Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?

Vierailija
25.02.2014 |

Onko netti ainut/hyvä vaihtoehto? Mua ei nykyisin enää kiinnosta notkua baareissa,vapaa aikanani teen mielummin ihan kaikkea muuta. Tanssimassa joskus tekee mieli käydä, mutta harvemmin. En jaksa valvoa 4 ja en halua kärsiä krapulasta seuraavana päivänä,päivä menee hukkaan ;) Selvinpäin tulee käytyä myös joskus (viimeksi 6kk sitten olen ylipäätänsä käynyt) mutta se oikein korostuu miten miehet on humalassa...olen 3v ollut sinkkuna ja nyt alan kaivata parisuhdetta:) tahdon löytää sen oikean :)

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chattaile ja keskustele soosoo.fi palvelussa niin ainakin aika kuluu paremmin

Vierailija
22/110 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas 29 vee duunarimies sinkkuna. Ei oikein tunnu kans yksilahkeista löytyvän kun ei jaksa mitään baareja tmv. harrastaa. Tienaan yli 40 tonnia vuodessa etten mikä köyhäkään ole. Viinaa tai ylipäänsä alkoholia juon vaa pari kertaa vuodes humaltumiseen asti. 3-vuorotyö on sen verran raskasta ettei paljoa jaksa. Liikunta sen sijaan on lähellä sydäntä, lihaskuntopainotteista. Tummat hiukset, tumma parta, siniset silmät jne...:D.  Kavereita toki on, mutta kuten yleensä tällä ikää, on tuttavapiiri jakaantunut ympäri Suomea ja osin ulkomaitaki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kautta?

Jos vaikka jollakin hyvällä ystävällä on poikaystävä niin ehkä hänellä on jokunen sinkkukaverikin? :) Itse suosin sinkkuna nettiä, mutta yhteisten ystävien kautta bileistä löysin sitten aviomieheni.

Vierailija
24/110 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 40v mies ja yksinäinen ollut parisuhteessakin eli ei haleja ei pusuja ei seksiä jne 4vuotta ja nyt sitten ero päällä avoliitosta eikä ystäviä. Ne kun ois tärkeitä iälläkän ei niin merkitystä ja mieluiten nainen, jonka kans jutella ja istuskella kahvilla.

Vierailija
25/110 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on myös yksi 24 vuotias joka miettii mistä niitä miehiä löytää..hommaa vaikeuttaa vielä se että olen hiljainen ja epävarma, en kuitenkaan varsinaisesti ujo. panoseuraa löytäisi kyllä baareista helposti..tiedän että miehiin tutustumista vaikeuttaa luonteeni, en ole tarpeeksi sosiaalinen ja "tarvitsisinkin" varmaan miehen joka on itse puheliasta sorttia:D

Vierailija
26/110 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:04"] Olisin ainakin hyvin otettu jos joku minun ikähaarukkaan sopiva nainen tulisi kertomaan kiinnostuksestaan. -M34

[/quote]

Minkäikäinen nainen olisi sinun ikähaarukkaasi sopiva?

Vierailija
27/110 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 23v sinkkumies :D oon itsekkin vähän ujonpuoleinen, toivoisin löytäväni samanhenkistä seuraa, jonkun jolla olisi samat arvot. Kaipaisin sitä jotakuta, kenen kanssa jakaa elämä :)

Vierailija
28/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kontaktit. Liiku siellä, missä on ihmisiä.  Avaa keskustelu mielestäsi fiksujen ihmisten kanssa. Ole kiinnostunut muista, kysele mitä ne tekee, mitä harrastaa, mene mukaan, harrastusten jälkeen niiden kanssa oluelle. Yhtäkkiä kun et arvaakaan, kun joku porukassa oleva jo puolituttu tai kaverinkaveri onkin susta kiinnostunut. 

Minun yritykseni löytää seuraa on aina mennyt mönkään, mutta tällaiset sattumat on johdattaneet hyviin juttuihin.

Vierailija
29/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "hain" mun miehen sen kotoa. Menin kaverin kanssa hänen vanhemman siskon luo. En siis ollut tavannut siskoa aikaisemmin. Siskolla on minun ikäiseni poika. Rakkautta ensi silmäyksellä jo eteisessä...

Vierailija
30/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 17:42"]

Naulan kantaan, 19. Vaikka esimerkiksi tasa-arvosta puhutaan paljon, niin tuntuu usein sille, että nainen odottaa tietoisesti tai tiedostamattaan, että mies tienaa vähintään saman, mitä hän. - Pienemmän ansiotulon saanee anteeksi jos on fyysisesti isompi. Keskimittaista lyhyemmälle ja naista pienempi palkkaiselle miehelle on varmasti usein vaikeuksia löytää itselle sopiva kumppani..

[/quote]

No en minäkään odota miehen elättävän minua, joten en todellakaan ala elättämään miestä! Jos se tekee minut hirveäksi ihmiseksi, niin siinähän tekee!

