Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atooppiset posket, millä helvetillä nuo saa meikattua??

Vierailija
15.05.2012 |

Ei auta kosteusvoide, ei tartu meikki. Ihoon punoittava ja siinä on katkenneita verisuonia jonkin verran. Helvetti kun raivostuttaa! Jos yrittää esim. peitekynällä piilottaa poskia, aine jää suttuiseksi ja nukkaisen näköiseksi, ei ollenkaan auta punoitukseen. Alanko kohta vetämään kasvomaalia noiden päälle vai mitä teen??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon Ultrabase meikkipohjaa? Minä käytä sitä rosacean peittämiseen. Se on semmoista vahamaista ja rasvaisen tuntuista joten tarttuu kuivallekin iholle hyvin.

Vierailija
2/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti kun tuhlasin paljon rahaa siihen purkkiin ja sitten lopputulos oli se, että tökötti ei edes tarttunut eikä varsinkaan levittynyt kunnolla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rasvoja aamuin illoin?



Mä löysin huipputuotteen kuolleenmerenrasvan ja posket pysyy hyvinä

Vierailija
4/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti kun tuhlasin paljon rahaa siihen purkkiin ja sitten lopputulos oli se, että tökötti ei edes tarttunut eikä varsinkaan levittynyt kunnolla. :(

jos et ole jo kokeillut, kannattaa koittaa levittää sienellä vähän kosteusvoiteesta vielä kostealle iholle. Tai kostealla meikkisienellä (voi koittaa ihan vedellä tai niin että sienessä on vähän kosteusvoidetta).

Vierailija
5/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ongelmaiho, ei atooppinen mutta melkein kaikki muut ongelmat joita ihossa voi olla, ja eniten olen tykännyt tähän mennessä mineraalimeikeistä.



Ok, ne eivät peitä yhtä hyvin kuin jotkut perinteiset meikit, mutta lopputulos näyttää luonnolliselta, ei paksulta pakkelimössöltä. Ne levittyvät hyvin ja ovat nopeita laittaa, muissa peitetuotteissa ja meikkivoitessa minulla menee ikuisuus kun niitä saa joka kohdasta erikseen taputella, tasoitella yms. että eivät näyttäisi läikikkäiltä, tai kerääntyisi kuiviin kohtiin jne.



Eli ei tule aivan täydellistä naamaa, mutta paljon parempi kuin alkuperäinen. Eikä mene meikki hirveän näköiseksi jos vähän hikoilen, tai jos sataa, toisin kuin aiemmilla meikeillä mitä olen kokeillut.

Vierailija
6/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä ratkaisua vielä ole löytynyt :-( Ja lisäksi kaikki meikit tuntuu pahentavan ihoa entisestään, joten meikkaan vaan jos on ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kokeillut laittaa silikonipitoista pohjustusainetta ensin, että jos sen päälle tarttuisi meikki? Tavallisessa marketissakin on ihan toimivaa L'Orealin Studio Secrets primeriä jota voisi kokeilla.



Nuo mineraalimeikit taas jota joku suositteli, yleensä ne eivät toimi kummoisesti kuivalla iholla vaan korostavat kuivuutta. Mulla ainakin ne jää hilseilymäiseksi näkyväksi jauheeksi kuivilla ihoalueilla ja tekevät tosi pahan näköiseksi. Lisäksi peittoa ei ole tarpeeksi.

Vierailija
8/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis minkäänlaista peittävyyttä, eli jos on oikeasti peitettävää punoisuutta tai muuta niin kannattaa jättää ostamatta. Itse valitettavasti sorruin mainosten valossa ostamaan mutta käyttämättä jää.