Mulla on löysä pillu (ov)
Olen 20v, takana 4v parisuhde. Samainen mies vei neitsyyteni (hän on suunnilleen saman ikäinen)
Keskusteltiin ihan avoimesti kun oltiin vielä yhdessä, ja totesin että pilluni on löystynyt (ei purista enää omia sormia). Mies totesi että totta. No, erosimme sitten ja viimen sain aikaiseksi ostaa ne treenikuulat. Ne eivät pysy edes kauppamatkaa sisällä, olen nyt treenannut 2vk. Mitään edistystä ei ole tapahtunut.
Ja nyt on ihan turha tulla sanomaan että ei se naisen pillu veny, kun se venyy. Mua ei kiinnosta lukea ensimmäistäkään kommenttia "ei mulla ainakaan venynyt, olen yhtä tiukka kuin ennen synnytystä, ellen jopa tiukempi". Joo, olette tai ette niin minä en ole eikä mua kiinnosta se oletteko te. Myöskään "hanki isompimunainen mies" -kommentit eivät ole tarpeen, sillä se nyt on hakusessa. Haluaisin kuitenki parempikuntoisen pimpan ennen sitä.
Joten saisiko teiltä nyt ihan konkreettista apua. Miten saan tästä tavarasta tiukemman? Tosiaan treenikuulat ovat olleet 2vk käytössä, olen pitänyt myös "lepopäiviä". Ja mitään eroa en huomaa. Mikä on seuraava askel?
Kommentit (121)
"Joillain vain on väljempi alapää ja usein kielii siitäkin, ettei konsaa ole itseään liikuttanut sohvalta mihinkään tai treenannut ylipäänsä mitään lihaksiaan."
Minä olen satakiloinen, läskit makkaralla kuin michelin-miehellä ja silti pillu on tiukka myös mieheni mielestä. En jumppaa kamalasti alapäätä, muutaman kerran viikossa sarjan tai kaksi. Ei siis ole kiinni liikkumisesta, millainen tavara löytyy...
"Joillain vain on väljempi alapää ja usein kielii siitäkin, ettei konsaa ole itseään liikuttanut sohvalta mihinkään tai treenannut ylipäänsä mitään lihaksiaan."
Minä olen satakiloinen, läskit makkaralla kuin michelin-miehellä ja silti pillu on tiukka myös mieheni mielestä. En jumppaa kamalasti alapäätä, muutaman kerran viikossa sarjan tai kaksi. Ei siis ole kiinni liikkumisesta, millainen tavara löytyy...
Jotkut taitaakin sanoa, että lihavilla oliskin ilman lihaksia tiukempi, koska rasvakudos tukee ja puristaa emätintä.
Oon harrastanut seksiä kahden todella isovehkeisen miehen kanssa. Alkuun olin sieltä aika tiukkakin, mutta en enää. Pilasiko nämä isot vehkeet koko loppuelämäni??
alapääjumppaa!
..jotka ei jaksa lukea viestistä muuta kuin otsikon.
Vinkkejä:
-kegel-harjoituksia monta kertaa päivässä (netistä ohjeet), ensin etsitään lihakset, sitten treenataan niitä kunnes lihakset ensin toimivat ja sitten pikkuhiljaa vahvistuvat ja paksunevat mikä tuo tiukkuutta. tähän menee n.2-6kk
-harjoitusten lisäksi syvemmille lihaksille aluksi Come tai smart-ballsit käytössä päivittäin (ohjeet netistä) sittenkun koko sormelle tuntuu jokapuolelta seinämät voi ottaa käyttöön pienet kuulat
-jossei auta 6kk aikana niin sitten fysioterapeutille, joka testaa lihakset ja auttaa löytämään ne +voi saada fysioterapiaa (sähköimpulsseja) lihaksille aluksi.
-pikkukuulat huonot aluksi koska niitä pitävät sisällä vain pinnallisista lp-lihaksista osa jolloin itse emätin jää treenautumatta tai treenautuu vain emättimen suulta. eli ekaksi isot pallot tai come.
-koko kehon, erityisesti syvien vatsalihasten, lonkkien, reisi ja pakaralihasten pitäisi olla myös hyvässä kunnossa jotta myös syvät lp-lihakset saa kuntoon (pelkkä emättimenlihasten tai pinnallisten lp-lihasten treenaus ei auta) tähän sopii hyvin esim.pilates tai kehonhuoltotunnit tai tanssi.
-riittävästi proteiinia ravinnossa muuten ei mitkään lihakset kehity.
Näillä saat ihan varmasti tiukan alapään. Rakenteellisia eroja on aina (esim.kudosten joustavuus, lihasten koko ja jäntevyys) mutta tiukaksi saa jokainen kun jaksaa treenata kuukausia tai jopa vuosia ensin. ja pitää yllä lihaskuntoa senkin jälkeen esim pikkukuulilla.
saako synnyttänytkin ihan varmasti noin treenaamalla? Nollautuuko tilanne jos saa vielä lapsen? ...alkaisko nyt vai sitten kun lapset saatu.. ..vai meniskö suosiolla leikkaukseen suoraan..
saako synnyttänytkin ihan varmasti noin treenaamalla? Nollautuuko tilanne jos saa vielä lapsen? ...alkaisko nyt vai sitten kun lapset saatu.. ..vai meniskö suosiolla leikkaukseen suoraan..
saa synnyttänytkin tiukan. limakalvojen, ihon ja tukiligamenttien venymää ei treenillä voi korjata, mutta jos lihakst ovat treenattu on alapää tiukka, vaikkei samanlainen olekaan kuin ennen seksiä /synnytyksiä.
hyvä treeni olisi esim. kegelit 5x päivä ja kuulat yht.n.3-6h päivä. netistä löytää kegel exercises hyvät ohjeet kuinka paljon missäkin vaiheessa pitää treenata.
ei nollaudu synnytyksessä, mutta tehotreeni synnytysten jälkeen pitää kyllä tehdä.
hyvät lp-lihakset muuten auttavat siinä synnytyksessäkin puskemana lasta ulos oikein.
treenata kannattaa aina, ennen raskaaksituloa, raskauden aikana ja synnytysten jälkeen. Aina!
leikkauksia suosittelisin vain jos esim.synnytysrepeämien takia joku lihas(ryhmä) vaurioitunut niin pahasti ettei treenaamalla siihen voi auttaa (jos on laskeuma joka korjataan leikkauksella.)
ainoastaan kudoksien tiukentamista varten (limakalvot, iho, ulkoiset sukuelimet) leikkauksella korkeintaan jos on ihan turhaa rahaa käytettävissä eikä aio enää synnyttää.
Olen synnyttänyt sekä vaginalihaksiltani timmi. vaginan voi treenata puristamaan lujaa vaikka yhdelle sormelle, niinkuin mäkin pystyn tekemään. Kaikki jumppaamaan!
Kyllä asia on niin että mitä brapuun tulee,niin se on varmaa että paskat tulee ulos.Jos b rappu on usein käytössä.Se on jo vanhastaan tuttua että ei b rappua aneta kenelekään sairaanhoito-opiskeliat sen jo tietävät.Kysy vaikka joltakin asianosaiselta.Mikko moi!
Minä menisin sinuna ensimmäiseksi gynekologille. Pitäisi tarkistaa, ettei ainakaan mitään laskeumaa olisi.
Menin gynelle väljän pillun epäilyn vuoksi. Hän laittoi otsalampun ja tarttui levittimeen. Sitten laittoi sondin läpeen ja tiiraili. Kuului jotain, et onpa rouvalla tilava emätin. Ensin oikein ilostuin kehuista, mut tarkemmin ajateltuani huomasin, et sehän on tosi huono uutinen. Takasin palatessa söin ison levyn Fazerin suklaata. Se edes vähän helpotti masennusta.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:30"]
Mutta voi jessus, sama kai se onko tiukka vai vähän löysempi, on ihmisillä kummat murheenaiheet. Kyllä seksi maistuu ja tuntuu löysäpilluisillakin, kyse on tekniikasta ja kannattaa kokeilla eri asentoja. Tietty myös niillä kuulilla kannattaa harjoitella.
[/quote] Tuntuuko miehelläkin vai onko sillä edes merkitystä? Ja miksi harjoitella kuulilla jos kerran naisella ITSELLÄÄN tuntuu??
Sami Kuronen: Toimiiks se nyt paremmin tämän osittaisen vaginoplastian jälkeen?
Sanna Suutari: No kuulemma, voin kyl sanoa, että kyllä toimii, hehhehheh...
https://www.radiosuomipop.fi/#!/post/534d4160f66be502009f04c6
En kuntoile lainkaan ja puristusvoima emättimessä hyvä, enkä ole käsittääkseni kovin väljä. Miehen penis tosin ei kauhean paksukaan. Mulla vain ongelma kun penis ei kauheasti tunnu missään, mutta kun kerran banaanilla saan orgasmin, niin en kai mä kauhean väljä voi olla?
Hei!
Olen fysioterapeutti ja käynyt runsaasti seksuaaliterapian kursseja. Ensinnäkään en usko, että emättimesi seinämät voisivat niin löystyä pelkän yhynnän seurauksena (varsinkaan jos et ole synnyttänyt) että voisit sen sormillasi tuntea. Haluan kuitenkin antaa harjoituksia sinulle joita voit tehdä tunteaksesi oloasi paremmaksi ja joita annan synnyttäneille äideille.
1) Kuvittele että pidätät virtsaasi. 3x 10 sekunnin pidätystä. (Lisää toistoja kehityttyäsi)
2) Kuvittele että pidätät ulostettasi, 3x10 sekuntia.
3) Kuvittele että pidät sekä virtsa, että ulostehätääsi yhtäaikaa. Tämä liike ei saa näkyä mitenkään päälle päin. Ei irvistyksenä, puristuksena, jännityksenä pakaroissa ja vatsalihaksissa ym.... harjoittele liikettä aluksi peilin edessä ja katso että liikettä tehdessäsi näytät täysin peruslukemissa olevalta.
Heippa, ap täällä muutaman vuoden jälkeen.
Tilanne on vain pahentunut entisestään. Olen treenaillut, ostin comen ja olen tehnyt tämän fysioterapeutin ehdottomia harjoituksia. Aktiivista treenausta ollut nyt tämä kolmisen vuotta.
Silti, eroa ainostaan huonompaan. Minulla on uusi kumppani, joka kertoi nauttivansa seksistä kanssani. Samaan syssyyn totesi kuitenkin että alapääni on väljempi kuin hänen exänsä, jolla on kolme lasta.
Siis enkö minä vain löydä lihaksani vai mikä hitto tässä mättää! :( Itkettää.
T. nykyisin 23v löysäpillu :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:57"]Heippa, ap täällä muutaman vuoden jälkeen.
Tilanne on vain pahentunut entisestään. Olen treenaillut, ostin comen ja olen tehnyt tämän fysioterapeutin ehdottomia harjoituksia. Aktiivista treenausta ollut nyt tämä kolmisen vuotta.
Silti, eroa ainostaan huonompaan. Minulla on uusi kumppani, joka kertoi nauttivansa seksistä kanssani. Samaan syssyyn totesi kuitenkin että alapääni on väljempi kuin hänen exänsä, jolla on kolme lasta.
Siis enkö minä vain löydä lihaksani vai mikä hitto tässä mättää! :( Itkettää.
T. nykyisin 23v löysäpillu :(
[/quote] Koetapa googlettaa Intimalase. Se voisi olla sopiva sinulle ja minunkin vaimolleni. Vaimolla väljeni huomattavasti ekasta synnytyksestä. Aloin kuitenkin tottua siihen ja välillä yhdyntä tuntuikin lähes entisenlaiselta. Toinen raskaus kuitenkin muutti kaiken. Siis pelkkä raskaus, koska toinen oli sektio. Raskauden puolivälin paikkeilla pillusta katosi pito lähes täysin, eikä se ole juurikaan siitä sitten palautunut. Jo pelkkä sormeilu vie halut, koska sisällä on tennispallon kokoinen "luola" joka laajenee ja supistuu, mutta kiihottuneena on todellakin iso luola, johon ei saa mitään otetta. Siksi olisin valmis maksamaan Intimalase-hoidot mukisematta. Alkuun pääsisi noin 1000 € lla.
http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/kasvu_ja_kehitys/tyttojenmuutos/lanti…