Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Atk a-ajokorttikoulutus
10.06.2012 |
Onko vaikea vai onko mieheni vain täydellinen typerys tietokoneen kanssa? On irtisanomisajalla ja kävi 6 viikon atk a-ajokorttikoulutuksen. Onnistui suorittamaan hyväksytysti vain kaksi osiota seitsemästä. Kokeitahan sai vielä uusia joten olisi luullut olevan helppoa. Selasin materiaalin ja minusta ei mitenkään vaativaa mutta toimistotyössäni tarvitsen ohjelmia jatkuvasti.
Kommentit (2)
Jos on yhtään tietokonetta käyttänyt, selviää varmasti. Suoritin A-ajokortin ilman mitään opetusta ja kaikki osiot meni läpi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä ähes nollatasosta liikkeelle ja vain 1 koe meni uusiksi. Miehesi surkea tai sattunut huonot opettajat.