Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?

Vierailija
25.02.2014 |

Onko netti ainut/hyvä vaihtoehto? Mua ei nykyisin enää kiinnosta notkua baareissa,vapaa aikanani teen mielummin ihan kaikkea muuta. Tanssimassa joskus tekee mieli käydä, mutta harvemmin. En jaksa valvoa 4 ja en halua kärsiä krapulasta seuraavana päivänä,päivä menee hukkaan ;) Selvinpäin tulee käytyä myös joskus (viimeksi 6kk sitten olen ylipäätänsä käynyt) mutta se oikein korostuu miten miehet on humalassa...olen 3v ollut sinkkuna ja nyt alan kaivata parisuhdetta:) tahdon löytää sen oikean :)

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tod. viihdy enää 30v täyttäneenä baareissa, saati valvoa reilusti yli puolen yön. Kyllä hyvät yöunet on se parempi nautinto kuin klubbailla aamu neljään. Lisäksi paikkakuntani baareissa harvemmin kohtaa sellaisia naisia, joiden kanssa olisi aidosti yhteistä juttua. Baareissa viihtyy tietyntyyppiset ihmiset, eikä henkilön tarvitse olla mikään introvertti jotta ei viihtyisi kapakoissa.

Minä sen sijaan tykkään aurinkoisista aamuista, herätä virkeällä miellä ylös ja juoda siinä tunnelmassa aamukahvini ja fiilistellä hetkeä ennen alkavaa päivää. Lisäksi jos haluaa urheilla viikonloppuisin mm. lähteä lautakassin kanssa rinteeseen tai suunnata salille, niin baarit ei todellakaan sovi mun kuvioihin enää.

Vierailija
62/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:08"]

mä arvasin että moni ehdottaa harrastuksia.. mutta mulla ei ole aikaa harrastaa kun olen 5v lapsen lähivanhempi,toki viikonloppuna voi harrastaa, mutta musta se on yhtä kliseinen juttu kuin se että oman kullan voi löytää vaikka kaupan kassalta..toisaalta totta mutta..öh...kuinka suuri todennäköisyys on että löydän jonkun lähimarketista? taikka bussista? pidän kyllä mielen avoimena,mutta ei tunnu luonnolliselta mennä bussissa juttelemaan kivan näköiselle miehelle. AP

[/quote]

26 v. ja viisi lasta? Tilanteesi ei ehkä ole ihan parhaasta päästä, jos treffimarkkinoita ajattelee. Mutta ole nyt kuitenkin avoimin mielin. Tilanteessasi haasteellisinta on se, että sun pitäisi löytää mies, joka on paitsi sopiva sulle, myös sopiva lapsillesi. Äkkiä tulee mieleen, että paras vaihtoehto saattaisi olla mies, jolla on ennestään lapsia entisistä liitoistaan.  Silloin ehkä sun viisi lasta ei tule täytenä järkytyksenä. Onnea etsintään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Hänellä on 5-vuotias lapsi. Ei viittä lasta :D

Vierailija
64/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta..tsiisus ei nyt sentäs,tosiaankin 5v lapsi 1KPL :D AP

Vierailija
65/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me löydettiin toisemme suomi24 treffeistä. Ei oltu ikinä nähty, vaik ollaan koko ikä asuttu 20km päässä toisistamme :D no juteltiin pari viikkoa ja siitä se lähti. Ja en voisi olla onnellisempi!! Nyt on oma omakotitalo, (mulla yksi lapsi edellisestä suhteesta), ja odotetaan meijän yhteistä ensinmäistä lasta joka syntyy syyskuussa :)

tsemppiä! Kyllä se sieltä vielä löytyy. :)

Vierailija
66/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:44"]

5 lasta..tsiisus ei nyt sentäs,tosiaankin 5v lapsi 1KPL :D AP

[/quote]

Oho, sori taisin lukea väärin. Itse löysin mieheni juurikin sieltä paljon parjatusta baarielämästä. Taisi olla vieläpä valomerkin jälkeen, kun tämä tapahtui. 10 vuotta yhdessä, 2 lasta. Hyvä mies ja hyvä isä. Eli ei siellä baareissa pelkkää höttöä ole - välttämättä. terv. nro 29

Vierailija
67/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se lienee hieman helpompaa kuin miehille sen oikean ja hyvän löytäminen? Klisee, ettei baareista löydy hyvää on todellakin klisee, sillä käsittääkseni valtaosa meistä normaaleista tallaajista käy silloin tällöin baareissa?

