Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on löysä pillu (ov)

Vierailija
13.05.2012 |

Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)

Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.

Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.

Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin mihenä sanon että mua rupesi naurattaa hieman. Ei siis sun löysyys...itse kyllä tykkään hieman väljemmästä kun, sit sellasesta liiasta puristuksesta. Nauroin siis tuolle sun treenille! Teetpähän mitä tahansa treeniä, mihin kohtaan tahansa ympäri kroppaa niin, se kaksi viikkoa on niin lyhyt aika että, ei siinä ajassa tuloksia tule mitään. Jatkat nyt sen 12 kk sitä aluksi niin sitte tule kertoo tuloksista. En siis vittuile mitenkään mutta olin hieman huvittunut. Toivon kaikkea parasta treeniin!

Vierailija
82/121 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mainosta Suomen 100 vuotisjuhlaan

"Liisa Tiukka"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan täti osaa auttaa? :(

Kokeile uutta

yle.fi-uutiskirjettämme!

Saat kiinnostavimmat juttumme joka päivä sähköpostiisi kello 12.

84/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalikullinen mies. Haluan löysää pillua koska se on prempi kuin tiukka. Tyttö hyvä etsi mionun kaltainen mies joka rakastaa löysää pillua. Heti haluisin kokeilla Lahdessa.

Kalervo Kulliainen

85/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ensin tyydyttää sinut. Sitten voin käyttää kosteaa pimpsaasi. Ihan sama onko löysä, se saa minut tulemaan. Katos idea ie ole tiukkuudessa vaan tunteesta. Löysään pilluun mieluiten laukean.

Kalervo Kulliainen

86/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta pieni. Minä olen mies joka rakastaa löysää pillua. Sen tiukkuus ei tee sankaria vaan se ihminen joka koskettaa minua ja antaa lopulta vaginan minulle . Se on semmoinen asia jota ei anneta, se ansaitaan hyvällä käytöksellä

Kalervo Kulliainen

87/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla 13 cm

Kalervo Kulliainen

88/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset mä tunnistan, vetää käteen ja leikkii kovaa jätkää. Ikinä et oo saanu pillua

Kalervo Kulliainen

89/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule anna vaginasi minulle. Jos haluat seksiä Niin tule. Housutpois ja yhdytään.

Kalervo Kulliainen

Vierailija
90/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kundi pohti miten 13 cm kullia saisi pidennettyä , niin eikös vaan 2/3 naisten kirjoituksista ko ketjuun koski sitä miten tuollaisen pienikyrpäisen voisi tunnistaa etukäteen ettei joudu ko kammotuksen kanssa lakanoitalaulattamaan.

Nyt kysynkin teiltä joilla on tuollainen tylsä ja käyttökelvoton ämpärivittu, niin sattuuko teillä olemaan myös esimerkiksi ISO nenä tai pitkät silmäripset vai tunnistaiskos hehtovitun korvien koosta ????

Toi on tärkeä tieto,koska kyllähän se vituttaa jos kapakassa tarjoilee ja pitää hyvänä ja sitten tosipaikan tullen jalkojenvälistälöytyy ämpärivittu. Kyllä tiukka reikä on aina tiukka. Ei enään isovittuinen kelpaa kun on päässyt tiukkaa kokeilemaan.

No se ei kuitenkaan poista sitå tosiasiaa ettå pieni on pieni. En osaa neuvoa miten sitä voisi auttaa.

Vierailija
91/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään come lantiopohjan lihasharjoituslaite.Se on tosi hyvä ja tehokas..Kallis myös.

Vierailija
92/121 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis pienet, painavat, erilliset kuulat? ei kai niiden kuulukaan pysyä kuin sitten kun on tosi tiukka. Aloita smartballs tyyppisillä. Ne pysyy messuhallissakin vaikka juoksisit heti synnytyksen jälkeen.

No en tiedä paljon noi pienemmät kuulatkaan tilanteesta kertoo, mulla noi pienet pysyy helposti sisällä vaikka koko päivän, enkä ole mitenkään tiukka.

Ennemminkin löysähköksi sanoisin tai sellanen peruslöysä, mut en tiedä onko joillain sitten oikeasti sellainen ammottava tuulitunneli, jos tippuu vaan pois?

Ettei vagina sulje sisäänsä mitään?

Vierailija
93/121 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa jos on väljä pillu kun laittaa sinne rohkeasti jotain lisätäytettä. Itse tapailin tosi iso ja väljä pilluista naista ja ei tuntunut oikeasti mitään kun työnsi pelkän kullin sisään. Mutta kun nainen työnsi itse 4 sormea lisäksi niin alkoi tuntua. Parhaalta tuntui molemmista kun työnsi mun 17/4,5cm kullin ja 29/7cm dildon(Ball Matador) samaan aikaan pilluun.

Vierailija
94/121 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin naisen jalat yhdessä vaginaan penetroituminen on tässä tilanteessa hyvä.

Tähän yhdistettynä penisrenkaalla oikein ryhmyiseksi paisutettu kulli - ihan mahtavaa nussimista!

M48

95/121 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan täti osaa auttaa? :(

Miten joku voi olla noin tyhmä, että luulee kahden viikon treenin geishakuulilla riittävän? Meneekö hissi ihan ylös asti vai oletko vaan äärimmäisen laiska?

Vierailija
96/121 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitit asiasta jo vuonna 2012. Eivätkö kuulat ole vieläkään tehonneet vai tapasitko veljeni, jolla on suurin erektiossa koskaan näkemäni. Jos ei olisi veljeni, pitäisin hänet itselläni kokonaan. Nyt olen vain tyydyttänyt kädellä.

Vierailija
97/121 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat istuu koko hereilläoloaikansa vauvapalstalĺa paitsi milloin kattelee saippuasarjoja. Pimppijumppaa on hyvä tehdä rauhallisesti ja pikku hiljaa, samalla kun muutenkin jumppailee.

Nopeasti ejakuloivat miehet tykkäävät että pillu on kuin rukkanen, mutta kokeneempi arvostaa tiukkaa.

Vierailija
98/121 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 23cm ja kaikki on tiukkaa.

Vierailija
99/121 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jännittää seksitilanteet, kun p*lluni ja tissini ovat löystyneet ja läpeni on väljä. Olin 30 vuotta naimisissa. Sinä aikana sain ylipaljon k*rpää ja synnytin ja imetin kaksi lasta.

Erosin ja tapailen uusia miehiä saadakseni seksiä. Haluan, että mies panee minua takaapäin. Itse olen kontallani reidet tiukasti puristettuina yhteen. Siinä asenossa p*lluni puristaa miehen k*rpää tiukemmin ja paneminen tuntuu paremmalta.

Vierailija
100/121 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jännittää seksitilanteet, kun p*lluni ja tissini ovat löystyneet ja läpeni on väljä. Olin 30 vuotta naimisissa. Sinä aikana sain ylipaljon k*rpää ja synnytin ja imetin kaksi lasta.

Erosin ja tapailen uusia miehiä saadakseni seksiä. Haluan, että mies panee minua takaapäin. Itse olen kontallani reidet tiukasti puristettuina yhteen. Siinä asenossa p*lluni puristaa miehen k*rpää tiukemmin ja paneminen tuntuu paremmalta.

On muuten miehellekin hekumallinen asento jos ja kun sisemmät häpyhuulet tulevat ulos häpyraosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi