Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 26v nainen voi löytää miehen kun baarit ei kiinnosta?

Vierailija
25.02.2014 |

Onko netti ainut/hyvä vaihtoehto? Mua ei nykyisin enää kiinnosta notkua baareissa,vapaa aikanani teen mielummin ihan kaikkea muuta. Tanssimassa joskus tekee mieli käydä, mutta harvemmin. En jaksa valvoa 4 ja en halua kärsiä krapulasta seuraavana päivänä,päivä menee hukkaan ;) Selvinpäin tulee käytyä myös joskus (viimeksi 6kk sitten olen ylipäätänsä käynyt) mutta se oikein korostuu miten miehet on humalassa...olen 3v ollut sinkkuna ja nyt alan kaivata parisuhdetta:) tahdon löytää sen oikean :)

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka ahdistavaa lukea näitä viestejä kun miettii oman lapsen tulevaisuutta. Työpaikan löytämisessä on jo riittävästi haastetta ja sitten pitäisi löytää vielä puolisokin. Pakko kai kannustaa se jollekin miehiselle alalle opiskelemaan ja laittaa kädet ristiin että opiskeluaikana löytyy joku helmi?

Vierailija
82/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:26"]

..Kyllä se on vielä tänäkin päivänä naiselle ehkä vähän nolompaa saada pakit, kuin mitä se on miehelle. Mies on kuitenkin perinteisesti ollut se aloitteiden tekijä, mutta aktiivinen nainen saa valitettavan helposti säälittävän tai tyrkyn leiman.     [/quote]

No jaa, ainakin niitä innokkaita miehiä, jotka kaduilla ja baareissa naisille treffipyyntöjä tms. ehdottelevat(jopa huutelevat, hui), on täällä parjattu. Olen ymmärtänyt että miehen olisi ainakin ensimmäisestä kiellosta ymmärrettävä, toisaalta jotkut naiset kuitenkin pitävät sinnikkyydestä.. vaikeeta :) Olisin ainakin hyvin otettu jos joku minun ikähaarukkaan sopiva nainen tulisi kertomaan kiinnostuksestaan. -M34

[/quote]

Ehkä ensi reaktio yllättävää lähestymiseen ventovieraan taholta saattaa olla torjuva, mutta kyllä naisetkin ovat otettuja jos heidät huomioidaan. Toki riippuu paljon lähestyjän tyylistä, miten homman hoitaa. Ja on muistettava, että suora kiinnostuksen osoitus on aina meille jäyhille suomalaisille järkytys, vaikka jälkeenpäin voikin jo tuntua mukavalta kun on saanut huomiota :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit löytää vaikka näistä paikoista fiksuja ja aitoja miehiä, jotka osaavat arvostaa sua syvemminkin kuin pinnan perusteella - lämpimästi tervetuloa, tule just sellaisena kuin olet :)

https://fi-fi.facebook.com/alphafinland http://www.verkosto.net/?sid=960

Vierailija
84/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä miehiä ei ole.Huonoja löytyy vähän joka nurkalta.

Vierailija
85/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä uskonnontuputtajia vaivaa? Nytkin useammassa ketjussa ihmiset linkkaille isän rakkauskirjeitä. Pyytäisin mitä ystävällisimmin teitä hyvät jeesustelijat, lopettamaan touhunne pikimmiten. Kiitos.

Vierailija
86/110 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä..

Vierailija
87/110 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:36"]No, mä löysin työpaikalta... Joku kurssi voisi myös olla hyvä paikka tavata, tai kuntosali.
[/quote]

Kuntosali viimeinen paikka pokaamiseen.

Vierailija
88/110 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä löytyy vaan seksin perässä vonkaajia. ei miehet sitoudu nykypäivävinä.

Vierailija
90/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, onhan meitä vastaavanlaisia miehiä mutadis mutandis, ujompia ja rohkeampia, fiksuja ja hieman no jaa..ehkä mäntimpiä, baareissa viihtymättömiä ja baarikärpäsiä, lihavaa, laihaa ja soppelia, itsensä kanssa harmoniassa olevia, kumppanista ja kullan lämpimästä sylistä haaveilevia ja toivossa jatkuvassa eläviä, mutta miten saisimme - varsinkin "kotioloissa" viihtyvät - kysynnän ja tarjonnan kohtaamaan puolin ja toisin. Tietäisinpä kaltaisestasi kultakimpaleesta, niin lähtisin heti tsekkaamaan onnaako;)

Nimim. Minervan pöllö ei ole vielä laskeutunut..

Vierailija
91/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäset miehet on vielä yliopistolta haettavissa

Vierailija
92/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jääkiekkoa katsomaan jos asut liigapaikkakunnalla, miksei alempia sarjojakin. Miehiä on halli täynnä. Minua on usein yritetty iskeä otteluissa, vaikka olen jo yli 40 v. Ikähaarukka on laaja , nuorukaisista eläkeläisiin.

Vierailija
93/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesällä menet vaikka lapsesi kanssa rannalle tai puistoon, missä liikkuu ihmisiä. Voit pyytää viattomasti jotain miestä vaikka avaamaan kivennäisvesipullon sinulle tms.

Vierailija
94/110 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:10"]

netistä löytyy vaan seksin perässä vonkaajia. ei miehet sitoudu nykypäivävinä.

[/quote]

Stereotypiaa..yleistys toiseen ääripäähän!

Vierailija
95/110 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa viihtyy lähinnä ne joille myös alkoholi maistuu. Aika moni tykkää harrastaa baarissa pyörimistä ja viinan ottoa viikoittain. Siitä massasta on hyvin vaikea löytää juuri se yksi sadasta joka käy baarissa vain kerran vuodessa, eikä vedä viinaa. (Oma avioliittoni kariutui kun mies ei lapsen synnyttyä halunnutkaan luopua jokaviikkoisesta baareissa käymisestään, älkää naiset ottako baarikärpäsiä puolisoksi)

Vierailija
96/110 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks 25v. nainen, joka ei vaan törmää missään sellaiseen hyvään kunnon mieheen!! Baareissa käyn nykyään aika vähän ja niissäkin se ikähaitari on täälläpäin reilusti alakanttiin omastani, tai vastaavasti sit keski-ikää lähentelevä -_- Huoh. Baareissa ei miehet oikein lähesty, tuntuu että olen muuttunut näkymättömäksi tai jotain, vaikka näytän ihan hyvältä ja panostan itseeni. Tinderiäkin jo kokeiltu ja useammat treffit takana, väh. 80-90% niistäkin oli seksin perässä.  Eikä muutenkaan niistä tullut mitään. Juuri kukaan ei asunut ihan hollilla, kun tämä on vähän pienempi kaupunki. Alkaa tympiä pahemman kerran. Kavereistani suurin osa on naisia, eikä heillä ole oikein mitään sinkkuja mieskavereita. Kouluaikanakin luokassani oli pelkkiä naisia. Tuntuu oikeasti, että kaikki hyvät on täytynyt jo mennä tai sitten ne kiinnostavat eivät vaan halua sitoutua (ainakaan muhun). Tulee myös aika riittämätön olo, kun ei koskaan onnista. Masentavaa, mutta aina välillä väkisin tulee se ajatus päähän että elää yksin loppuikänsä. En pysty kuitenkaan oleman kenen tahansa kanssa vaan siitä täytyy löytyä sitä kipinää ja että molemmat on samalla aaltopituudella. En oikeasti keksi miten voisin auttaa asiaan, että hyvät miehet lähestyisivät minua. Lenkkeilen ja salillakin on tullut käytyä, ei mitään jutustelua tapahdu missään. Ajattelin laihduttaa vähän lisää, (vaikka olen norm.painoinen) jo oman tyytyväisyytenikin takia, mutta sitä enempää en ulkonäköänikään pysty muokkaamaan, ainakaan luonnollisesti :D

Vierailija
97/110 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57. lisää vielä äskeiseen... Kaikenlisäksi en ole nirso, olen laskenut rimaa jonkin verran, että tapaisin  jonkun hyvän. En oleta kenenkään olevan täydellinen. Mutta se vasta huolettaakin, kun olen antanut mahdollisuuden jo näillekin kenessä on ollut joitain pikkuvikoja heti alkuunsa, muttei mitään ylitsepääsemätöntä.. Että ketä jää enää jäljelle ?!? :D Itse pukeudun hyvin, tuoksun hyvältä, laitan naaman ja hiukset aina siistiksi, olen sopusuhtainen/sopivasti muodokas, kunnollinen nainen. Ja musta tuntuu että olisin loistava tyttöystävä jollekin! kun vaan löytäis sen ketä rakastaa...

Vierailija
98/110 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani harrastuksesta, joka vaati kimppakyytejä lähikaupunkiin. Siis isommalla porukalla mentiin vuorotellen kimppakyydillä, ja siitä sitten tutustuttiin ja vietettiin iltaa porukalla muutenkin.

Vierailija
99/110 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni käy lenkillä yksinään. Koitin joskus etsiä lenkkiseuraa, mutta en koskaan onnistunut löytämään ketään. Katson monesti lenkillä vastaan juoksevia naisia ja ajattelen, että voisihan sitä kysyä jos haluaisi juosta yhtä matkaa, mutta se tuntuu jotenkin niin säälittävältä, vaikka ei kai sen täytyisi olla. Ihan aidosti kaipaisin vain seuraa lenkille, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten mukavaan ihmiseen sitä voisi sitä kautta tutustua. Ehkä ensi kerralla sitten uskallan kysyä...

Vierailija
100/110 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa kirjoitustani kommentoineelle. Jos sopivan ikäinen mies lähestyisi minua ihan kohteliaasti ja asiallisesti, niin se olisi tietenkin imartelevaa. Ehkä pitäisi tosiaan itsekin rohkaistua lähestymään miehiä joskus. Ja joo, kyllä minunkin mielestäni on ymmärrettävä ensimmäisestä kieltäytymisestä, ettei kiinnosta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän