Amerikan matkaajat, kokemuksia Greyhoundista?
Onko turvallista? Onko parempi ostaa lippu asemalta vai netistä? Onko bussit mukavia? Kaliforniassa olisi tarkoitus käyttää, matka noin 8 tuntia pitkä.
Kommentit (9)
San Fransiscosta Los Angelesiin. Mulle paikallinen sano että olisivat ihan ok mutta mietin onko muilla kokemuksia.
Oon ajanut sf-la välin ja ihan normaalin puuduttavan tylsää niinku bussimatkalla vaan voi olla. Matkaseura oli ihan tavallisia perus tyyppejä.
Hei mä oon menny just sf-la greyhoundilla! Ostettiin 3kpl lippuja asemalta ni saatii joku alennus. Suosittelen ehottomasti yöbussia! Aika menee kun hetkessä ja bussin penkit tilavat ja isot , mahtuu nukkumaan. Kuski ajo tasasesti ja hyvin ja nukuttii koko matka paitsi tauolle pysähdyttiin keskelle ei mitään burger kingiin yöruualle:D. Aamulla herättiin aurinkoon ja alettiin saapumaan LA:han:) suosittelen!!!
Kiitos nelonen. Juuri tuollaista toivoin kuulemani :) tavallista busseilua.
Kiitos myös vitonen :) se on siis bussilla matkustamista pian ja tosiaan yöbussi kyseessä.
Kiitos myös vitonen :) se on siis bussilla matkustamista pian ja tosiaan yöbussi kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:22"]
[/quote] Milloin aiot vuokrata auton?
Omakohtaista kokemusta ei ole, kuullut ja lukenut paljon. Bussiasemat jossain epamaaraisilla alueilla, ei kukaan sellaista halua lahellekaan. Matkustajat kirjavaa sakkia kun kaikilla kynnelle kykenevilla on oma auto. Mista mihin olet menossa?
t.usalainen