Naapurin av mamma veti kilarit auringonotostani.
Otan tässä meidän partsilla aurinkoa bikineissä ja datailen samalla. Saman taloyhtiön toisen talon yhdeltä parvekkeelta näkee tänne aika suoraan niin jo siellä alkoi akka rääkymään että v*tun huora pue päälles. Saan kyllä tasan ottaa täällä aurinkoa, sitten ymmärtäisin suuttumuksen jos olisin alasti mutta ei mua häiritsisi jos hän kekkaloisi vähissä vaatteissa ja mun mies hänet näkisi. (naapurin äijä käynyt pari kertaa parvekkeella tupakalla) Että joo terve ja hyvää äitienpäivää sinne vaan. (siis miksi se huutaa vaikka ite on varmaan timmimmässä kunnossa kuin minä, ainakin näyttää suht urheilulliselta, mie oon toki nuorempi ja lapseton yms. ihme tyyppi) Ja todellakin otan hyödyn irti tästä parvekkeesta koko kesän ajan, kun tähän sopivasti aurinko paistaa monta tuntia päivässä...
Kommentit (24)
ja valehtelet harhaisena luullen et KAIKKI miehet haluaa nähdä sinut bikineissä=D
Kukaan ei huorittele naapureitaan ilman syytä,kyllä tiedät sen.Kuumui läppäri niin en kehannut tätä enää parvekkeella pitää. Av MAMMA en ole, kun ei ole vielä lapsia mutta kyllä minä täällä silti melkein päivittäin roikun jutustelemassa. Et vakiokävijä kyllä. :) Ja mielestäni sanoin aloituksessa, että naapurin raivoaja on timmimmässä kunnossa kuin minä (mie oon perus laihaläski), joten en tosiaan usko, että kaikki miehet tahtovat nähdä minut bikineissä. (eikä meidän parvekkeelle kyllä näy kunnolla kuin tuon yhden naapurin parvekkeelta). Hassua, kun itse olen monestikin kuullut huorittelua ilman syytä, en tosin kovin monesti ole itse ollut kohteena. (ja tää oli eka kerta naapurilta. :D) Mut kai se nyt saa mielenrauhan kun tulin sisälle. Enempää en riisunut ja jätin naapurin naisen miehineen huomioimatta, kun vielä parvekkeellaan kävivät. Ei se nainen kuitenkaan enää minulle huudellut (miehelleen se mainitsi jotain vosuista, kun olivat samaan aikaan parvekkeella)
AV-mamma on AV-mamma, oli lapsia tai ei.Itse asiassa kaikkein parhaat kasvatusneuvot ja näkemykset kaikenlaiseen perhe-elämiseen tulee just niiltä, joilla ei ole lapsia.
ja valehtelet harhaisena luullen et KAIKKI miehet haluaa nähdä sinut bikineissä=D
Kukaan ei huorittele naapureitaan ilman syytä,kyllä tiedät sen.Kuumui läppäri niin en kehannut tätä enää parvekkeella pitää. Av MAMMA en ole, kun ei ole vielä lapsia mutta kyllä minä täällä silti melkein päivittäin roikun jutustelemassa. Et vakiokävijä kyllä. :) Ja mielestäni sanoin aloituksessa, että naapurin raivoaja on timmimmässä kunnossa kuin minä (mie oon perus laihaläski), joten en tosiaan usko, että kaikki miehet tahtovat nähdä minut bikineissä. (eikä meidän parvekkeelle kyllä näy kunnolla kuin tuon yhden naapurin parvekkeelta). Hassua, kun itse olen monestikin kuullut huorittelua ilman syytä, en tosin kovin monesti ole itse ollut kohteena. (ja tää oli eka kerta naapurilta. :D) Mut kai se nyt saa mielenrauhan kun tulin sisälle. Enempää en riisunut ja jätin naapurin naisen miehineen huomioimatta, kun vielä parvekkeellaan kävivät. Ei se nainen kuitenkaan enää minulle huudellut (miehelleen se mainitsi jotain vosuista, kun olivat samaan aikaan parvekkeella)
AV-mamma on AV-mamma, oli lapsia tai ei.Itse asiassa kaikkein parhaat kasvatusneuvot ja näkemykset kaikenlaiseen perhe-elämiseen tulee just niiltä, joilla ei ole lapsia.
En näköjään ole palstan kaikista totuuksista vielä perillä. Lastenkasvatuksessa en kuitenkaan ole ketään mennyt neuvomaan... (vielä?:D)
ja valehtelet harhaisena luullen et KAIKKI miehet haluaa nähdä sinut bikineissä=D Kukaan ei huorittele naapureitaan ilman syytä,kyllä tiedät sen.
Kuumui läppäri niin en kehannut tätä enää parvekkeella pitää. Av MAMMA en ole, kun ei ole vielä lapsia mutta kyllä minä täällä silti melkein päivittäin roikun jutustelemassa. Et vakiokävijä kyllä. :) Ja mielestäni sanoin aloituksessa, että naapurin raivoaja on timmimmässä kunnossa kuin minä (mie oon perus laihaläski), joten en tosiaan usko, että kaikki miehet tahtovat nähdä minut bikineissä. (eikä meidän parvekkeelle kyllä näy kunnolla kuin tuon yhden naapurin parvekkeelta). Hassua, kun itse olen monestikin kuullut huorittelua ilman syytä, en tosin kovin monesti ole itse ollut kohteena. (ja tää oli eka kerta naapurilta. :D) Mut kai se nyt saa mielenrauhan kun tulin sisälle. Enempää en riisunut ja jätin naapurin naisen miehineen huomioimatta, kun vielä parvekkeellaan kävivät. Ei se nainen kuitenkaan enää minulle huudellut (miehelleen se mainitsi jotain vosuista, kun olivat samaan aikaan parvekkeella)
AV-mamma on AV-mamma, oli lapsia tai ei. Itse asiassa kaikkein parhaat kasvatusneuvot ja näkemykset kaikenlaiseen perhe-elämiseen tulee just niiltä, joilla ei ole lapsia.
No miten ne lapset ja perhe-elämä tähän auringonottoon liittyy? Ei sillä raivoojalla taida muuta ollakkaan kuin perhe-elämää, joten olisi nyt sitten sisällä turpakiinni onnellisena perhe-elämästään.
Omaa äitiäni en päässyt tänään juhlimaan, joten vietän aikaani netissä roikkuen. Ja enhän minä varmaksi voi tietää, että onko hän av mamma mutta käytös vain viittaisi siihen. Päivä on kyllä tosiaan kaunis ja siksi minäkin täällä partsilla olen. :)
Kuulostipa mukavalta tavalta viettää viikonloppua. Taidan tästä vaihtaa uikkarit päälle ja mennä partsille minäkin. Saahan sitä aurinkoa ottaa jos siltä tuntuu. Naapurissasi kuulostaa olevan äitylillä pinna kireenä, miksiköhän? Sinne ei ilmeisesti aurinko paista.
Paljon aurinkoisia päiviä sinulle ap.
..tai on saanut vääränlaista aamiaista. :D
Nautinnollisia auringonottohetkiä sinullekkin. :)
miehen kuulukaan äitienpäivänä sen kummemmin vaimoaan huomioida. Syntymäpäivänä toki, mutta äitienpäivä on nimenomaan se päivä jolloin saadaan lapsilta hieno kortti ja kukkia, ja sitten syödään lasten yhdessä miehen kanssa ostama pakastekakku.
Ja huutanu takas että "Huuda vielä lisää!"
Kukaan ei huorittele naapureitaan ilman syytä,kyllä tiedät sen.
miehen kuulukaan äitienpäivänä sen kummemmin vaimoaan huomioida. Syntymäpäivänä toki, mutta äitienpäivä on nimenomaan se päivä jolloin saadaan lapsilta hieno kortti ja kukkia, ja sitten syödään lasten yhdessä miehen kanssa ostama pakastekakku.
terveellä järjellä varustetut miehet muistavat ja huomioivat vaimoaan, koska tämä on ÄITI, miehen lasten äiti!!! SE ON ÄITIENPÄIVÄ, eikä mikään muistan vain omaa äitiäni päivä!! HALOOO!!! Ettekö te ihmiset jotka tätä typerää mantraa jauhatte, onnittele/muista ketään muuta kuin omaa äitiänne?!!?!? ette esim. mummoanne tms???
viime kesänä naapurin täti valitti useasti minulle siitä, että otan parvekkeella aurinkoa bikineissä. On kuulemma naista halventavaa tms kekkaloida vähissä vaatteissa.
Mainittakoon vielä, että en mitenkään esitellyt itseäni, yleensä luin lehtiä/kirjaa aurinkotuolissa ja kuuntelin musiikkia kuulokkeilla. Huoh.
Meillä lopetti naapuri rääkymisen kun otin ne bikinitkin pois.
olisit tosiaan sanonut, että otanko sitten alasti?
Ja huutanu takas että "Huuda vielä lisää!"
Eihän kukaan huorittele ketään ilman syytä. Ikinä, missään. Huora on nimenomaan sana jota käytetään naisesta ainoastaan pitkällisen harkinnan jälkeen.
olen huomannut ettei pihoilla useinkaan näe ihmsiänauttimassa hellepäivistä viltillä makoilemassa. Jos mennään pihalle, niin pitää kykkiä kasvimaalla tai jotain muuta hyödyllistä tehdä. Mullekin naspurinmuija ohikävellessään sanonut kuinka AINA olen hellepäiviä ulkona makoilemassa :). Ja mulla sentään sortsit ja toppi päällä, kun olen pikkasen pläski :)
tulee niin suurta viisautta että hiljaiseksi vetää...
Heippa, olen nyt lukenut näitä keskusteluja enkä vaan osaa ymmärtää mikä lyhenne av ?
Niin ja tuo naapurin akan rähjääminen kuulostaa hauskalta :D. Aloittaja, älä ainakaan pue päällesi ja kaada lisää vettä myllyyn.
AV-mamma on AV-mamma, oli lapsia tai ei.
Itse asiassa kaikkein parhaat kasvatusneuvot ja näkemykset kaikenlaiseen perhe-elämiseen tulee just niiltä, joilla ei ole lapsia.