Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioi juhlapäiviä :/

Vierailija
16.05.2012 |

Ottaa niin päähän! Olen tottunut juhlimaan erilaisia merkkipäiviä (synttärit, äitien- ja isänpäiviä, valmistujaisia ym.) Mutta mieheni tuollaisista välitä. Ei ymmärrä miksi tuollaisia pitää viettää. Olen ennemmin juhlinut perheeni ja kavereideni kanssa edellä mainittuja päiviä, mutta nyt kun olen tämän miehen kanssa niin kaikki on jotenki "menettänyt merkityksensä." Tuntuu pahalta kun hn ei huimioi synttäreitä eikä oikein äitienpäivääkään. Minä, kun niin tykkään järjestää juhlia ja kutsua ystäviä, perhettä ja sukulaisia kylään sekä käydä myös muiden juhlissa.

Muiden miehet samanlaisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen itse vähän samanlainen.

Vierailija
2/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nainen). En juhli joulua, pääsiäistä, juhannusta, synttäreitä, äitienpäiviä, merkkipäiviä. E välitä semmoisesta juhlahössöttämisestä, mulle ne on ihan samanlaisia päiviä kuin kaikki muutkin. Erityisesti inhoan, suorastaan kammoan, juhlia joissa on muita ystäviä eritoten sukulaisia. Semmoista jäykkää pakkoyhdessäoloa, hyh. Onneksi meillä on mieskin samanlainen ettei sitä juhlat kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sääli, ettet opeta lapsia erottamaan arkea juhlasta. Juhlia voi niin monellta tapaa.

Vierailija
4/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sääli, ettet opeta lapsia erottamaan arkea juhlasta. Juhlia voi niin monellta tapaa.

Juhlia voi niin monella tapaa, ihan arjessa arkiseen tapaan, eikä vain kalenterin mukaan.

Vierailija
5/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlia voi niin monella tapaa, ihan arjessa arkiseen tapaan, eikä vain kalenterin mukaan.

Miten juhlitaan arkiseen tapaan?

Mä vähän epäilen että ne, jotka ei jaksa juhlia vapaapäivinä kalenterin mukaan, tuskin jaksaa erityisesti keskellä kiireistä arkeakaan juhlia.

Vierailija
6/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tärkeää opettaa lapsille eri juhlien merkitys (synttärisankari, äidit, isät..)ja että silloin juhlitaan kutsumalla sukulaisia ja ystäviä kylään ja kokoonnutaan vaikkapa maukkaan kakun ääreen.

Nykyään arki on niin kiireistä ettei paljon ehdi yhdessä viettää aikaa mikä on mielestäni todella sääli! Sen vuoksi onkin mukavaa, että on erilaisia juhlapäiviä jolloin voidaan kokoontua perheen kesken tai isommalla porukalla ja jutella kiireettömästi ja kahvitella :)

Aina on aikaa ja syytä juhlaan! Ei niin kiire saa olla :) Sen vuoksi mua ärsyttääkkin miehen välinpitämättömyys juhlia kohtaan.

Hän aina valittaa mulle joulun aikaankin, kun "hössötän" turhaan. Mielestäni en kutsuisi sitä hössötykseksi. Tiedän MONIA jotka laittaa vielä enemmän joulua kuin minä. Minä laitin muutaman joulukoristeen ja laitoin pöytään jouluaiheiset liinat. Olisin vaihtanut verhot, mutta en jaksanut kun ne pitää kuitenki sitten pian taas vaihtaa :D

Kun lapset ovat isompia pitää jouluna koristella enemmän ja yhdessä lasten kanssa :)

Vierailija
7/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juhlitaan arkiseen tapaan? Mä vähän epäilen että ne, jotka ei jaksa juhlia vapaapäivinä kalenterin mukaan, tuskin jaksaa erityisesti keskellä kiireistä arkeakaan juhlia.

Toisten on vaan osattava löytää arjestaan ne juhlahetket, ne voi olla ihan vaan yhdessä iltapalalla ja aaunanlauteilla yhdessä istumista, kaikilla ei vaan ole sitä vapaata kalenterin mukaan.

Ei kyllä kaikilla ole sitä kiireistä arkeakaan vaan osataan höllätä muutenkin, kuin vain kalenteri vapaapäivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi