kukaan ansainnut sellaista kohtelua? Oletko edes lukenut koko ketjua?

Vierailija
264/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ylimielinen prinsessa, jonka ylpeyttä on loukattu. Se on kerjännyt täällä sympatiaa jo kuukauden päivät. Alkaa riittää.

Vierailija
265/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ylimielinen prinsessa, jonka ylpeyttä on loukattu. Se on kerjännyt täällä sympatiaa jo kuukauden päivät. Alkaa riittää.

Vierailija
266/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta kertaa te olette nyt pan...anteeksi rakastelleet sen jälkeen, kun sait kuulla vaimosta? Ainakin kaksi kertaa. Eikö hävetä yhtään? Sekö sua vain haittaa, kun mies huijasi sua ja sä luulit hallitsevasi tilannetta. Kusipää. Sä ansaitset just tollasen paskan vaivaamaan ajatuksiasi vaikka loppuelämäsi.

Vierailija
267/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko sinä mitä se mies teki?

Oli varattu ja kävi viime viikolla puoliväkisin rakastelemassa ap:n kanssa. Ap itse sanoi, ettei kyse ollut raiskauksesta. Ap:ta loukkaa se, että mies valehteli hänelle. Se ei haittaa, että panevat yhä vaimon selän takana. Tätä naista pitäisi sääliä??

Vierailija
268/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, musta tuntuu että tämä on väärä foorumi tällaiseen pohdintaan. Sulla on keskustelemisen tarve, et voi puhua livenä ystävillesi. Täällä sut syödään elävältä.

Ehkä kannattaisi aloittaa ketju esimerkiksi Ellien keskustelupalstan ihmissuhdeosastossa: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ Uskon, että sieltä saat empaattisempia ja pitkäjänteisempiä vastauksia tämän v*ttuilun sijaan.

Toivon sulle kaikkea hyvää, ihan todella.

t. Se Tukinaisen numerolla viskannut - musta sun olisi edelleen hyvä soittaa sinne, sillä seksuaalista pakottamista tuo oli

Vierailija
269/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap :'( Viaton ja hyväksikäytetty ressukka.

Vierailija
270/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap ei halunnut käyttää sitä sanaa, oli se pakottamista, väkisinmakaaminen. Onko sinulle käynyt niin? Tiedätkö miltä se tuntuu?

Vierailija
271/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap ei halunnut käyttää sitä sanaa, oli se pakottamista, väkisinmakaaminen. Onko sinulle käynyt niin? Tiedätkö miltä se tuntuu?

Paha mieli ap:n puolesta! En saa unta, kun mietin miten hän kärsii. :'(

Vierailija
272/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai niin pahat traumat, että ei pysty kutsumaan sitä raiskaukseksi vaan sanoo edelleen, että he rakastelivat. Ja seurustelivat.

Vierailija
273/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun miehen kanssa maannut nainen ansaitsee tulla raiskatuksi, sanot ihan pokalla.

Kylmä, epäempaattinen kusipää. Mene itseesi.

Miten monta kertaa te olette nyt pan...anteeksi rakastelleet sen jälkeen, kun sait kuulla vaimosta? Ainakin kaksi kertaa. Eikö hävetä yhtään? Sekö sua vain haittaa, kun mies huijasi sua ja sä luulit hallitsevasi tilannetta. Kusipää. Sä ansaitset just tollasen paskan vaivaamaan ajatuksiasi vaikka loppuelämäsi.

Vierailija
274/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun miehen kanssa maannut nainen ansaitsee tulla raiskatuksi, sanot ihan pokalla.

Kylmä, epäempaattinen kusipää. Mene itseesi.

Missä niin sanottiin? Etkö sä nyyhkijä osaa edes lukea?

Vierailija
275/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai niin pahat traumat, että ei pysty kutsumaan sitä raiskaukseksi vaan sanoo edelleen, että he rakastelivat. Ja seurustelivat.

Kertoi vain mitä tapahtui. Ilmeisesti tapahtui enemmänkin, tulkitsen.

Vierailija
276/621 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni eivät koskaan ole jääneet muutaman kuukauden seurustelut kalvamaan. Koen että muutama kuukausi on niin lyhyt aika, että siinä vasta vähän opetellaan tutustumaan. Näin lyhyissä suhteissa ei vaan olla vielä uitu toisen elämään sisään, mikäli ymmärrätte.

Tämä on rehellinen vastaukseni ap:n kysymykseen - oletukseni on se, että ap tulee vielä jurnuttamaan tätä vastaustani vastaan jollain verukkeella "mutta kun se sanoi, että mä oon sen nainen" tai "mutta pitäähän sen välittää musta kun se on jo pari kuukautta nähnyt vaivaa treffien järjestämiseen" tai "kun se haluaa mua niin kovasti, että tuo kaveritkin katsomaan ja vertaamaan (näytettyihin kuviin) ja ottaa puoliväkisin".

Voisiko olla niin, ap, että eniten sinua kaivelee se, ettet olekaan miehelle ihan sitä, mitä kuvittelit ja että sinua on huijattu törkeästi?

Tsemppiä - kesä on täällä ja sinullekin varmasti löytyy parempia miehiä!

Vierailija
277/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän elää ihan omaa elämäänsä, ap on varmaan poistunut jo ajat sitten vastailemasta ketjuun. Uutuutena mammat, jotka keksivät omasta päästään miehen raiskanneen ap:n ja paheksuvat sillä varjolla ap:lle nauravia mammoja. Mun mielestä tämä on hyvä ketju.

Vierailija
278/621 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut vastata noihin viesteihin mitään eikä minulla olisi sanojakaan. Sanon sen verran, että se, mitä tapahtui, tapahtui. Sille voi olla monta nimeä.

ap

Tämähän elää ihan omaa elämäänsä, ap on varmaan poistunut jo ajat sitten vastailemasta ketjuun. Uutuutena mammat, jotka keksivät omasta päästään miehen raiskanneen ap:n ja paheksuvat sillä varjolla ap:lle nauravia mammoja. Mun mielestä tämä on hyvä ketju.

Vierailija
279/621 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, mutta ei keneltä tahansa. Ja olihan miehellä vaimo sitä helppoa seksiä varten. Enkä minä ollut niin helppoa seksiä, tapaamisiin piti nähdä vaivaa. Sitä paitsi minulle mies oli olemassa minua varten. Mihin hän minua tarvitsi? Sitä en tajua enää edes itse.

ap

Kyllä seksi kelpaa melkein keneltä tahansa, kunhan ei ole ihan raakki. Ja sinä et kai sitä ole.

Ja että vaimolta muka saa helppoa seksiä. Ei välttämättä saa. Jotta vaimolta saa seksiä, niin sitä pitää pitää hyvänä ihan koko ajan. Pitää osallistua siivouspäivään, tuoda rahaa kotiin, käydä vaimon sukulaisissa, jne. Ei ole helppoa seksiä tuo.

Sinulta sen sijaan saa helposti, kun käy matkalla ostamassa jonkun kukkakimpun, mihin menee aikaa peräti puoli minuuttia. Ei ole kovin suurta vaivannäköä se.

Ja mihinkö hän sinua tarvitsi? No siihen seksiin. Mitä tajuttavaa tuossa on?

Vierailija
280/621 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai-illassa mista ap ei kertonut kaikkia yksityiskohtia, on selvästikin tapahtunut jotain missä oli miehen vyö ollut osallisena. Ei mies olisi sitä muuten ottanut pois ja laittanut takaisin. Ei kai mies vain piiskannut sillä ap:tä?