Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit lässähti - vieläkö toivoa?

Vierailija
25.02.2014 |

Ajattelin että jos täältä saisin kypsempiä vastauksia kuin suomi24:n trollaajilta. Mut kai niitä täälläkin on mutta ei siitä sen enempää, asiaan:

Olin eilen treffeillä yhen ihanan miehen kanssa. Aikaisemmin olen viestitellyt fb:n ja tekstiviestein hänen kanssaan kauan. Olimme keilaamassa, mutta koska maaseudulla asutaan, keilahallille on pitkä matka. Automatkat oli rehellisesti sanottuna ihan tuskaa, hiljaista.. Varsinkin matka takaisin kotiin, vaikka tiedän ko. miehen elämästä paljon ja meillä on yhtestäkin. 

Keilaus oli kivaa, ja aika meni todella nopeasti (mikä oli harmi) eikä siinä niin tarvinnut miettiä sanomisia. Mies kertoi nukkuneensa edellisyönä todella vähän, niin toivon että se olisi syynä hänen hiljaisuuteen, tai sitten hän vain on ujo... Itse annoin ymmärtää et haluaisin tavata joskus uudestaan, hän vastasi siihen ihan myönteisesti että joo.

Mietin että miten saisin tänään häneltä kysyttyä et otettasko joskus uudestaan niin että ei olisi niin tavattoman kiusallisen hiljaista.. :D mies on luonteeltaan ihana (ja se hymy sekä ulkonäkö, ah) joten en halua että nämä ekat treffit tuhoaa tän. Olisiko ideoita että mitä seuraavilla treffeillä (jos hän sellaisille edes haluaa :s) olisi hyvä tehdä? Leffaan meneminen ei ainakaan ole sopiva, sielä pitää olla liikaa hiljaa eikä elokuvasta jälkeenpäin keskusteleminen kestä kauaa.

Itse olen 18v ja hän 21v jos sillä on mitään merkitystä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:11"]

Pyörän venttiili tai jarrut...? Tuolin jalkoja pitää kiristää...?

[/quote]

hmmm... noi ei ole kovin uskottavia avunpyyntöjä kotona asuvalta maajussin tyttäreltä..

ap

Vierailija
62/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]

Voi ap, kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut sinusta. Keksit jatkuvasti ikään kuin selityksiä hänen innottomuudelleen, selittelet hänen puolestaan, mikä on tietenkin ymmärrettävää, jos itse on kovin ihastunut. Kyllä toinen tietää haluavansa nähdä toisen uudelleen, mikäli kiinnostusta on.

Etsi itsellesi uusi ihana kohde, kyllä niitä löytyy! :)

[/quote]

Tiedän.. Noo eipä niitä ihania kovin montaa täällä päin kulje :/ ap

[/quote]

Mutta itsehän sanoit, että olet pian muuttamassa muualle. Uudella opiskelupaikkakunnalla uusissa piireissä saattaa tullakin jo vastaan monta ihanaa, joiden kanssa vieläpä juttu luistaa ongelmitta, ja jotka itse ottavat sinuun yhteyttä, koska haluavat oikeasti tavata.

Eli anna olla, omapa on menetyksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei juurikaan puhu sinulle, ei ota yhteyttä eikä tiedä haluaako tavata. Mietipä nyt hetki, oikeasti. Et voi pakottaa toista ihastumaan itseesi, etenkin kun tätä toista ei juuri näytä kiinnostavan. Ikävää, mutta aina ei vaan saa mitä haluaa, ei ainakaan roikkumalla epätoivoisesti ja keksimällä naurettavia juonia.

Vierailija
64/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]

Voi ap, kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut sinusta. Keksit jatkuvasti ikään kuin selityksiä hänen innottomuudelleen, selittelet hänen puolestaan, mikä on tietenkin ymmärrettävää, jos itse on kovin ihastunut. Kyllä toinen tietää haluavansa nähdä toisen uudelleen, mikäli kiinnostusta on.

