Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit lässähti - vieläkö toivoa?

Vierailija
25.02.2014 |

Ajattelin että jos täältä saisin kypsempiä vastauksia kuin suomi24:n trollaajilta. Mut kai niitä täälläkin on mutta ei siitä sen enempää, asiaan:

Olin eilen treffeillä yhen ihanan miehen kanssa. Aikaisemmin olen viestitellyt fb:n ja tekstiviestein hänen kanssaan kauan. Olimme keilaamassa, mutta koska maaseudulla asutaan, keilahallille on pitkä matka. Automatkat oli rehellisesti sanottuna ihan tuskaa, hiljaista.. Varsinkin matka takaisin kotiin, vaikka tiedän ko. miehen elämästä paljon ja meillä on yhtestäkin. 

Keilaus oli kivaa, ja aika meni todella nopeasti (mikä oli harmi) eikä siinä niin tarvinnut miettiä sanomisia. Mies kertoi nukkuneensa edellisyönä todella vähän, niin toivon että se olisi syynä hänen hiljaisuuteen, tai sitten hän vain on ujo... Itse annoin ymmärtää et haluaisin tavata joskus uudestaan, hän vastasi siihen ihan myönteisesti että joo.

Mietin että miten saisin tänään häneltä kysyttyä et otettasko joskus uudestaan niin että ei olisi niin tavattoman kiusallisen hiljaista.. :D mies on luonteeltaan ihana (ja se hymy sekä ulkonäkö, ah) joten en halua että nämä ekat treffit tuhoaa tän. Olisiko ideoita että mitä seuraavilla treffeillä (jos hän sellaisille edes haluaa :s) olisi hyvä tehdä? Leffaan meneminen ei ainakaan ole sopiva, sielä pitää olla liikaa hiljaa eikä elokuvasta jälkeenpäin keskusteleminen kestä kauaa.

Itse olen 18v ja hän 21v jos sillä on mitään merkitystä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta maalla asutte:

Metsäreissu. Katso kartalta lähin laavu tai maja ja mukaan purtavaa jonka kanssa joutuu askartelemaan. Mies potkimaan tervaskantoja sytykkeeksi ja nuotio ja ruuanlaittoa. Saa kummatkin päteä.

Vierailija
22/79 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kans 18-vuotiaana todella kiusallisen hiljaisilla ensitreffeillä vaikka ennen niitä oltiin tekstailtu ahkerasti. Näin kahdeksan vuoden jälkeen voin todeta että toivoa oli vaikka puhetta ei niinkään sillä yhdessä ollaan yhä. Tsemppiä ap! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 17:14"]

Jos kerta maalla asutte:

Metsäreissu. Katso kartalta lähin laavu tai maja ja mukaan purtavaa jonka kanssa joutuu askartelemaan. Mies potkimaan tervaskantoja sytykkeeksi ja nuotio ja ruuanlaittoa. Saa kummatkin päteä.

[/quote]

hmmm. hyvä vaihtoehto tämäkin. ap

Vierailija
24/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomattakin selvää, mut pakit tuli. :(

ap

Vierailija
26/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle vastaus.

Kun mies on epämääräinen, sillä ei tee mitään: joko mies ei ole kiinnostunut tai mies on nahjus. Kummassakin tapauksessa mies kannattaa unohtaa.

Keskity nyt tekemään kaikkea muuta kivaa, älälä vahingossakaan pidä mieheen mitään yhteyttä. Jos hän on kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Näin yksinkertaista se on.

Miesten tulee saada tehdä valloituksensa ja saalistaa naista. Nähdä sen eteen vaivaa! Jos nahjus ei saa sitä tehtyä, hän ei naista ansaitse.

Ja naisena sinun ei tarvitse ikinä epäillä sitä, haluaako hän juuri sinut. Kun olette yhdessä ja jos pidät hänestä, sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin hymyillä ja olla iloinen. Siinä miehelle riittävästi vastakaikua, jotta hän etenee tavoitteissaan sinun suhteesi.

Vierailija
27/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 19:49"]sanomattakin selvää, mut pakit tuli. :(

ap

[/quote]

hahaha

Vierailija
28/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen treffeillä ihanan naisen kanssa. Aikaisemmin olen viestitellyt sähköpostilla  hänen kanssaan kauan. Olimme kahvilla ja juttu ei tahtonut oikein luistaa koska jännitin niin paljon ja tuli paljon kiusallisia hiljaisia hetkiä kun en keksinyt mitään hyvää kysymystä

Aikaisemmin viestien perusteella tuntui vain että meillä olisi ollut paljon yhteistä.

joten kysyn voinko  omaa mokaa paikkata enää mitenkää?

itse haluaisin vielä tavata uudestaan ja yrittää olla jännittämättä noin paljon.

pitäisikö mun lähettää sähköpostia vai soittaa ja kysyä suoraan haluaisiko hän tavata uudestaan.

Itse olen 21v mies ja hän 22v nainen  jos sillä on mitään merkitystä.

Vierailija
29/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nainen vaikutti? Suosittelisin kyllä, että laitat viestiä ja varovaisesti vihjaat, että tuli liikaa jännitettyä ekalla tapaamisella ja olisi kiva korjata tilanne toisilla treffeillä. Jos itse olisin tuo nainen ja kiinnostunut, niin ilahtuisin kovin jos miehen hiljaisuus paljastuisikin jännitykseksi eikä siksi, ettei miestä olisikaan kiinnostanut.

Ainahan toki kannattaa yrittää eli viestiä vaan. En soittaisi, voi olla vielä vähän liian aikaista ja itse ainakin ahdistuin, jos mies soitteli alkuvaiheessa. Mielummin viestitse, niin ehtii vähän miettimään omia sanojaan.

Vierailija
30/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:52"]

Miltä nainen vaikutti? Suosittelisin kyllä, että laitat viestiä ja varovaisesti vihjaat, että tuli liikaa jännitettyä ekalla tapaamisella ja olisi kiva korjata tilanne toisilla treffeillä. Jos itse olisin tuo nainen ja kiinnostunut, niin ilahtuisin kovin jos miehen hiljaisuus paljastuisikin jännitykseksi eikä siksi, ettei miestä olisikaan kiinnostanut.

Ainahan toki kannattaa yrittää eli viestiä vaan. En soittaisi, voi olla vielä vähän liian aikaista ja itse ainakin ahdistuin, jos mies soitteli alkuvaiheessa. Mielummin viestitse, niin ehtii vähän miettimään omia sanojaan.

[/quote]

Nainen ainakin hymyili joillekin mun jutuille ja vaikutti kiinnostuneelta.

mutta sitten treffit vähän läsähti tohon mun jännittämiseen ja rupesin keksimään jottain ihan turhia kysymyksiä tai en keksinyt mitään (eli hiljaisuus)

Vierailija
31/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]

Voi ap, kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut sinusta. Keksit jatkuvasti ikään kuin selityksiä hänen innottomuudelleen, selittelet hänen puolestaan, mikä on tietenkin ymmärrettävää, jos itse on kovin ihastunut. Kyllä toinen tietää haluavansa nähdä toisen uudelleen, mikäli kiinnostusta on.

Etsi itsellesi uusi ihana kohde, kyllä niitä löytyy! :)

[/quote]

Tiedän.. Noo eipä niitä ihania kovin montaa täällä päin kulje :/ ap

[/quote]

Mikä kiire sinulla on? Jos olet abi ja olet lähdössä syksyllä opiskelemaan muualle, miksi pitää väkisin jotain seurustelusuhdetta virittää? Mies on aika nuori (21 vee) ja hän ei välttämättä vielä tiedä, mitä elämältä haluaa, viittaa ainakin vahvasti siihen, ettei hän ole valmis vielä vakavaan seurustelusuhteeseen. Sinun aktiivinen käytös (maanantaina olitte treffeillä ja tiistaina jo kyselit, haluaako hän nähdä sinua uudelleen) voi myös helposti ahdistaa ja pelottaa miestä.

Vierailija
32/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]

Voi ap, kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut sinusta. Keksit jatkuvasti ikään kuin selityksiä hänen innottomuudelleen, selittelet hänen puolestaan, mikä on tietenkin ymmärrettävää, jos itse on kovin ihastunut. Kyllä toinen tietää haluavansa nähdä toisen uudelleen, mikäli kiinnostusta on.

[/quote]

[/quote]

Mikä kiire sinulla on? Jos olet abi ja olet lähdössä syksyllä opiskelemaan muualle, miksi pitää väkisin jotain seurustelusuhdetta virittää? Mies on aika nuori (21 vee) ja hän ei välttämättä vielä tiedä, mitä elämältä haluaa, viittaa ainakin vahvasti siihen, ettei hän ole valmis vielä vakavaan seurustelusuhteeseen. Sinun aktiivinen käytös (maanantaina olitte treffeillä ja tiistaina jo kyselit, haluaako hän nähdä sinua uudelleen) voi myös helposti ahdistaa ja pelottaa miestä.

[/quote]

joo tiedän olleeni vähä hätäinen mutta eipä sillä niin väliä enää kun pakit tuli :s

ap

Vierailija
33/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:34"]

Olin eilen treffeillä ihanan naisen kanssa. Aikaisemmin olen viestitellyt sähköpostilla  hänen kanssaan kauan. Olimme kahvilla ja juttu ei tahtonut oikein luistaa koska jännitin niin paljon ja tuli paljon kiusallisia hiljaisia hetkiä kun en keksinyt mitään hyvää kysymystä

Aikaisemmin viestien perusteella tuntui vain että meillä olisi ollut paljon yhteistä.

joten kysyn voinko  omaa mokaa paikkata enää mitenkää?

itse haluaisin vielä tavata uudestaan ja yrittää olla jännittämättä noin paljon.

pitäisikö mun lähettää sähköpostia vai soittaa ja kysyä suoraan haluaisiko hän tavata uudestaan.

Itse olen 21v mies ja hän 22v nainen  jos sillä on mitään merkitystä.

[/quote]

mun mielestä tilanne ainaki on vielä hyvä :)

ap

Vierailija
34/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote]

Siellä uudella opiskelupaikkakunnalla sitten on, tsemppiä ja katse Eteen Päin!

Vierailija
35/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:47"]

Nyt tarvitaan naisen oveluutta. Älä missään nimessä painosta tai säikytä miestä. Kokemuksesta tiedän, että silloin jäät yksin.

Jokaisen miehen sisällä asuu pieni remonttireiska, joiden itsetuntoa hivelee avunpyytäjä.

Pyydä APUA auton/pyörän/hyllyn tms. kunnostamiseen. Puuhastelette yhdessä ja samalla juttelette. Mutta tosiaan, älä painosta tai ole liian innokas.

[/quote]

oi sinä ovela kettu! ;) hyvä juoni, mutta mistä mä taion jotain kunnostettavaa ;O

ap

[/quote]

Hei älkää oikeasti kukaan tehkö näin - jos ette ole varmoja, että mies oikeasti tykkää tuollaisesta! Kaikki miehet eivät todellakaan ole mitään remonttireiskoja...

Vierailija
36/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote]

Siellä uudella opiskelupaikkakunnalla sitten on, tsemppiä ja katse Eteen Päin!

[/quote]

Kiitos, yritän ! :) ap

Vierailija
37/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 10 vuoden päästä ap:n mies on lassukoitunut ja vinkuu, kun ei löydä naista.

Vierailija
38/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:53"]

[/quote]

toivottavasti.

ap

Vierailija
39/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:53"]

[/quote]

toivottavasti.

ap

[/quote]

Todennäköisesti näin tulee käymään. Jos asutte maalla, niin naisen löytäminen on entistä vaikeampaa. Hommaa itsellesi poikaystävä sieltä uudelta opiskelupaikkakunnalta ja pidä huoli, että tämä mies näkee teidät yhdessä.

Vierailija
40/79 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:53"]

[/quote]

toivottavasti.

ap

[/quote]

Todennäköisesti näin tulee käymään. Jos asutte maalla, niin naisen löytäminen on entistä vaikeampaa. Hommaa itsellesi poikaystävä sieltä uudelta opiskelupaikkakunnalta ja pidä huoli, että tämä mies näkee teidät yhdessä.

[/quote]

Mä tykkään susta! :D joo toivottavasti näin käy :p

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme