Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?
Onko netti ainut/hyvä vaihtoehto? Mua ei nykyisin enää kiinnosta notkua baareissa,vapaa aikanani teen mielummin ihan kaikkea muuta. Tanssimassa joskus tekee mieli käydä, mutta harvemmin. En jaksa valvoa 4 ja en halua kärsiä krapulasta seuraavana päivänä,päivä menee hukkaan ;) Selvinpäin tulee käytyä myös joskus (viimeksi 6kk sitten olen ylipäätänsä käynyt) mutta se oikein korostuu miten miehet on humalassa...olen 3v ollut sinkkuna ja nyt alan kaivata parisuhdetta:) tahdon löytää sen oikean :)
Kommentit (110)
Aika ontuva toi yleistys kuinka baarissa käy vaan niitä jotka roikkuu siellä koko ajan? Kuinkakohan iso prosentti siellä on vaikka juuri siksi että "ei huvittais välttämättä taas lähteä mutta entä jos siellä tällä kertaa tapaisi jonkun ihanan" ärsyttää toi yleinen ilmapiiri sinkuista... yritä siinä sitten.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:43"]
Täällä kans yks 25v. nainen, joka ei vaan törmää missään sellaiseen hyvään kunnon mieheen!! Baareissa käyn nykyään aika vähän ja niissäkin se ikähaitari on täälläpäin reilusti alakanttiin omastani, tai vastaavasti sit keski-ikää lähentelevä -_- Huoh. Baareissa ei miehet oikein lähesty, tuntuu että olen muuttunut näkymättömäksi tai jotain, vaikka näytän ihan hyvältä ja panostan itseeni. Tinderiäkin jo kokeiltu ja useammat treffit takana, väh. 80-90% niistäkin oli seksin perässä. Eikä muutenkaan niistä tullut mitään. Juuri kukaan ei asunut ihan hollilla, kun tämä on vähän pienempi kaupunki. Alkaa tympiä pahemman kerran. Kavereistani suurin osa on naisia, eikä heillä ole oikein mitään sinkkuja mieskavereita. Kouluaikanakin luokassani oli pelkkiä naisia. Tuntuu oikeasti, että kaikki hyvät on täytynyt jo mennä tai sitten ne kiinnostavat eivät vaan halua sitoutua (ainakaan muhun). Tulee myös aika riittämätön olo, kun ei koskaan onnista. Masentavaa, mutta aina välillä väkisin tulee se ajatus päähän että elää yksin loppuikänsä. En pysty kuitenkaan oleman kenen tahansa kanssa vaan siitä täytyy löytyä sitä kipinää ja että molemmat on samalla aaltopituudella. En oikeasti keksi miten voisin auttaa asiaan, että hyvät miehet lähestyisivät minua. Lenkkeilen ja salillakin on tullut käytyä, ei mitään jutustelua tapahdu missään. Ajattelin laihduttaa vähän lisää, (vaikka olen norm.painoinen) jo oman tyytyväisyytenikin takia, mutta sitä enempää en ulkonäköänikään pysty muokkaamaan, ainakaan luonnollisesti :D
[/quote]
Lähesty itse miehiä, jos se vaikka auttaa.
Hyvä deittisivusto- http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Baareissa liikkuu kyllä älyttömän huonoa porukkaa sosiaalisesti ainakin täälläpäin. Kuppikuntia joka paikka täynnä tai muuten porukoita joista ei vahingossakaan puhuta vieraille mitään tai koiteta tutustua kenenkään kanssa ://. Pitäs alkaa käymään varmaan vanhempien ihmisten paikoissa kun nuorten paikat on niin pinnallisia
180 on vähän turhan lyhyt, muuten sopisi
Matkustamalla jonnekin voi tavata mukavia miehiä, esim junassa tai jonkun vieraan kaupungin nähtävyyksiä katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Nettiä ei todellakaan kannata poissulkea. Treffisivustot on aika huono formaatti, kannattaisin keskustelufoorumeille siirtymistä
Missä näitä keskustelufoorumeita on? Mä en tiedä muita kuin tämän vauva palstan... Ja suomi24 ja alastonsuomen palstat, mutta noissa on kaikkia outoja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Mene jääkiekkoa katsomaan jos asut liigapaikkakunnalla, miksei alempia sarjojakin. Miehiä on halli täynnä. Minua on usein yritetty iskeä otteluissa, vaikka olen jo yli 40 v. Ikähaarukka on laaja , nuorukaisista eläkeläisiin.
Otanpa neuvosta vaarin ja menen lätkää katsomaan. Sisko laittoi viestiä viikolla, että olivat töistä saaneet vapaa lippuja ensiviikonlopun otteluun. Ensin laitoin viestiä et ei kiinnosta, mut ehkä sinne vois ainakin kerran mennä...
Jaaha, en näköjään klikannut lainaa-nappia kommenttiin vastatakseni. Liian haasteellista näköjään kaikki. :D