Baarivakkareissa on sitten jo paljon enemmän "ei niin hyviä" vaihtoehtoja, joskaan sekään ei aina ole ehdoton, sillä joskus vaan se hyväkin saattaa käydä yksinäisyyttään viettämässä mieluummin baarissa kuin itsekseen kotona.

Ainakin omalla kohdallani käyn mieluummin viikonloppuna baarissa, jos ja kun vaihtoehtona on olla itsekseni vin kotona. Kotona ollessani en ainakaan tapaa ketään, en hyvää enkä huonoa vaihtoehtoa, siis mieluummin sinne ihmisten pariin.

Netti on vihonviimeinen paikka löytää kunnollista kumppania, tarjokkaista valtaosa pelkkiä feikkiprofiileja ja jos ei feikki niin, tavallisesti jotain muuta pahasti vialla. Jos sattuu kohdalle muuten vain tuurilla sellainen normitapaus, niin ainakaan tutustumiseen ei tunnu olevan minkäänlaista halukkuutta. Viestit on muutaman sanan mittaisia ja epämääräisiä, omasta vastauksestasi huolimatta aina sama, ei juttua, ei kerrontaa, ei ksyntää, siis miksi olla edes olemassa seuranhakupalstoilla jos ei ole siihen halua tai kykyä?

Sanoisin niin, että onnella saatat törmätä siihen oikeaan missä tahansa, väkisin etsimällä et kuluta kuin aikaasi hukkaan, ikävää, mutta niin totta!

Vierailija
68/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin netistä. En tosin mistään seuranhakupalstalta, vaan muualta vahingossa. Ja kyllä hyvä vahinko olikin, en ikimaailmassa odottanut löytäväni mistään niin samankaltaista ihmistä kuin minä.

Vierailija
69/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 19:02"]

Itse löysin netistä. En tosin mistään seuranhakupalstalta, vaan muualta vahingossa. Ja kyllä hyvä vahinko olikin, en ikimaailmassa odottanut löytäväni mistään niin samankaltaista ihmistä kuin minä.

[/quote]

Onittelut sulle, sattumalla on osansa asioissa, odottamattomia valonpilkahduksia ja onnea saattaa piillä missä tahansa.

48

Vierailija
70/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 19:02"]

[/quote]

Onittelut sulle, sattumalla on osansa asioissa, odottamattomia valonpilkahduksia ja onnea saattaa piillä missä tahansa.

34

Vierailija
71/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä baareissa käy fiksutkin ihmiset, mutta en mä kyllä itse silti ole tajunnut sitä että mennään johonkin meluisaan, pimeään baariin etsimään jotain aviomiestä?! Siellä se nyt on vaan hyvin hankalaa kun ei voi kunnolla puhua ja siellä on paljon niitä jotka hakevat vain sitä pimppiä. Vaikea sieltä on mitään kunnon suhdetta löytää.

Ettekö tapaa uusia ihmisiä muualla? Kavereiden kautta, harrastuksista, töistä/opiskelupaikasta? Tuskin mikään etsimällä etsiminen kannattaa, kunhan pitää huolen siitä että käy paikoissa eikä istu yksin kotona. Niinhän ne sitten vahingossa löytyvät.

Vierailija
72/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Tee kuten minä, tilaat hyvän muuttofirman ja muuttomiehen Pirkanmaalta ja se on siinä ,heti kun tavattiin;)

Vierailija
73/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee kohta 27-vuotias sinkkunainen, jonka on ilmeisesti mahdotonta löytää mies... Tuntuu, että olen umpikujassa. Vuodet vierivät ja minä olen aina vain yksin. Lähes kaikilla kavereillani on vakituinen mies ja niilläkin harvoilla joilla ei ole, on sentään joskus jotain säpinää. Itse en ole käynyt pitkiin aikoihin edes treffeillä. Ei ole oikeastaan ollut mitään otollista paikkaa tutustua sinkkumiehiin. Työpaikalla on lähinnä naisia ja sama koski aikanaan yliopistopiirejä. Tuttavapiiriin ei nykyisinkään kuulu juuri muita miehiä kuin kavereiden poikaystävät. Baarissa minulle ei tulla koskaan juttelemaan kun en ole sitten kai tarpeeksi hyvännäköinen ja se tuntuu olevan aina se ratkaiseva tekijä. Lisäksi olen aika ujo ja hermostunut tuntemattomien miesten seurassa, joten ehkei minusta saa kovin fiksua vaikutelmaa. En siis itsekään oikein uskalla lähestyä miehiä, kun tiedostan etten kaiketi ole mikään ihannetyttö ja menee sisu kaulaan. :) Kyllä se on vielä tänäkin päivänä naiselle ehkä vähän nolompaa saada pakit, kuin mitä se on miehelle. Mies on kuitenkin perinteisesti ollut se aloitteiden tekijä, mutta aktiivinen nainen saa valitettavan helposti säälittävän tai tyrkyn leiman.     

Minäkään en kyllä ihan ymmärrä hokemaa, jonka mukaan tulevan kumppanin voi tavata missä vain, kuten kaupan kassalla. :D Ehkä jossain eteläisemmässä Euroopassa vieraille ihmisille saatetaan jutella kaupassa tai bussissa, mutten pysty kyllä kuvittelemaan sellaista tilannetta Suomessa. 

Vierailija
74/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kaverina sinkkumies,30v,tiedekorkeakoulututkinto,kroppa kuin alusvaatemallilla, uraputkessa, sosiaalinen, erittäin fiksu ja mukava easygoing tyyppi, kiiltokuvapojan näköinen, 176cm, pukeutuu todella kivasti. Ei polta, juhlii niinkuin sinkkumiehet muutenkin. Kelpaako jollekin?

Vierailija
75/110 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:00"]

Mikä näitä uskonnontuputtajia vaivaa? Nytkin useammassa ketjussa ihmiset linkkaille isän rakkauskirjeitä. Pyytäisin mitä ystävällisimmin teitä hyvät jeesustelijat, lopettamaan touhunne pikimmiten. Kiitos.

[/quote]

Mikä näitä uskonnonvastustajia vaivaa? Nytkin useammassa ketjussa ihmiset alapeukuttavat Father's Loveletter -linkkiä, vaikka sehän on tosi koskettava ja kaunis.

Pyytäisin mitä ystävällisimmin teitä hyvät uskonnonvastustajat ja -pilkkajat, lopettamaan touhunne pikimmiten. Kiitos.

Vierailija
76/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilta ;)

Vierailija
77/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jollekin varmasti kelpaa. :D

Vierailija
78/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 16:22"]Tinder!! Sieltä kaikki mun tutut on viimeaikoina löytänyt parin.
[/quote]

Musta taas tuntuu että siellä miehet vasta seksin perässä onkin. En ole tutustunut yhteenkään varteenotettavaan, pariin hyvään panoon kylläkin

Vierailija
79/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:26"]

..Kyllä se on vielä tänäkin päivänä naiselle ehkä vähän nolompaa saada pakit, kuin mitä se on miehelle. Mies on kuitenkin perinteisesti ollut se aloitteiden tekijä, mutta aktiivinen nainen saa valitettavan helposti säälittävän tai tyrkyn leiman.     [/quote]

No jaa, ainakin niitä innokkaita miehiä, jotka kaduilla ja baareissa naisille treffipyyntöjä tms. ehdottelevat(jopa huutelevat, hui), on täällä parjattu. Olen ymmärtänyt että miehen olisi ainakin ensimmäisestä kiellosta ymmärrettävä, toisaalta jotkut naiset kuitenkin pitävät sinnikkyydestä.. vaikeeta :) Olisin ainakin hyvin otettu jos joku minun ikähaarukkaan sopiva nainen tulisi kertomaan kiinnostuksestaan. -M34

Vierailija
80/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet väärin..

Ilmoita mistä sinut voi löytää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän