Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arrgghh! Idiootti vuokraemäntä

Vierailija
15.05.2012 |

Kysyin tammikuussa 2012 mahdollisuutta maksaa vuokraa Elokuulle 2012 asti ennakkoon. Tämä sopi vuokranantajalle, ja maksoin koko summan könttänä.

No, perjataina tuli tekstiviesti:

"Hei. Et ole taaskaan maksanut kuukauden vuokraasi: sinulla on nyt 2 kuukautta rästissä. MIKSI? MAKSA VUOKRA ENSITILASSA!!"

Vastasin viestiin:

"Hei. Olen maksanut vuokrani Elokuulle 2012 asti Tammikuun 12. päivä v. 2012. Voin lähettää Sinulle sähköpostilla tiliotteen, jos lähetät minulle sähköpostisi"

Vuokraemäntä ei vastannut. Nyt maanantaina tuli vihainen soitto:

"No hei, miksi et ole vieläkään maksanut rästivuokriasi? Vuokra pitää hoitaa, ja tämän pitäisi olla selvää aikuiselle ihmiselle. Jos et maksa vuokraasi keskiviikkoon mennessä, saat häädön. Etkö ymmärrä etten voi maksaa asuntosi kuluja jos et maksa vuokraasi!"

Kysyin sitten sähköpostiosoitetta että voisin lähettää tiliotteet jos hän ei itse niitä pysty jostain syystä tarkistamaan. No, hän antoi ja pistin tiliotteet ja kuitit menemään.

Illalla tuli 9 aikaan viesti:

"No niinpä näkyy. Tulevaisuudessa vuokraa ei saa maksaa ennakkoon ja jos vastaisuudessa jätät maksamatta saat häädön" (?!)

Ihan oikeasti.. Minulle tuli hauska ajatus että vuokraemäntä on jo tuhlannut vuokrarahani ja joutuu nyt kituuttamaan. :-D

Heittäkäähän vuokranantajat (ja vuokralaiset, miksei kaikki) kommenttia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en saa laittaa suolakurkkuja viemäriin? Ei, kyllä mustakin on kiva tehdä harmitonta jäynää, vaikkakaan vuokrantajan kusetus ei ollutkaan harmiton.

Ai, ehkä olettekin niitä vuokranantajia jotka yrittävät kusettaa vuokralaisiaan joka asiassa

Vierailija
22/22 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesteistähän Kanervakin jäi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän