Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit lässähti - vieläkö toivoa?

Vierailija
25.02.2014 |

Ajattelin että jos täältä saisin kypsempiä vastauksia kuin suomi24:n trollaajilta. Mut kai niitä täälläkin on mutta ei siitä sen enempää, asiaan:

Olin eilen treffeillä yhen ihanan miehen kanssa. Aikaisemmin olen viestitellyt fb:n ja tekstiviestein hänen kanssaan kauan. Olimme keilaamassa, mutta koska maaseudulla asutaan, keilahallille on pitkä matka. Automatkat oli rehellisesti sanottuna ihan tuskaa, hiljaista.. Varsinkin matka takaisin kotiin, vaikka tiedän ko. miehen elämästä paljon ja meillä on yhtestäkin. 

Keilaus oli kivaa, ja aika meni todella nopeasti (mikä oli harmi) eikä siinä niin tarvinnut miettiä sanomisia. Mies kertoi nukkuneensa edellisyönä todella vähän, niin toivon että se olisi syynä hänen hiljaisuuteen, tai sitten hän vain on ujo... Itse annoin ymmärtää et haluaisin tavata joskus uudestaan, hän vastasi siihen ihan myönteisesti että joo.

Mietin että miten saisin tänään häneltä kysyttyä et otettasko joskus uudestaan niin että ei olisi niin tavattoman kiusallisen hiljaista.. :D mies on luonteeltaan ihana (ja se hymy sekä ulkonäkö, ah) joten en halua että nämä ekat treffit tuhoaa tän. Olisiko ideoita että mitä seuraavilla treffeillä (jos hän sellaisille edes haluaa :s) olisi hyvä tehdä? Leffaan meneminen ei ainakaan ole sopiva, sielä pitää olla liikaa hiljaa eikä elokuvasta jälkeenpäin keskusteleminen kestä kauaa.

Itse olen 18v ja hän 21v jos sillä on mitään merkitystä.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:34"]

Miksi hiljaisuus on kiusallista? Oletko itsekin ujo vai? En ole koskaan tavannut niin ujoa ihmistä ettei hän olisi avautunut, pitää vaan rohkaista ja olla niinkuin et huomaisikaan hänen ujouttaan. Älä ainakaan kysy, että oletko ujo, menee raukka enemmän lukkoon. Ennemmin jotain, että mitä mietit. :) Kai teillä jotain yhteistä oli jos kerran päätitte tavatakin.

[/quote]

En ite ole mielestäni kauhean ujo, sanotaanko että lämpenen hitaan puoleisesti mutta kun opin tuntemaan ja pääsen vauhtiin nii pälätän. Luulin että mies olisi puhelias, mutta kai hän sitten oli ujo. Ja kyllä se hiljaisuus oli kiusallista, istua autossa ja tuijottaa eteenpäin hiljaa. Yritin viritellä keskustelua mutta mies ei tarttunut aiheisiini :S Nyt hän ei ole oma-aloitteisesti ottanut minuun minkään laista yhteyttä (aiemmin joka päivä) joten pelkään että hänen kiinnostus lopahti (vaikka viestit joilla hän vastaa minun viesteihini ovat ystävällisiä, mutta silti tökerömpiä aiempaan verrattuna) :( Harmittaa, itse olen todella ihastunut.. ap

Vierailija
2/79 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:38"]

Mä kävin kans 18-vuotiaana todella kiusallisen hiljaisilla ensitreffeillä vaikka ennen niitä oltiin tekstailtu ahkerasti. Näin kahdeksan vuoden jälkeen voin todeta että toivoa oli vaikka puhetta ei niinkään sillä yhdessä ollaan yhä. Tsemppiä ap! :)

[/quote]

Kiitos ihana ihminen ! Loit toivoa minuun ! :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:42"]

Pelatkaa jotain lautapeliä vaikka niiden tuoppien kera jomman kumman kotona. Siinä voi hyvin keskittyä peliin tai jutella. Blokusta pelaamalla minä sain hiljaisen suhteeni alkukankeuden pois :)

[/quote]

Kiitos hyvästä vinkistä!! :) ap

Ongelmana on enää miehen vastahakoisuus :(

Vierailija
4/79 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyttä ei laiteta. Täytyyhän sun saada selville, miksi vastahakoinen. Arkailleko vai mitä. Tsemppiä! 

Vierailija
5/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:55"]

Yrittänyttä ei laiteta. Täytyyhän sun saada selville, miksi vastahakoinen. Arkailleko vai mitä. Tsemppiä! 

[/quote]

Kiitos ihana! :)

Hei olisko teillä ideoita miten saisin kysyttyä häneltä häneltä kohteliaasti että onko hän kiinnostunut jatkamaan vai mitä tämä nyt on ? :) Samoin onko törkeää/epäkohteliasta kysyä, että onko hän ujo vai miksi hän oli hiljainen ? :D

Ja kiva että näinkin moni on auttanut ongelmassani !! :)

ap

Vierailija
6/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööm... En kysyisi sitä, onko ujo... Tuolla huono itsetuntoketjussa juuri joku varoitti sitä kysymästä :) 

En osaa neuvoa muuta kuin että jos pystyt niin koita ehdottaa vaan pokerina swuraavia treffejä, en kyselisi jos ei ole ihan pakko, että missä mennään... Tai sitten pieni aikalisä, jos hänet on tarkoitettu sinulle hän ei häviä maailmasta, vaikka odottelisit hetken.

Mutta niin kauan kun mies ei sano ei, on asiat aika hyvin :))

Vierailija
7/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy suoraan noin alussa, sellainen pelottaa miehet pois. Pyydä mies tekemään kanssasi jotain, mistä itse pidät paljon ja katso miten suhtautuu. Älä myöskään ole aina se, joka pitää yhteyttä. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa kyllä yhteyttä, vaikka olisi kuinka ujo, niin se vaan on.

Vierailija
8/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:26"]

Öööm... En kysyisi sitä, onko ujo... Tuolla huono itsetuntoketjussa juuri joku varoitti sitä kysymästä :) 

En osaa neuvoa muuta kuin että jos pystyt niin koita ehdottaa vaan pokerina swuraavia treffejä, en kyselisi jos ei ole ihan pakko, että missä mennään... Tai sitten pieni aikalisä, jos hänet on tarkoitettu sinulle hän ei häviä maailmasta, vaikka odottelisit hetken.

Mutta niin kauan kun mies ei sano ei, on asiat aika hyvin :))

[/quote]

Kiitos avustasi! :) Joo, Ehkäpä taidan huomenna varovasti kysyä että haluaisiko hän uusille treffeille vaikkapa leffaa katsomaan kotiin tai jotai. (Viime maanantaina edelliset) Kysyin häneltä tiistaina että haluaisiko hän joskus nähdä uudelleen (joo, ehkä vähän liian pian, mutta se oli sellainen yleinen kysymys) niin hän vastasi että ettei tiedä, pitää katella :) Tiedä sitten mitä hän tarkoitti, mutta "en tie" ei mun mielestä vaikuta kovin hyvältä :s Tota aikalisääki itsekin mietin, mutta näin kun itsekkäästi ajattelen että olen niin ihastunut häneen että haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan ja katsoa et saako tämä juttu tuulta purjeisiin vai ei :)

Pahoitteluni asiasta toiseen pomppivasta viestistäni :D

ap

Vierailija
9/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:30"]

Älä kysy suoraan noin alussa, sellainen pelottaa miehet pois. Pyydä mies tekemään kanssasi jotain, mistä itse pidät paljon ja katso miten suhtautuu. Älä myöskään ole aina se, joka pitää yhteyttä. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa kyllä yhteyttä, vaikka olisi kuinka ujo, niin se vaan on.

