Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa kun nettideitin kuva ei miellytä?

Vierailija
14.05.2012 |

Miten olettew toimineet, kun olette kirjoitelleet miehen kanssa, joka lähettää kuvansa, ja käy ilmi ettei hän vastaa sellaista miestä, josta voisitte kiinnostua siinä mielessä? En halua olla kenellekkään töykeä, mutta en keksi nyt mitään hyvääkään reagointitapaa :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi voisi ihastua varmaan mihinkään goottiin tai karjalalippisamikseen.. Hevari voisi jo mennä. Tai jos olisi tosi ylipainoinen niin sori vaan mutta ei kyllä sytytä.. Olen vissiin sitten pinnallinen, mutta ihan sama :D

Kyllähän sitä on tutkittu, että yleensä ihmiset ihastuvat ulkonäöllisesti itsensä tasoisiin.. Niin ja nuo tyylit kuten goottius sitten vielä erikseen..

Vierailija
22/23 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa mieluummin sanoa suoraan mutta kohteliaasti, että kyseinen herrasmies ei ole tyyppiäsi. Tällöin kaveri ymmärtää heti, että nyt homma ei onnistu ja kannattaa siirtyä seuraavalle potentiaaliselle naiselle kirjoitteluun. Muistakaa naiset, miehet kirjoittelevat näissä nettideittijutuissa aina todella monelle naiselle, eivät he siitä pahastu jos yksi ei tykkääkään.

Ei siis mitään "mulla on jo toiset treffit sovittuna" -tavaraa, eikä mielellään myöskään vastaamatta jättämistä sillä se on epäkohteliasta. Jos jo tässä vaiheessa pystyt sanomaan, ettei homma toimisi niin silloin se ei toimisi. Tämä kannattaa kertoa myös miehelle jo tässä vaiheessa. Muutenkin turhan toivon herättäminen pikkuisilla kohteliaisuusvalheilla on lopulta aika julmaa.

Toivoo nettideittailuakin harrastanut mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kuvasta, mutta et ole mun tyyppiä. Mukavaa keväänjatkoa" tai "Et ole sellainen ketä etsin"

Mitä sä sit etsit?

Sellaista etsin, joka on mun makuun. Niin kuin joku tuossa jo mainitsikin, niin karjalalippisamikset ja vastaavat jätän väliin.

Eli sellainen suht tavallinen fiksusti pukeutuva mies on ihan jees ja "pääsee" treffeille kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi