Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?
Onko netti ainut/hyvä vaihtoehto? Mua ei nykyisin enää kiinnosta notkua baareissa,vapaa aikanani teen mielummin ihan kaikkea muuta. Tanssimassa joskus tekee mieli käydä, mutta harvemmin. En jaksa valvoa 4 ja en halua kärsiä krapulasta seuraavana päivänä,päivä menee hukkaan ;) Selvinpäin tulee käytyä myös joskus (viimeksi 6kk sitten olen ylipäätänsä käynyt) mutta se oikein korostuu miten miehet on humalassa...olen 3v ollut sinkkuna ja nyt alan kaivata parisuhdetta:) tahdon löytää sen oikean :)
Kommentit (110)
Baareista yleensä löytää vaan niitä baarikärpäsiä, tasokkaammassa paikassa voi käydä tuuri
Baareista yleensä löytää vaan niitä baarikärpäsiä, tasokkaammassa paikassa voi käydä tuuri
Sen oikean voi löytää melkeinpä mistä tahansa, mutta baarit on tosiaan niitä missä kunnon miehet eivät mielestäni käy.
Haluatko miehen joka on joka ainoa viikonloppu perseet olalla?
Ihan missä vain voi tavata mukavan miehen. Voit aloittaa uuden harrastuksen, jonka kautta tutustut uusiin ihmisiin. Tai tee tuttavuutta ennestään tuntemattomien työkavereiden kanssa ja kysy, tietäisivätkö he ketään sinulle sopivaa miestä. Kirjoittaja numero 6 mainitsikin jo teatterin ja konsertit. Mieti, mistä löytäisit itsesi kanssa saman henkistä seuraa.
T. 22-vuotias nainen, jota ei myöskään kiinnosta notkua baarissa.
Jos nettiä ei oteta huomioon, niin ihmisiä voi yrittää lähestyä töissä tai harrastuksissa. Lisäksi ystävien ystävivistä voi yrittää kartoittaa sopivia. Kuitenkaan näitä metodeja eivät kaikki kehtaa käyttää laajamittaisesti
Netti. Moni ystävä on löytänyt hyvän miehen nettideittipalvelun kautta. Harrastukset, järjestötoiminta.
Ei ainakaan kaupasta.
Järkkyä kun ikisinkut tulee "vaivihkaa" kiehnäämään kylkeen kiinni kun on valitsemassa rahkapurkkeja kylmäkaapista. NOLOA.
No, mä löysin työpaikalta... Joku kurssi voisi myös olla hyvä paikka tavata, tai kuntosali.
Mä en oikein käsitä tätä "kunnon ihmiset ei käy baareissa"- jankutusta. Miksi TE sitten olette juuri silloin olleet baarissa, kun viimeksi olitte? Kyllä mä ainakin olen ihan kunnon ihminen ja käyn joskus baareissa. Ja tosiaan en käy joka viikonloppu, mutta ilmeisesti kaikki ne muut siellä sitten käyvät, ja ovat vieläpä joka viikonloppu kunnolla perseet olalla? En vaan ole koskaan tajunnut tuota hokemaa, että "baarista ei voi löytää KUNNOLLISTA miestä/naista." Raamattupiiristä löytyy varmaan vähän kunnollisempia?
Näin miehenä voin kertoa, että meikäläisen tapasia kävelee esim kadulla ja seisoskelee busseissa jne. Sen kun vaan avaatte suunne ja kysytte. Helpompaa sen tossa luulisi olevan, kun joskus aamuyöllä. Sillon kun tuppaa olemaan jo väsynytkin ja joskus jopa kännissä.
Kyllä niitä kunnon miehiäkin baarissa käy, mutta ne ei yleensä kovin aktiivisesti lähesty naisia, kun suurin osa naisista ei ole kiinnostunut niistä – tai sellainen kokemus niillä ainakin on. Itseäni nyt on siunattu oivallisella puolisolla, mutta ei se miehillekään niin helppoa ole kunnon naisia löytää, mikäli kaveripiiriin on uskominen, yleensä kuulema homma tuntuu kaatuvan siihen, että lompakko on ohut eikä työurassakaan ole nousujohteisuutta.
Oman mieheni treffasin baarissa ja kyllä se aika baareissa viihtyvä mies on...ei nyt joka viikonloppu mutta viihtyy kyllä.... monet kaverit löytäneet netistä ja niiden ukot ei juuri Kuppiloissa käy...siksi naistakin hakeneet treffipalstoilta... tuntuu että netissä on ehkä sillä tavalla kunnollisempia...:-)
Mä tietäisin teille yhden potentiaalisen kolmekymppisen sinkkumiehen. Korkeasti kouluttautunut, savuton, ei kiertele baareissa, 180 cm, sopusuhtainen, tummahiuksinen, ruskeasilmäinen, suomalainen mies.
Miinuksena ujous ja kokemattomuus naisten suhteen. Ei ole sosiaalisesti niin lahjakas (ennen kuin tutustuu paremmin).
Naulan kantaan, 19. Vaikka esimerkiksi tasa-arvosta puhutaan paljon, niin tuntuu usein sille, että nainen odottaa tietoisesti tai tiedostamattaan, että mies tienaa vähintään saman, mitä hän. - Pienemmän ansiotulon saanee anteeksi jos on fyysisesti isompi. Keskimittaista lyhyemmälle ja naista pienempi palkkaiselle miehelle on varmasti usein vaikeuksia löytää itselle sopiva kumppani..
mä arvasin että moni ehdottaa harrastuksia.. mutta mulla ei ole aikaa harrastaa kun olen 5v lapsen lähivanhempi,toki viikonloppuna voi harrastaa, mutta musta se on yhtä kliseinen juttu kuin se että oman kullan voi löytää vaikka kaupan kassalta..toisaalta totta mutta..öh...kuinka suuri todennäköisyys on että löydän jonkun lähimarketista? taikka bussista? pidän kyllä mielen avoimena,mutta ei tunnu luonnolliselta mennä bussissa juttelemaan kivan näköiselle miehelle. AP
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 17:15"]
Mä en oikein käsitä tätä "kunnon ihmiset ei käy baareissa"- jankutusta. Miksi TE sitten olette juuri silloin olleet baarissa, kun viimeksi olitte? Kyllä mä ainakin olen ihan kunnon ihminen ja käyn joskus baareissa. Ja tosiaan en käy joka viikonloppu, mutta ilmeisesti kaikki ne muut siellä sitten käyvät, ja ovat vieläpä joka viikonloppu kunnolla perseet olalla? En vaan ole koskaan tajunnut tuota hokemaa, että "baarista ei voi löytää KUNNOLLISTA miestä/naista." Raamattupiiristä löytyy varmaan vähän kunnollisempia?
[/quote]
Minulla ei ole pariinkymmeneen vuoteen ollut tapana käydä baareissa. Mutta nyt sijoitusharrastuksen myötä olen alkanut käydä muiden sijoittajien kanssa. Meillä on tapaamisia noin parin kuukauden välein ja tavataan joko suoraan baarissa tai sitten meillä on joku tilaisuus ensin muualla ja jatkot baarissa. Tässä porukassa olen viihtynyt hyvin, kun on samanhenkistä porukkaa.
Naisia tämäkin porukka on kaivannut! Siellä on ihan kunnollisen tuntuisia sinkkumiehiä, kolmen kympin hujakoilla. Useimmiten olen ainoa paikalla oleva nainen. Kuulemma ensimmäisessä tapaamisessa kävi pari naista tutkimassa tarjontaa, mutta sen jälkeen heitä ei ole näkynyt. Eikä nämäkään kaverit varmaan tuhlaajanaisia riesoiksensa halua, mutta joku tolkullinen rahankäyttäjä voisi saada sieltä itselleen kunnollisen miehen.
Tupakalta.
Hyvä syy alkaa polttamaan. Voitte sitten lopettaa yhdessä kun olette löytäneet toisenne.
Minä löysin omani bussipysäkiltä (tai se mut), ihan keskellä kirkasta päivää ja selvinpäin :) Ekan kerran nähtiin bussipysäkillä, se kysyi paljonko bussi maksaa ja istuttiin viereisille penkeille. Sitten tavattiin pari kertaa ihan sattumalta kaupungilla kunnes vaihdettiin numeroita. Nyt on 2 v oltu yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:19"]
Minä löysin omani bussipysäkiltä (tai se mut), ihan keskellä kirkasta päivää ja selvinpäin :) Ekan kerran nähtiin bussipysäkillä, se kysyi paljonko bussi maksaa ja istuttiin viereisille penkeille. Sitten tavattiin pari kertaa ihan sattumalta kaupungilla kunnes vaihdettiin numeroita. Nyt on 2 v oltu yhdessä.
[/quote]
No melkoinen sattuma, että vielä näkee jonkun randomin ihmisen useampaan kertaan uudestaan.
äidinkielentunnilta