[/quote]

Joo, en olekaan aina se joka pitää yhteyttä. Tai ainakaan ollut. Maanantain treffien jälkeen hän on hiljentynyt oudosti :/ Kaipa joudun odottelemaan hänen yhteydenottoaan vaikka kyllä vähän siltä tuntuu etten pysty vastustamaan kiusausta ja lähettää hänelle viestiä huomenna..

ap

Vierailija
10/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikkapa illalliselle tai viinilasilliselle jonnekin :)

Vierailija
11/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:44"]

Menkää vaikkapa illalliselle tai viinilasilliselle jonnekin :)

[/quote]

Ei hyvä idea. Syödessäkin pitää keksiä niitä jutun aiheita, mikä on vaikeaa, jos juttu ei luista tuosta noin vain.

Teille sopii toiminnalliset treffit. Mitä jos menisitte metsäretkelle, tekisitte nuotion luvalliselle paikalle. Metsässä rämpiessä juttu luistaa helpommin. Tuo tuli lähinnä siksi mieleen, että voisitte mennä jonnekin lähemmäs, ettei automatka olisi niin pitkä.

Mutta sitten muuten sinne automatkoille kannattaa miettiä valmiiksi jotain jutun aiheita ja kysymyksiä, joiden avulla juttu alkaa luistamaan. Ja useampia kysymyksiä, pari kyssäriä ei riitä, jos matkaa on 30 km.

Ja kaikilla ei sitten vain jutut luista yhdessä. Jos juttelu on useampien treffien jälkeen vielä vaikeaa, niin ehkä teidän luonteet ei sitten oikein sovi yhteen.

Ja täytyy sanoa, että kyllä mulla kerran jäi tuosta syystä tapaamiset yksiin treffeihin. Oltiin kirjoiteltu ja tekstailtu (silloin kun ei vielä ollut somea). Kun sitten nähtiin livenä ekan kerran, niin juttu ei alkanut luistaa, vaikka viesteissä luisti ihan hyvin. Se oli niin kiusallista, että en halunnut enää tavata uudelleen. Eikä tuo päätös kaduta, sillä tapaamme edelleen muutaman kerran vuodessa työyhteistyön merkeissä, ja vähän kulmikasta se kommunikointi on edelleen. Mutta sen voin sanoa, että hurmaavia kirjeitä tuo mies silti kirjoitti.

Vierailija
12/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä idea toi viinilasilliselle meneminen, mutta ei se oikein ole meidän ikäisten juttu. :)

Vierailija
13/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi metsäretkeily vois olla ihan hyvä idea toteuttaa. Katsoo nyt. muita ehdotuksia?

ap

Vierailija
14/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt viinilasillisilla 19-vuotiaasta lähtien. Humanistien ykkösjuoma on aina ollut hyvä ja halpa punaviini.

Vierailija
15/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:50"]Muuten hyvä idea toi viinilasilliselle meneminen, mutta ei se oikein ole meidän ikäisten juttu. :)

[/quote]

Jaa, miksei? Tuopilliselle sitten.

Vierailija
17/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilistä pelaamaa

Vierailija
18/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:50"]Muuten hyvä idea toi viinilasilliselle meneminen, mutta ei se oikein ole meidän ikäisten juttu. :)

[/quote]

Jaa, miksei? Tuopilliselle sitten.

[/quote]

tuo kuullostaa jo paremmalta. :D ei se on niin jotenki todella aikuismainen juttu, vaikka mekin iän puolesta ollaan aikuisia, siitä henkisestä puolesta en niin tiedä :D ap

Vierailija
19/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:57"]

Bilistä pelaamaa

[/quote]

hmmm se olis kivaa kanssa, mutta sekin edellyttää vähintään 40min ajomatkaa lähimmän biljardipöydän ääreen.. Mutta mietintään sekin, kiitos!

ap

Vierailija
20/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiljaisuus on kiusallista? Oletko itsekin ujo vai? En ole koskaan tavannut niin ujoa ihmistä ettei hän olisi avautunut, pitää vaan rohkaista ja olla niinkuin et huomaisikaan hänen ujouttaan. Älä ainakaan kysy, että oletko ujo, menee raukka enemmän lukkoon. Ennemmin jotain, että mitä mietit. :) Kai teillä jotain yhteistä oli jos kerran päätitte tavatakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi