Lue keskustelun säännöt.
Vanhemmat tai sukulaiset suuttuneet maistraattihäistä?
15.05.2012 |
Oma äitini kuuli nyt sitten, että menemme maistraatissa naimisiin ja sai kauhean hepulin. Sanoi, etteivät ne silloin ole oikeat häät eikä hän aio tulla paikalle.
Onko muille käynyt näin? Tai onko joku sukulainen suuttunut kun lasta ei olekkaan liitetty kirkkoon vauvana?
Kommentit (2)
me mentiin vieläpä salaa naimisiin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luojan kiitos on suht fiksuja sukulaisia. Ja ne tietää kyllä että meille on turha tulla meidän valinnoista urputtamaan, senkun on tulematta paikalle jos ei miellytä. Ja meidän lapsen uskonto tai sen puute ei myöskään kuulu sukulaisille ja sen ne tietää.