Etsi itsellesi uusi ihana kohde, kyllä niitä löytyy! :)

[/quote]

Tiedän.. Noo eipä niitä ihania kovin montaa täällä päin kulje :/ ap

[/quote]

Mutta itsehän sanoit, että olet pian muuttamassa muualle. Uudella opiskelupaikkakunnalla uusissa piireissä saattaa tullakin jo vastaan monta ihanaa, joiden kanssa vieläpä juttu luistaa ongelmitta, ja jotka itse ottavat sinuun yhteyttä, koska haluavat oikeasti tavata.

Eli anna olla, omapa on menetyksensä.

[/quote]

niin, toivottavasti... tänään kysyn häneltä että miten asian laita on. vastatkoon niinku tykkää. Ihan sama vaikka säikähtäisi viestiäni, pelätköön yksin sitten.

ap

Vierailija
65/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:29"]

Mies ei juurikaan puhu sinulle, ei ota yhteyttä eikä tiedä haluaako tavata. Mietipä nyt hetki, oikeasti. Et voi pakottaa toista ihastumaan itseesi, etenkin kun tätä toista ei juuri näytä kiinnostavan. Ikävää, mutta aina ei vaan saa mitä haluaa, ei ainakaan roikkumalla epätoivoisesti ja keksimällä naurettavia juonia.

[/quote]

en voikaan, mutta haluan suoran vastauksen häneltä miten asian laita on. Mua vain hämmentää se että miksi hän on niin erilainen alkutilanteeseen verrattuna.

ap

Vierailija
66/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, ikävä sanoa, mutta ilmaisu "kattellaan" mieheltä tarkoittaa 99% tapauksissa samaa kuin "ei kiitos". Tämän olen itsekin oppinut kantapään kautta.

Ehkä miestä on myös aiemmin kiinnostanut, mutta treffienne/enemmän viestittelyn jälkeen ei jostain syystä enää?

Vierailija
67/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää elokuviin. Varmasti tulee ihanaa.

Vierailija
68/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:27"]

Hei kuule, ikävä sanoa, mutta ilmaisu "kattellaan" mieheltä tarkoittaa 99% tapauksissa samaa kuin "ei kiitos". Tämän olen itsekin oppinut kantapään kautta.

Ehkä miestä on myös aiemmin kiinnostanut, mutta treffienne/enemmän viestittelyn jälkeen ei jostain syystä enää?

[/quote]

niin.... veikkaan että noissa (paskoissa) treffeissä hänen kiinnostuksensa lopahti. harmillista.

ap

Vierailija
69/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:36"]

Menkää elokuviin. Varmasti tulee ihanaa.

[/quote]

hv. ap

Vierailija
70/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelatkaa jotain lautapeliä vaikka niiden tuoppien kera jomman kumman kotona. Siinä voi hyvin keskittyä peliin tai jutella. Blokusta pelaamalla minä sain hiljaisen suhteeni alkukankeuden pois :)

Vierailija
73/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Ette todellakaan mene minnekkään metsäretkelle toisille treffeille? Maa on märkänä ja metsässä nyt ei ole hirveästi nähtävää? Keskusteletteko vaikka puun kuoren paksuudesta tai miten punatulkku lauloi puun oksalla? Otatte sen auton alle ja ajatte sivistyksen(lue: kaupunkiin) pariin. Jos treffiseurasi on tuppisuufarmari niin ei välttämättä kannata olettaa mitään puheentulvaa heinäpaaleista ja matkanne tulee olemaan perseestä, mutta onko se sen arvoista? Mene ja tiedä, koita ja voita.

Vierailija
74/79 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ihan normaalia, ettei paljon puhuta.

Vierailija
75/79 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap soivatko hääkellot jossain vaiheessa?

Vierailija
76/79 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
77/79 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Eiköhän ne on jo kateltu, yli 10 vuotta vanhaan ketjuun huutelette.

Vierailija
78/79 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tavata hänet uudelleen.

ap

Vierailija
79/79 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan