Mulla on löysä pillu (ov)
Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)
Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.
Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.
Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?
Kommentit (121)
kun masturboin paljon; orgasmin saadessa vagina supisteli voimakkaasti ja jossain vaiheessa huomasin, että oma nautinto kohenee kun jännitän lihaksia masturboinnin aikana. Eli innokkaasta runkkailusta kehittyi mun lihakset.
Oli helppo synnytyksen jälkeen treenata ne timmiksi, kun olin jo aikaisemmin treenannut niitä.
Eli mun ohje: kun masturboit, yritä samalla supistaa vaginaasi ja kun tulet, niin yritä auttaa lihaksia supistelemaan rytmikkäästi.
siis pienet, painavat, erilliset kuulat? ei kai niiden kuulukaan pysyä kuin sitten kun on tosi tiukka. Aloita smartballs tyyppisillä. Ne pysyy messuhallissakin vaikka juoksisit heti synnytyksen jälkeen.
Ne on hieman pienemmät Smartbalseista mutta ainakin yhtä laadukkaat. Kävellessä hieman värähtelevä sisäkuula on se idea joka saa lihakset treenautumaan. Suosittelen, mutta kannattaa käyttää hieman pidempiä (suositellaan 30min?) aikoja.
kun masturboin paljon; orgasmin saadessa vagina supisteli voimakkaasti ja jossain vaiheessa huomasin, että oma nautinto kohenee kun jännitän lihaksia masturboinnin aikana. Eli innokkaasta runkkailusta kehittyi mun lihakset. Oli helppo synnytyksen jälkeen treenata ne timmiksi, kun olin jo aikaisemmin treenannut niitä. Eli mun ohje: kun masturboit, yritä samalla supistaa vaginaasi ja kun tulet, niin yritä auttaa lihaksia supistelemaan rytmikkäästi.
Mutta kyllä ne kuulat on myös toinen hyvä asia ja kannattaa käyttääkin. Tuloksia taitaa melko harva saada vielä 2 viikon aikana. En muista mutta ehkä itselläni 2kk meni ennen kuin alkoi tuntumaan jotain.
Tässä on nyt joku väärinkäsitys. Märkä ja kitkaton sen pitää ollakin. Eikä seksi ole puristusvoimakilpailu. Nainen, joka kostuu helposti, on halukas ja siten seksikäs. Treenatkaa vain, mutta huoli pois.
Minulle seksi on muutakin kuin hankaamista. Ainakin minulle naisen märkyys on kiihottavaa ja viestii sen naisen kiihottumisesta. Olen lähinnä pettynyt jos nainen on esim tunnin pusuttelun, halimisen ja muun esileikin jälkeen kuiva. Orgasmini tapahtuu ihan muun perusteella kuin pelkän hankaamisen ja jyystämisen.
Pillu saa olla löysäkin ja kun himo tulee muista tekijöistä niin nautinto on maksimaalinen kummallekin osapuolelle. Mitä märempi sen parempi.
Tuossa joku ehdotteli tamppoonia aluksi ja sitten vessankautta ottamaan se pois. Mikä turnoff??? Mä lopettaisin homman siihen.
Isommat geishakuulat (tai -pallot) antaa paremman treenauksen ja niitä voi pitää muutaman tunninkin kerrallaan.
...Tai mikä onkaan se "taikasana" asiaan, mutta onpa vaan kiihottavaa, kun nainen kostuu kunnolla, ja jopa nopeasti:)
Seksissä naisen tulee nauttia ja miehen tehtävä on tuottaa nautintoa naiselle, ei toisinpäin. Miehellä huippu tulee automaattisesti kyllä.
MInulla on paksu kalu ja autan kyllä mielelläni avun tarpeessa olevia terveitä naisia.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2012 klo 22:00"]
Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)
Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.
Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.
Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?
[/quote]
ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempikin
Mulle gynekologi sanoi kerran kun vastaanotolla kävin, että mulla on kuulemma väljä emätin. Sanoi että se voi olla rakenteellista tai johtua ylipainosta. Mulla kun oli ylipainoa silloin jonku verran. Mutta voi jessus, sama kai se onko tiukka vai vähän löysempi, on ihmisillä kummat murheenaiheet. Kyllä seksi maistuu ja tuntuu löysäpilluisillakin, kyse on tekniikasta ja kannattaa kokeilla eri asentoja. Tietty myös niillä kuulilla kannattaa harjoitella.
pese jääkylmällä vedellä sun pilluu!!!
Petikavereita on ollu kymmeniä, niin lihavia kun laihojakin..on ollu lihavia joilla tiukka pillu, ja vastaavasti laihoja joilla löysä pillu, on myös ollu lapsen saaneita jotka on ollu tiukkoja ja sit taas todellisia laivoja. Kirein kuitenkin oli tyypillä joka oli harrastanu yleisurheilua koko ikänsä, pimppijumppaa ei koskaan. Joten ilmeisesti koko kropan hyvä lihaksisto myös vaikuttaa siihen tiukkuuteen. Kylläpä onkin kyseisen neidin pimppiä ikävä. Pantaessa tuntu että kulli muuttuu ympärileikatuks ja nainen halkee. Ei kauaa kestämy ku lasti lensi asennosta riippumatta kun parhaillaan jonkun kanssa on kestäny 2h ennen kun on lauennu.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö käsi pilluusi?. On niitä leikkauksia tehty, en vaan tiedä mitä maksaaM50+.
Säännöllisellä pitkäjänteisellä harjoittelulla tulee kaikista kahdelle sormelle kireä ja kireämpikin jos ei ole mitään rakenteellista ongelmaa. Suurin este on sitoutuminen pitkäjänteiseen harjoitteluun. Etuja siitä on sekä itselle että kumppanille. Itselle paljon terveyshyötyjäkin ja on enemmänkin kummallista että kun tämä kaikenlainen fitness on niin in niin tämän asian tiimoilta ei juurikaan liputeta. Ja miesten pc lihasten jumppaamisesta ei puhuta juuri lainkaan. Laiska voi aina syyttää kumppaniaan ja etsiä parempaa tai todeta että eikö ole tärkeämpää pohdittavaa. Hyvin voi kysyä kuka ei haluaisi seksielämästään parempaa ja vielä ne terveyshyödytkin. Ja nämä kun eivät edes vaadi salivaatteita, salikorttia eikä saliakaan vaan suuren osan harjoitteista voi tehdä missä vaan ja milloin vaan.
Parasta harjoitusta löysälle emättimelle on fisting eli nurkkipano. Vähän löystyneelle yksi nyrkki ja enemmän löystyneelle 2 tai useampi. Itse olen 4-kymppinen kolmen lapsen äiti jolla vielä pari vuotta sitten oli pimppi tosi löysä. Nyt kun olemme mieheni kanssa harrastaneet fistingia ahkerasti niin alapää on tiukka kuin teininä konsanaan. Suosittelen fistingiä kaikille! Voi myös kokeilla löystyneeseen peräreikään.
Tytöt, Tsemppiä.., uskon että löysä pillu vaikuttaa myös mielentilaan ja itsetuntoon, joten pallot harkkoihin. Itse en pysty palloja neuvomaan, mut heh.., auttaisin jos osaisin ;)
Opettele ottamaan ilot irti väljyydestäsi... Itse en koe edes olevani hirmuisen löysä, vaan elastinen. Jos sieltä toosasta pitäisi biologian kannalta mahtua ulos ihmislapsikin (kylläkin siten että keho on raskauden valmistelema) niin ihan luonnollista ettei mikään keskivertokulli sen suuremmin tunnukaan, varsinkaan jos ei ole edes kunnolla kova.
Jos oon oikein kiihottunut niin mua pystyy fistaamaan, kyllähän se myös paikoittain tuottaa sellasta kuumotuksen tunnetta ja paikat voi olla hellänä jälkeenpäin. Toisaalta en koe sen suurempaa tarvetta treenata etupersikkaani, kumppanikaan ei oo valittanut. Kyllä mä silti saan jonkinlaisen puristuksen kahdelle sormelle, mistä mun pitäis tietää oonko väljä keskivertoon verrattuna kun en oo sormia käyttänyt muiden toosissa.
Hanki kumppani joka rakastaa sua sellasena kun oot ja kiihottuu muustakin kun tän seksistisen maailman antamasta kuvasta et pillun pitää olla kireä eikä sitä saa löytyä kuin sitä yhtä ja tiukkaa tyyppiä.
T tyttö 16v.
Mä en voi käsittää sitä tiukan pillun ihannointia. Mun mielestä ehdottomasti parasta on kun nainen on löysä ja todella märkä. Jos vielä tykkää fistaamisesta niin kaikesta parasta.
Tuntuu olevan lopulta aika yleistä tuo ns. löysyys. Ja aika moni nainen myös tuntuu nauttivan monesta sormesta tai nyrkistä. (Ja ei, ei ole nyt kyse mistään poikkeuksellisen pienimunaisuudesta täällä...)
Vaihtakaa ukkoa jos sille ei ole tavarasi mieleen. Ite ainakin olen aina siitä nauttinut ja sitä halunnut.
M-35
Itsellä sama ongelma. Löysä olin jo ennen lapsia ja ensimmäisen synnytyksen jälkeen todella löysä. Toinen lapsi ei onneksi pahentanut tilannetta entisestään. Kun vuosien treenaus ei tuottanut minkäänlaista tulosta, keräsin rohkeuteni ja varasin ajan lantionpohjanlihaksiin erikoistuneelle fysioterapeutille. Siellä sitten sain varmuuden, että osaan käyttää oikeita lihaksia ja olivat kuulemma synnyttäneelle hyvässä kunnossakin. Mitattiin jopa tarkasti joka suunnasta ja sain kuulla, että lihakset on mulla heikommat sivuilta, ja ylhäältä/alhaalta vahvemmat. Mulla kuitenkin taitaa siis olla vaan anatomialtaan iso alapää. Sain sieltä paljon hyviä ohjeita treeniin sekä ilman kuulaa, että sen kanssa ja nyt parin kuukauden jälkeen pikkuhiljaa alkaa tuloksia näkyä, hyvin hitaasti, mutta kuitenkin.
Kuten kaiken lihaskasvatuksen ja vahvistamisen kanssa, myös lantionpohjaa treenatessa ruokavaliolla on vaikutusta edistymiseen, jos siis tulosta ei tule, suosittelen käymään testaamassa lihakset ja tarkistamaan, että ruokavaliossa on tarpeeksi lihastenkasvuun vaadittavia ravintoaineita.
joten se kannattaa pitää aina timmissä kunnossa. Toiselta nimeltä sitä voisi kutsua "miehen pitolihakseksi"