Vierailija
31/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 23 ja asuin nykyisen 29v avopuolisoni kanssa 4 vuotta naapureina kunnes nyt sitten muutettiin juuri yhteen. Eli mistä sitä tietää mistä sen oikean löytää :)

Vierailija
32/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:59"]

Naisille se lienee hieman helpompaa kuin miehille sen oikean ja hyvän löytäminen? Klisee, ettei baareista löydy hyvää on todellakin klisee, sillä käsittääkseni valtaosa meistä normaaleista tallaajista käy silloin tällöin baareissa?

Baarivakkareissa on sitten jo paljon enemmän "ei niin hyviä" vaihtoehtoja, joskaan sekään ei aina ole ehdoton, sillä joskus vaan se hyväkin saattaa käydä yksinäisyyttään viettämässä mieluummin baarissa kuin itsekseen kotona.

Ainakin omalla kohdallani käyn mieluummin viikonloppuna baarissa, jos ja kun vaihtoehtona on olla itsekseni vin kotona. Kotona ollessani en ainakaan tapaa ketään, en hyvää enkä huonoa vaihtoehtoa, siis mieluummin sinne ihmisten pariin.

Netti on vihonviimeinen paikka löytää kunnollista kumppania, tarjokkaista valtaosa pelkkiä feikkiprofiileja ja jos ei feikki niin, tavallisesti jotain muuta pahasti vialla. Jos sattuu kohdalle muuten vain tuurilla sellainen normitapaus, niin ainakaan tutustumiseen ei tunnu olevan minkäänlaista halukkuutta. Viestit on muutaman sanan mittaisia ja epämääräisiä, omasta vastauksestasi huolimatta aina sama, ei juttua, ei kerrontaa, ei ksyntää, siis miksi olla edes olemassa seuranhakupalstoilla jos ei ole siihen halua tai kykyä?

Sanoisin niin, että onnella saatat törmätä siihen oikeaan missä tahansa, väkisin etsimällä et kuluta kuin aikaasi hukkaan, ikävää, mutta niin totta!

[/quote]

Millä tavalla se on muka naisille helpompaa löytää oikea ja hyvä mies kuin toisinpäin? Väitätkö, että miehet on jotenkin keskimäärin parempilaatuisia kuin naiset? Suurin osa naisista on parisuhteessa miesten kanssa ja se tarkoittaa, että yhtä moni mies kuin nainen löytää elämänkumppanin. Vai tarkoitatko että naiset keskenään pariutuu?

Vierailija
33/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tinderiä. Siellä on miehiä ja PALJON. Osa ehdottaa suoraan seksiä, osa taas haluaa ihan normaalisti kirjoitella ja tutustua ja sitten treffeille. Siellä on paljon hyviä tyyppejä! Kuvaksi ei kannata laittaa puolialastonta kuvaa, jos ei sitten haluaa pelkkiä seksiehdotuksia. Mitä enempi naapurintyttö look, sitä enemmän saat mätsejä.

Vierailija
34/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä tapaa joka puolella, kun vain astuu siitä kotiovesta ulos (joku taisi jopa sanoa, että kotoa asti oli tultu hakemaan) ja rupeaa silmät auki ja avarakatseisesti elämään tätä elämää. Katsoo ihmisiä silmiin, eikä piilottele itseään. Vähän edes luopuu siitä kontrolloinnin tarpeesta. Tekee semmoisia juttuja mistä itse pitää, koska tämä elämä on ihan liian lyhyt siihen että antaa jonkun ulkopuolisen kertoa että mitenkä sinun kuuluisi elää. Minä en oikein ole ikinä tajunnut sitä, että pitää jotenkin erikseen järjestää joku tilanne missä tavataan ihmisiä. Ja vielä omituisemmaksi se muuttuu, kun pitää tavata ihan tietyntyyppisiä ihmisiä. Eikö meissä ihan se sama ihmisyys ole kaikissa?

Vierailija
35/110 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina sekä ystävien että seurustelukumppanien löytymisessä toiminut se neuvo, että ole oma itsesi, älä yritä miellyttää muita ja tee sellaisia asioita joita rakastat -tällöin oikeat ihmiset tulevat elämääsi.

Vierailija
36/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Oon 28 ja viimeksi viikko sitten treffiseuralainen teki oharit :( Tuntuu oudolta, että ikäiseni miehet käyttäytyvät kuin teinit. Ei tunnu kunnon miehiä löytyvän ja nettideittiprofiiliin tulee koko ajan seksiseuran vonkaajia. En siellä jaksanut sen takia enää olla.

Vierailija
37/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lavatansseihin, ne ei kestä neljään asti. Eikä tarvi juoda.

Vierailija
38/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Kyssyppä joku toinen..

Vierailija
39/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä vain. Minut tultiin hakemaan kotoa - eli mies tuli luokseni töiden puitteissa.

Meillä molemmilla on ikää 45.

Vierailija
40/110 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri, aloita uusi harrastus sen kautta voi löytyä, isommat tapahtumat kannattaa tsekata, konsertit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi