Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on löysä pillu (ov)

Vierailija
13.05.2012 |

Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)

Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.

Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.

Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löysäraukat. Eiköhän asia ole niin että teidän kumppaneilla on normaalia pienemmät kullit! Niissä on selviä eroja. Kokeilkaa isompikullista kaveria. Eikun komeampaa kullia metsästämään. Tv. Gynekologi

Vierailija
42/121 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:50"]Voi löysäraukat. Eiköhän asia ole niin että teidän kumppaneilla on normaalia pienemmät kullit! Niissä on selviä eroja. Kokeilkaa isompikullista kaveria. Eikun komeampaa kullia metsästämään. Tv. Gynekologi
[/quote] Itse asiassa keskimääräistä isompi on, 16 cm pitkä ja 13 ympärys.
-69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En tajua miksi tuo olisi ongelma. Kaikkeen tottuu ja ainakin omasta mielestäni löysä pillu tuntuu vain erilaiselta, muttei ainakaan huonommalta.

Vierailija
44/121 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:57"]Heippa, ap täällä muutaman vuoden jälkeen.

Tilanne on vain pahentunut entisestään. Olen treenaillut, ostin comen ja olen tehnyt tämän fysioterapeutin ehdottomia harjoituksia. Aktiivista treenausta ollut nyt tämä kolmisen vuotta.

Silti, eroa ainostaan huonompaan. Minulla on uusi kumppani, joka kertoi nauttivansa seksistä kanssani. Samaan syssyyn totesi kuitenkin että alapääni on väljempi kuin hänen exänsä, jolla on kolme lasta.

Siis enkö minä vain löydä lihaksani vai mikä hitto tässä mättää! :( Itkettää.

T. nykyisin 23v löysäpillu :(
[/quote] Koetapa googlettaa Intimalase. Se voisi olla sopiva sinulle ja minunkin vaimolleni. Vaimolla väljeni huomattavasti ekasta synnytyksestä. Aloin kuitenkin tottua siihen ja välillä yhdyntä tuntuikin lähes entisenlaiselta. Toinen raskaus kuitenkin muutti kaiken. Siis pelkkä raskaus, koska toinen oli sektio. Raskauden puolivälin paikkeilla pillusta katosi pito lähes täysin, eikä se ole juurikaan siitä sitten palautunut. Jo pelkkä sormeilu vie halut, koska sisällä on tennispallon kokoinen "luola" joka laajenee ja supistuu, mutta kiihottuneena on todellakin iso luola, johon ei saa mitään otetta. Siksi olisin valmis maksamaan Intimalase-hoidot mukisematta. Alkuun pääsisi noin 1000 € lla.
[/quote]

Voisi ehkä sopia vaimollesi, mutta 23 vuotiaalle? Ei todellakaan. Tulos kestää vain noin 5-7 vuotta ja sekin riippuu vielä käytöstä. Ei järkeä.

Vierailija
45/121 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:57"]Heippa, ap täällä muutaman vuoden jälkeen.

Tilanne on vain pahentunut entisestään. Olen treenaillut, ostin comen ja olen tehnyt tämän fysioterapeutin ehdottomia harjoituksia. Aktiivista treenausta ollut nyt tämä kolmisen vuotta.

Silti, eroa ainostaan huonompaan. Minulla on uusi kumppani, joka kertoi nauttivansa seksistä kanssani. Samaan syssyyn totesi kuitenkin että alapääni on väljempi kuin hänen exänsä, jolla on kolme lasta.

Siis enkö minä vain löydä lihaksani vai mikä hitto tässä mättää! :( Itkettää.

T. nykyisin 23v löysäpillu :(
[/quote] Koetapa googlettaa Intimalase. Se voisi olla sopiva sinulle ja minunkin vaimolleni. Vaimolla väljeni huomattavasti ekasta synnytyksestä. Aloin kuitenkin tottua siihen ja välillä yhdyntä tuntuikin lähes entisenlaiselta. Toinen raskaus kuitenkin muutti kaiken. Siis pelkkä raskaus, koska toinen oli sektio. Raskauden puolivälin paikkeilla pillusta katosi pito lähes täysin, eikä se ole juurikaan siitä sitten palautunut. Jo pelkkä sormeilu vie halut, koska sisällä on tennispallon kokoinen "luola" joka laajenee ja supistuu, mutta kiihottuneena on todellakin iso luola, johon ei saa mitään otetta. Siksi olisin valmis maksamaan Intimalase-hoidot mukisematta. Alkuun pääsisi noin 1000 € lla.
[/quote]

Voisi ehkä sopia vaimollesi, mutta 23 vuotiaalle? Ei todellakaan. Tulos kestää vain noin 5-7 vuotta ja sekin riippuu vielä käytöstä. Ei järkeä.
[/quote] Miksei voi tehdä uusiksi, jos tarvetta? Ei se ainakaan rahasta ole kiinni, 150-200 €/ vuosi

Vierailija
46/121 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on melkoisen löysä. Tai se emättimen aukko on löysä, syvemmällä on jo napakampi tuntuma. Kaksi lasta, teini ja taapero. Mulla on auttanut oikeasti aika ahkera masturbointi ja paljon orkkuja (mulla on aina joko dildo tai kuulat emättimessä ja sormeilen klitorista) sekä tietysti kuulaharjoittelu. Ekat kuulat oli sellaiset vähän isommat, 3,4cm halkaisijalta ja yhdessä pötkössä tavallaan, olikohan just nuo smartballssit? Ja toiset pienemmät metalliset irtonaiset, halk 2,0cm. Isommilla kuulilla tuli paljon tehokkaampi treeni, koska niihin sai hyvän otteen ja tuntuman ja pystyi narusta vetämään ja pistämään lihaksilla vastaan. Samoin pystyi kyykyssä tekemään samaa ilman, että ne valahtivat heti ulos. Siivoillessa ym kotihommissa mulla on ne sisällä lähes päivttäin, tottakai lantionpohjakin tarvitsee lepopäiviä jolloin vain kevyesti supistelen lihaksia vaikka telkkaria katsoessa. Ja se perusjännitys, erittäin kevyt, pidän koko ajan vatsalihaksissa ja huomaamatta lantionpohjassakin, en istu lösöttäen ja pyrin olemaan ryhdikäs. Ne pienemmät kuulat on alkuun hankalat, jos on oikeasti väljä, kuten minäkin. Aloitin yhdellä kuulalla, ja pikkuhiljaa myös se alkoi pysyä sisällä. Kunnes hallinta oli oikeasti aika hyvä, lisäsin toisen kuulan. Se oli kyllä haasteellista, koska ahneuksissani ostin melkoisen painavat kuulat ja voi jukoliste kun ärsytti, ne plopsahtelivat koko ajan ulos! Mutta sitkeästi vaan, vartti kerrallaan. Kyllä ne pysyy lopulta, mutta lihakset väsyvät nopeasti. Yleensä aloitan isommilla kuulilla lämmitellen lihakset ja sitten vaihdan pienempiin kuuliin. Näin saan paremman otteen kuulista. Jos kylmiltään laitan pienet kuulat, kuuluu vain kolinaa, lattialta meinaan ;)

Vierailija
47/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan täti osaa auttaa? :(

Vierailija
48/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen kans tosi löysäpilluinen. Ollut sitä todennäköisesti aina, ja lastensaannin jälkeen asia ei todellakaan ole parantunut.

Mulla vielä lisäongelmana se, että kostun ihan järkyttävän paljon ja heti, joten yhdistelmä löysä tavara + järkyttävästi liukkautta = ei tunnu mitään eikä missään. Ihan kuin se legendaarinen sanonta patongista rappukäytävässä.

Olen yrittänyt treenata alapäätä, mutta yritykseksi se on jäänyt, en vaan kertakaikkiaan lukuisista yriyksistä huolimatta ole löytänyt niitä oikeita lihaksia, mitään puristusta en tunne sormissani tosiaankaan. Olen jo miettinyt sitäkin, että onkohan mun anatomiassa jotain vikaa, onko niitä lihaksia ees mulla? :D

Vierailija
49/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen avulla olen löytänyt oikeat lihakset sisältäni.

Vierailija
50/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen kans tosi löysäpilluinen. Ollut sitä todennäköisesti aina, ja lastensaannin jälkeen asia ei todellakaan ole parantunut.

Mulla vielä lisäongelmana se, että kostun ihan järkyttävän paljon ja heti, joten yhdistelmä löysä tavara + järkyttävästi liukkautta = ei tunnu mitään eikä missään. Ihan kuin se legendaarinen sanonta patongista rappukäytävässä.

Olen yrittänyt treenata alapäätä, mutta yritykseksi se on jäänyt, en vaan kertakaikkiaan lukuisista yriyksistä huolimatta ole löytänyt niitä oikeita lihaksia, mitään puristusta en tunne sormissani tosiaankaan. Olen jo miettinyt sitäkin, että onkohan mun anatomiassa jotain vikaa, onko niitä lihaksia ees mulla? :D

Kuulostaa tosi tutulta: mäki kostun ihan älyttömästi. Oikea niagaran putous. Okei, kyllä se ex aina laukesi, joskus oli jopa ongelmia mutta ei se tuntunu samanlaiselta. Ihan pieni puristus tuntuu, mutta kyllä se on enempi luokkaa messuhalli. Ottaa päähän. Haluaisin tiukan alakerran:(

Voiskohan kokonaisvaltainen lihastreeni yhdistettynä kuuliin auttaa? Eli koko alavatsan treenaus?

Vierailija
51/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen avulla olen löytänyt oikeat lihakset sisältäni.

Tuntuuko se tehokkaammalta kuin treenikuulat? Tuon voisin ottaa seuraavaksi hankinnaksi.. kiitti vinkistä!

Vierailija
52/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mun aloitukselta...

Ensimmäisillä kerroilla (tietenkin) olin tosi tiukka, sain kehuja, että tuntuu niin hyvältä. Yhtäkkiä tapahtuikin sitten se radikaali muutos, kiva...

Ja mullakin toi, että kostun pelkästä vilkaisusta/kosketuksesta, eli ei ole minkäänlaista kitkaa.

En kehtaisi edes harrastaa mitään yhden illan juttuja, kun nöyryyttää jo valmiiksi se tilanne, kun mies työntyy sisään ja katsoo ihmeissään, kun ei tuntunut missään.

Noh, kai sitä ilmankin pärjää...

Vierailija
53/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mun aloitukselta...

Ensimmäisillä kerroilla (tietenkin) olin tosi tiukka, sain kehuja, että tuntuu niin hyvältä. Yhtäkkiä tapahtuikin sitten se radikaali muutos, kiva...

Ja mullakin toi, että kostun pelkästä vilkaisusta/kosketuksesta, eli ei ole minkäänlaista kitkaa.

En kehtaisi edes harrastaa mitään yhden illan juttuja, kun nöyryyttää jo valmiiksi se tilanne, kun mies työntyy sisään ja katsoo ihmeissään, kun ei tuntunut missään.

Noh, kai sitä ilmankin pärjää...

Mutta olisi kiva myös hommata uuskin mies jossain vaiheessa. :D Mut voiko olla totta et mun on nyt vaan tyydyttävänää kohtalooni messuhallina? Vai onko tolla treenauksella oikeasti jotain apua kun sitä tarpeeksi tekee?

Tai jos on niin onko mun mahdollista leikkauttaa itseäni pienemmäksi, koska tää vaikuttaahan munkin nautintoon.

Vierailija
54/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt joku väärinkäsitys. Märkä ja kitkaton sen pitää ollakin. Eikä seksi ole puristusvoimakilpailu. Nainen, joka kostuu helposti, on halukas ja siten seksikäs. Treenatkaa vain, mutta huoli pois.

Vierailija
55/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös ilman kuulia. Hallitsetko sen "hissiliikkeen" jo? Jos et, niin sitä treenaamaan sitten.

Tää ohje on vähän outo, mutta jos kostut kauheasti, kannattaa pitää tampoonia siellä alakerrassa ja käydä sitten vaivihkaa vessassa ottamassa pois, ennenkuin alat tositoimiin :)

Tietyt seksiasennot myös tuntuvat tiukemmilta esim. takaapäin.

Vierailija
56/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pienet, painavat, erilliset kuulat? ei kai niiden kuulukaan pysyä kuin sitten kun on tosi tiukka. Aloita smartballs tyyppisillä. Ne pysyy messuhallissakin vaikka juoksisit heti synnytyksen jälkeen.

Vierailija
57/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pienet, painavat, erilliset kuulat? ei kai niiden kuulukaan pysyä kuin sitten kun on tosi tiukka. Aloita smartballs tyyppisillä. Ne pysyy messuhallissakin vaikka juoksisit heti synnytyksen jälkeen.

Niitä mulle suositeltiin, mutta ehkä sitten oliskin aiheellista vaihtaa. Ne smartballsit näytti niiiin isolle. Mut kai se on pakko hakea ne.

En vielä hallitse hissiliikettä, onnistuiskohan senkin treenaaminen paremmin noilla smartballseilla? Esim sillee et "vetäisin" niitä pois pillusta ja laittaisin lihaksilla vastaan. Tai? Vai? Kiitos tähän astisista vinkeistä ja saa antaa hei lisääkin! :) Ihana lukea ainakin tähän asti järkevää tekstiä.

Sille joka sanoi että seksin pitää olla kitkatonta niin joo toki sen pitää luistaa mutta ei kai sen nyt tarvi olla ihan.. no.. märässä villasukassa uittamista? :D

Vierailija
58/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi.

Mulla sai treenata varmaan pari kuukautta, ennenkuin alkoi tuntua edistystä.

Vierailija
59/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai joku välimuoto. mul on jotkut snartballs yyppiset ja on liian iso, ei tuu käytettyä kun sattuu laittaminen ja poistaminen. mut ne vois olla hyvät jos tosi löysä. olisko siis jotain noiden väliltä olemassa?

Vierailija
60/121 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pelkäsin jo että jään messuhalliksi. Kiitos! Samahan tuo ois ostaa se come ja toiset, narulliset kuulat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi