Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on löysä pillu (ov)

Vierailija
13.05.2012 |

Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)

Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.

Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.

Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on löysä että tuulessa soi kun kukkopilli,en voi koskaan kävellää tuulisella ilmalla

Vierailija
102/121 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on löysä ja iso pimpsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai joskus sellainen tyttöystävä (synnyttämätönkin vielä) että alapää oli kuin litran vesisaavi. Hänellä vaikeuksia saada orgasmi tämän naisen kanssa. Mies omaa keskimääräistä isomman kalunkin vielä. Joillain vain on väljempi alapää ja usein kielii siitäkin, ettei konsaa ole itseään liikuttanut sohvalta mihinkään tai treenannut ylipäänsä mitään lihaksiaan.

Uskomus, joka ei pidä paikkansa. Jotkut liikuntalajit voivat löystyttää lantionpohjaa johtuen paineesta, jonka liikunta/ponnistus aiheuttaa lantionpohjan lihaksille. Tämän ilmiön takia raskaus itsessään löystyttää lantionpohjan lihaksia, vaikka synnytystapa olisikin sektio.

Vierailija
104/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju  mutta nostan.

Mulla ei kans meinaa isot kuulat pysyä sisällä. Huvittavaa mutta no, tiedettiin kun synnyttämään lähdettiin.

En jumpannnut ollenkaan, ja nyt kaduttaa.

Vierailija
105/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kuulat halkaisija 3.5cm eikä kunnolla pysy  kun liikkuu.

Synnyttänyt useamman lapsen.

Uskon etten edes ainoa ole kellä nuo kuulat eivät vain pysy sisällä.

ei näistä kannata masentua. Elämä on valintoja täynnä niin on raskaus ja synnytyskin.

Eiköhän elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
106/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävisitte pippifyssarilla, saisitte oikeat ohjeet ja treenit oikeille lihaksille. Ne ovat mitattavissa olevia juttuja. Vaimoni kävi ja auttoi paljon, seksihalut palasi ja pillun toimivuus. Siksi kehun, kun olen erittäin kiitollinen  fyssarille. 

Vierailija
107/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vain huutelee fyssarista sun muista. Eiköhän se ole naisen päätös mitä värkilleen tekee ja mitä ei.

Jos ei halua treenata tai huvita niin ei siitä miehen tarvitse suuttua.

En minäkään puolisolleni valittanut synnytyksen jälkeen mistään, vaikka mikä olisi.

Lapsen hommaus/sen kasvattaminen menee kyllä pimpin/peniksen ohi.

Ja seksi lopulta unohtuu kun sitä ei mieti eikä tee siitä numeroa.

Sen sijaan voi nauttia ruuasta ja yhteisistä hetkistä.

Elämä ei ole pelkkää seksiä.

Minäkin luulin aikoinaan ettei voisi olla ilman säännöllistä seksiä parisuhteessa, mutta hyvinhän tuota pärjää ilmankin.

Vierailija
108/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kävisitte pippifyssarilla, saisitte oikeat ohjeet ja treenit oikeille lihaksille. Ne ovat mitattavissa olevia juttuja. Vaimoni kävi ja auttoi paljon, seksihalut palasi ja pillun toimivuus. Siksi kehun, kun olen erittäin kiitollinen  fyssarille. 

Olisiko elämältäsi lähtenyt pohja jos fyssarille ette olisi menneet. Taidatte olla pelkässä seksi-suhteessa ettekä niinkään parisuhteessa.

Parisuhde pystyy toimimaan vaikka seksiä ei olisi tai sitä olisi harvoin. Ihminen on sopeutuvainen.

Vierailija
109/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ongelma. Fistaus ja isot dildot on keksitty.

Alle 5% kulleista on tarpeeksi isoja synnyttäneelle naiselle.

Vierailija
110/121 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko elämältäsi lähtenyt pohja jos fyssarille ette olisi menneet. Taidatte olla pelkässä seksi-suhteessa ettekä niinkään parisuhteessa.

Parisuhde pystyy toimimaan vaikka seksiä ei olisi tai sitä olisi harvoin. Ihminen on sopeutuvainen.

Vaimo oli masentunut, kun seksi teki kipeää ja pelkäsi jo, ettei pysty enää harrastamaan. Oli muutenkin lihakset jumissa joka puolella. Passitin pillufyssarille hakemaan apua, kun arvasin missä voisi olla vikaa. Sen verran hyvin tunnen vaimon pillun. Lopputuloksena ollut tyytyväinen ja halukas vaimo joka halunnut taas seksiä monta kertaa viikossa ja muutenkin seksi mielessä useasti. Olen sanonut ennenkin, että puoliso on vastuussa omasta puolisostaan, hänen hyvinvoinnistaan ja tyydyttämisestä.  Näin olen toiminut koko ikäni. Joku muu voi olla niin tyhmä, ettei huolehdi puolisostaan,  hänen terveydestään ja tyydyttämisestä. Huolehtiminen on välittämistä ja rakkauden osoittamista. 

Vierailija
111/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kuulat halkaisija 3.5cm eikä kunnolla pysy  kun liikkuu.

Synnyttänyt useamman lapsen.

Uskon etten edes ainoa ole kellä nuo kuulat eivät vain pysy sisällä.

ei näistä kannata masentua. Elämä on valintoja täynnä niin on raskaus ja synnytyskin.

Eiköhän elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita.

Ei löysä pimppi ole uhraus jonka joutuu tehdä jotta voi synnyttää lapsia. Omista valinnoista ja osin geeniperimästä kiinni millainen lihaksisto on.

Mikä kenellekin on tärkeää, itselle hyvä pimppi ja seksi on tärkeää ja monen lapsen jälkeenkin pimppi tiukka koska huolehdin lihaksista.

Vierailija
112/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne vain huutelee fyssarista sun muista. Eiköhän se ole naisen päätös mitä värkilleen tekee ja mitä ei.

Jos ei halua treenata tai huvita niin ei siitä miehen tarvitse suuttua.

En minäkään puolisolleni valittanut synnytyksen jälkeen mistään, vaikka mikä olisi.

Lapsen hommaus/sen kasvattaminen menee kyllä pimpin/peniksen ohi.

Ja seksi lopulta unohtuu kun sitä ei mieti eikä tee siitä numeroa.

Sen sijaan voi nauttia ruuasta ja yhteisistä hetkistä.

Elämä ei ole pelkkää seksiä.

Minäkin luulin aikoinaan ettei voisi olla ilman säännöllistä seksiä parisuhteessa, mutta hyvinhän tuota pärjää ilmankin.

Lapsen hommaus ja kasvattaminen ei liity pimppiin tai penikseen sen enempää kuin, että tekohetkellä molempia tarvitaan.

Pimpin tai peniksen hyvinvoinnista huolehtiminen ja ihana seksi eivät millään tavalla häiritse lapsen kasvattamista enkä todellakaan käsitä miksi pitäisi sopeutua seksittömään elämään, kun yhtä lailla voi nauttia ruuasta ja yhteisestä ajasta vaikka seksi kuuluisi parisuhteeseen.

Vierailija
113/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 Tarpeeksi iso on enemmänkin mielipide asia eikä ole väliä onko synnyttänyt. Nykyisellä miesystävällä noin 4cm paksu ja 14cm pitkä penis ja hyvän tiukan otteen siitäkin pillulla saa otettua vaikka muutaman lapsen olen synnyttänyt.

Vierailija
114/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, jonkun pienipilisen pitää dissata kaikki naiset, kun ei ole koskaan kohdannut tiukkaa pillua. Tainnut muutenkin jäädä naiset kokematta, kun ei tiedä, että monen naisen pillu paranee ja tiukkenee synnytysten jälkeen. 

Vierailija
115/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, jonkun pienipilisen pitää dissata kaikki naiset, kun ei ole koskaan kohdannut tiukkaa pillua. Tainnut muutenkin jäädä naiset kokematta, kun ei tiedä, että monen naisen pillu paranee ja tiukkenee synnytysten jälkeen. 

Väljälle pillulle jättidildo tai nyrkki on aivan hyvä partneri.

Vierailija
116/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen oman väljän pimppini vain positiivisena asiana: yhtäältä nautin edelleen mieheni keskikokoisesta peniksestä ja toisaalta sitten halutessa (harvoin) fistauskin onnistuu.

Vierailija
117/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että mä olen kans tosi löysäpilluinen. Ollut sitä todennäköisesti aina, ja lastensaannin jälkeen asia ei todellakaan ole parantunut.

Mulla vielä lisäongelmana se, että kostun ihan järkyttävän paljon ja heti, joten yhdistelmä löysä tavara + järkyttävästi liukkautta = ei tunnu mitään eikä missään. Ihan kuin se legendaarinen sanonta patongista rappukäytävässä.

Olen yrittänyt treenata alapäätä, mutta yritykseksi se on jäänyt, en vaan kertakaikkiaan lukuisista yriyksistä huolimatta ole löytänyt niitä oikeita lihaksia, mitään puristusta en tunne sormissani tosiaankaan. Olen jo miettinyt sitäkin, että onkohan mun anatomiassa jotain vikaa, onko niitä lihaksia ees mulla? :D

Ei se mitään haittaa siiten pitää tehdä muita juttuja. Kulli suuhun ja nyrkki pilluun niin kyllä moni mies tykkää..

Vierailija
118/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että mä olen kans tosi löysäpilluinen. Ollut sitä todennäköisesti aina, ja lastensaannin jälkeen asia ei todellakaan ole parantunut.

Mulla vielä lisäongelmana se, että kostun ihan järkyttävän paljon ja heti, joten yhdistelmä löysä tavara + järkyttävästi liukkautta = ei tunnu mitään eikä missään. Ihan kuin se legendaarinen sanonta patongista rappukäytävässä.

Olen yrittänyt treenata alapäätä, mutta yritykseksi se on jäänyt, en vaan kertakaikkiaan lukuisista yriyksistä huolimatta ole löytänyt niitä oikeita lihaksia, mitään puristusta en tunne sormissani tosiaankaan. Olen jo miettinyt sitäkin, että onkohan mun anatomiassa jotain vikaa, onko niitä lihaksia ees mulla? :D

Ei se mitään haittaa siiten pitää tehdä muita juttuja. Kulli suuhun ja nyrkki pilluun niin kyllä moni mies tykkää..

Eiköhän useampi tykkää upottaa kullinsa tiukkaan pilluun kun nyrkkiä väljään?

Vierailija
119/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän useampi tykkää upottaa kullinsa tiukkaan pilluun kun nyrkkiä väljään?

Makuasioita

Vierailija
120/121 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ihana saada kunnon nyrkkipano?

niin että tietäisit seuraavana aamuna saaneesi ja kunnolla

sen jälkeen palkitsisit miehn kunnon suuseksillä tai pepppupanolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi