Mulla on löysä pillu (ov)
Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)
Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.
Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.
Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?
Tiedän saaneeni ilmankin kudosvaurioita eli kipua seuraavana päivänä ihanan seksin ja hyvien orgasmien jälkeen panetusoireet nimittäin pysyy ainakin puoli päivää poissa.
Ihanaa on saada kullia pilluun ja puristella sitä nautiskellen, tämän kruunaa se, että mies käy välillä nuolemassa orgasmin minulle.
En palkitse miestä seksillä, otan suihin usein oma-aloitteisesti ja aina pyynnöstä, perseseksiäkin olen harjotellut harrastamaan koska on hauskaa tehdä kaikkea mistä toinen kiihottuu. Molemmilla menee raja siinä, että ei satuttamista eikä pissakakkaleikkejä niin helppo molempien suostua kaikkeen.